Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö paljon perheitä jotka satsaavat valaisimeen näin?

Vierailija
13.10.2016 |

https://www.room21.fi/fi/artiklar/ph-kotte-48-valkoinen.html

Itse en oikein näe enää tuon hintaluokan investointia valaisimeen kovin järkevänä. Entäs kun perheen kakarat pelaavat jotain sählyä sisällä ja lamppu tulee alas tonttiin? Hups, siinä meni 7000 euroa lattialle, no ei se mitään, kyllä äippä siivoaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis rahaa ja katto oiken huutaisi tota lamppua, niin ostasin. Nyt ei ole rahaa ja 100 vuotta vanhassa rintamamiestalossa näyttäisi naurettavalta lähinnä. :D 

Vierailija
22/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaisi ainakin puhuttavaa. :D Meidän keittiönlamppu maksoi reilu 300 ja sen hintaa päivitellään kylillä ihan julkisesti kuinka yritämme olla niin paljon muita parempia. Pitäisikö vaihtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno lamppu. Ostaisin jos olisi tarvetta. Mulla on saman suunnittelijan valaisin ja täysarvo-kotivakuutus.

Uups, korjaus tähän. Mulla on kolme saman suunnittelijan valaisinta. Melkein unohdin nuo kaksi, mutten sittenkään. :)

Vierailija
24/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäilen, että tuon lampun potentiaalisiksi ostajiksi ei ole ajateltu lapsiperheitä...

Vierailija
25/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten 90% porukasta ei edes tiedä tuon olevan kallis. Turhaa keulii monen tonnin lampulla, kun porukalla ei mitään hajuakaan, että on jotain erikoista. Ikean lampuksi luulee, kun samalaisiahan sieltä saa.

Tässä kiteytyy se, mikä nykyisessä maailmanmenossa on pielessä. Tärkeintä on mitä muut ajattelee ja miltä näyttää, millaisen vaikutelman tekee. Laatua ja mitään todellista ei tunnisteta vaikka se iskisi halolla päähän. Kaikki on vain yhtä muovista kulissia. Todella moukkamaista ja jotenkin niin kamalan junttia. (En nyt keksi parempaa sanaa, vaikka en juntti -sanasta niin pidäkään.) Itseä ei kiinnosta kakkanokareen vertaa mitä muut ajattelee. En koskaan osta tai tee mitään sen vuoksi, että muut tietäisivät paljonko mikin on maksanut. Koko ajatuskin on aivan älytön. Jos hankkisin Louis Poulsenin valaisimen, niin tekisin sen siksi, että pitäisin siitä niin paljon, että se tuntuisi sen 7000 väärtiltä. 

Vierailija
26/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hienoimpia valaisimia mun mielestäni. Näin noita valaisimia kuparin värisinä eräässä ravintolassa, täytyy sanoa et oli upea näky!

Vierailija
27/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, joka on hankkinut noita asuntolainalla rakennettuaan uuden talon. Tuskin olisivat muuten ostaneet. Ovat jotenkin niin hölmöjä, että tuskin edes tajuavat paljonko maksavat lampuista korkoa parinkymmenen vuoden aikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi