Kyllästyttääkö muita pillifarkut ja muut epämukavat vaatteet, joihin tässä kulttuurissa sulloudutaan?
Olen havahtunut siihen että käytän epämukavia vaatteita koska niin on tapana. Tai ainakin itsestäni ne ovat epämukavia. Lähinnä puristavia housuja tarkoitan. Mitähän kiristävät housut tekevät esim. sisäelimille vuosien saatossa?
Kommentit (29)
Itse jätin pillifarkkumuodin kokonaan välistä. Monta vuotta menikin, ennenkuin alkoi kauppoihin ilmestyä bootcutteja. Persjalkaisena en katso asialliseksi sulloa vatsaani ja ahteriani pilleihin. Kun eihän ne sinne mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Olen havahtunut siihen että käytän epämukavia vaatteita koska niin on tapana. Tai ainakin itsestäni ne ovat epämukavia. Lähinnä puristavia housuja tarkoitan. Mitähän kiristävät housut tekevät esim. sisäelimille vuosien saatossa?
Osta oikean kokoiset housut, totta kai liian pienet vaatteet kiristävät ja tuntuvat epämukavilta.
No vittuakos käytät, lammas. Bää bää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oikean kokoiset housut, totta kai liian pienet vaatteet kiristävät ja tuntuvat epämukavilta.
Kaikille ei pillifarkut sovi, oikeaa koko ei löydy! Minulla esim on paksut pohkeet, joten jos ostan pohkeideni mukaan, on vyötärö aivan liian suuri ja jos taas vyötärön mukaan, pohkeista kiristää.
Todella vaikea oli löytää viime kesänä farkkuja, kaikissa liikkeissä oli vain pillimalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei pillifarkut sovi, oikeaa koko ei löydy! Minulla esim on paksut pohkeet, joten jos ostan pohkeideni mukaan, on vyötärö aivan liian suuri ja jos taas vyötärön mukaan, pohkeista kiristää.
Todella vaikea oli löytää viime kesänä farkkuja, kaikissa liikkeissä oli vain pillimalleja.
Internet on täynnä erimallisia farkkuja.
Juu, parempi vain pukeutua mustaan säkkiin päästä varpaisiin.
Pillifarkut on just hyvät jalassa, kun ovat sopivan joustavaa kangasta ja vyötärö on korkea, joten pitää vatsan kuosissa :)
Mulla ei kyllä purista pillifarkut mistään. Sopiva koko ja vähän stretchiä. Pidän löysempiä vaatteita epämukavina, olo on niissä jotenkin ryhditön ja homssuinen.
Just nyt, kun on kylmä aamuisin, olen ihan yliherkkä epämukaville ja kiristäville vaatteille. Enimmäkseen käytän kietaisuhameita tai trikoomekkoja töissä, ihoa vasten merinoa. Kotona vaihdan pyjamaan.
Ostin äskettäin elämäni ensimmäiset pillifarkut (olen 56) ja ne tuntuvat uskomattoman hyviltä jalassa kun eivät purista niinkuin tavalliset kapeat housut.
Siis en ole koskaan ymmärtänyt pillifarkkuja? Onko mitään epämukavampaa? Joskus olen huvikseni sovittanut, ja jessus sentään miten karseat ne on päällä! En käyttäisi ikinä. Samoin kengillä täytyy voida kävellä. Miksi kaupat on täynnä kenkiä, jotka ovat täydellisen epäkäytännöllisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä purista pillifarkut mistään. Sopiva koko ja vähän stretchiä. Pidän löysempiä vaatteita epämukavina, olo on niissä jotenkin ryhditön ja homssuinen.
Makukysymyksiä. Minusta farkut, jotka eivät ole 100% denimiä, ovat ryhdittömät. Tosin en talvella juuri farkkuja käytä, niistä häviää idea pitkien kalsareiden kanssa.
Mielestäni pillifarkut ovat farkuista mukavimmat, löysät lahkeet ahdistaa. Yleisimmin käytän kuitenkin parjattuja legginsejä ja mekkoa, mukavuus ennen kaikkea.
Käytä hameita. Mä en pysty käyttämään farkkuja, ahdistaa
Minä käytän yleensä mekkoja ja hameita, koska ne on paljon mukavempia kuin tiukat housut, joita käytin vuosikausia ennen kuin koin valaistumisen :)
Missä helvetin kulttuurissa. Kuka täällä pakottaa pukeutumaan noin
Te jotka sanotte, että pillifarkut on mukavat, oletteko koskaan kokeilleet hametta?
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin pillifarkkumuodin kokonaan välistä. Monta vuotta menikin, ennenkuin alkoi kauppoihin ilmestyä bootcutteja. Persjalkaisena en katso asialliseksi sulloa vatsaani ja ahteriani pilleihin. Kun eihän ne sinne mahdu.
Sori, mutta sovititko väärästä päästä? Bootcutit on nimittäin lahkeesta leveät, ei persiistä. Pillifarkkujakin on montaa mallia, mitkä leveempiä reidestä, mitkä kapeempia jne. T. Isopersiinen sopivan kokoisten pillifarkkujen käyttäjä.
Kyllä. Käytän vaatteita, jotka riisun heti kotiin tullessani. Pois farkut, rintsikat ja siistit neuleet. Kotona olen lökäreissä ja löysissä paidoissa.
Kätevintä olisi varmaan pukeutua vanhan ajan malliin pitkään hameeseen ja puseroon. Voisi käyttää samaa asua kotona ja kaupungilla.
Minä tykkään matalavyötäröisistä, tiukoista pillifarkuista.