Salaattibaarit ja huijaus!
Ketututtaako muitakin? Olen maksanut noin 100 euroa liikaa salaateista vuodessa kuten tuo Kuluttajapossun laskelma osoittaa: http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2016/10/salaattibaarien-hintavedatys…
Kommentit (62)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa törkeän kallista salaattia? Kilo puolaisia tomaatteja maksaa 1 euron kilo!
Samat ihmiset, jotka valittavat ettei Suomessa elä pienellä palkalla. Itse laitan työttömänä satasia sukan varteen joka kuukausi.
Myös ne ihmiset, joilla on rahaa tilillä ja he ajattelevan sen tarkoittavan, että tällaiisin tuhlaaminen on järkevää, kun sitä rahaa kerran on.
Sitten on vielä se porukka, jonka mielestä tuollaisten palveluiden käyttäminen on coolia ja siksi halutaan maksaa moninkertaista hintaa.
Tiivistettynä: tyhmät ihmiset.
Edelleen haluaisin kuulla miten muuten saat 0,5kg salaatin avokadosta, pinaatista, oliiveista, lohesta, erilaisista pavuista, quinoa/couscous-sekoituksesta, tomaateista, viinirypäleistä hintaan 7,95e? Seuraavana päivänä ei välttämättä viitsi syödä samoja aineksia.
Toki jos viitsii syödä yhtenä päivänä sen 500g tomaatteja ja toisena 500g kurkkua, niin halvemmaksi se tietenkin käy, mutta onko se oikeasti laadukasta elämistä?
Käy joskus kaupassa, niin huomaat, että saat nuo tuotteet helposti alle tuon hinnan. Ostat lohifileen, niin siitä tekee salaatit aika pitkäksi aikaa.
Muita vaihtoehtoja ei olekaan, kuin kymmenen ainesosan salaatti tai pelkkä tomaatti...
Näin mutta hel-nyc on ilmeisesti heittämässä sitä loppua lohta menemään koska "ei halua syödä joka päivä samaa" (eikä ilmeisesti omista pakastintakaan).
No omistan minä pakkasen. Siellä kuitenkin on marjoja (koska niitä tarvitsee suuria määriä päivittäin). Ja toisekseen, en itse savusta kalaa, vaan ostan sen verran kuin sinä päivänä tarvitsen. Jos paistan/laitan uunilohta, se kala menee kerralla. Kyllä minä koitin pakastella ja kokata kun lapset olivat ihan pieniä, mutta en tullut koskaan sulattaneeksi niitä pakastamiani ruokia.
Niin no sitten päästäänkin takaisin siihen väittämään, että tyhmät ihmiset käyttävät ravintolapalveluja säännöllisesti. Jos ei taidot riitä kokkaamiseen, niin silloinhan niitä on pakko käyttää.
Kun kerrot vielä kuinka ravintolapalvelun käyttäminen korreloi älykkyyden kanssa? Vedätkö useinkin mutkia noin, ei voi sanoa edes suoriksi, vaan ihan puhtaasti päin persettä? En kyseenalaistanut taitojani kokata, vaan sen mielekkyyttä.
Meidän ruokabudjettimme tuskin kärsii, vaikka ostaisin joka päivä tuollaisen salaatin (kippoineen), joten miksi se on tyhmyyttä/osaamattomuutta?
Kyllähän se kertoo suoraan älykkyydestä jos maksaa kymmenkertaisen hinnan tuotteesta.
Kun kerrot vielä kuinka ravintolapalvelun käyttäminen korreloi älykkyyden kanssa? Vedätkö useinkin mutkia noin, ei voi sanoa edes suoriksi, vaan ihan puhtaasti päin persettä? En kyseenalaistanut taitojani kokata, vaan sen mielekkyyttä.
Meidän ruokabudjettimme tuskin kärsii, vaikka ostaisin joka päivä tuollaisen salaatin (kippoineen), joten miksi se on tyhmyyttä/osaamattomuutta?