Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyttääkö muita pillifarkut ja muut epämukavat vaatteet, joihin tässä kulttuurissa sulloudutaan?

Vierailija
12.10.2016 |

Olen havahtunut siihen että käytän epämukavia vaatteita koska niin on tapana. Tai ainakin itsestäni ne ovat epämukavia. Lähinnä puristavia housuja tarkoitan. Mitähän kiristävät housut tekevät esim. sisäelimille vuosien saatossa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte, että pillifarkut on mukavat, oletteko koskaan kokeilleet hametta?[/quote

Olen numero 11. Olen käyttänyt hametta viimeksi 9-vuotiaana. Hame tuntuu epämukavalta kun siinä ei ole lahkeita vaan jalat ovat samassa putkessa.

Vierailija
22/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pillifarkkuja -80 luvulla. Ei enää ikinä. Ne on kamalan näköisiä. Siis oikeesti. Passaavat tosi harvalle käyttäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte, että pillifarkut on mukavat, oletteko koskaan kokeilleet hametta?

Juu, olen kokeillut ja paljonkin käyttänyt hameita. Pillifarkut nyt vaan on niin paljon mukavammat! Hame on jotenkin vaivaannuttava vaate. Istu näin, ei noin; varo tuulenpuuskia; mitkä kengät sopivat hameen kanssa etc.

Minulla on monet pillifarkut, joiden yhteinen tekijä on korkea vyötärö. Ei ole mukavampaa vaatetta vastaan tullut. 

Vierailija
24/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOH, minusta suuri osa kauppojen "arki"hameistakin on minimittaisia, niin että saa jännittää joko pakarat vilkkuu. Muutenkin haluaisin pukeutua niin että mukava olla ja näyttää suht kivalta.

ap

Vierailija
25/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pillihousuja tai muitakaan vaatteita mitä pidän rumina ja/tai erityisen epämukavina (tämä ei silti tarkoita että pukeutuisin verkkareihin ja säkkipaitoihin). Mutta ihmettelen kyllä miten erilaisia me oikein ollaan, ja voiko tosiaan olla niin että osa pitää pillifarkkuja mukavina ja hyvännäköisinä vaikkeivät olisikaan muotia.

Vierailija
26/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällistyttävää, että jotkut todella pitää pillifarkuista, mutta kai se on uskottava, että mielipiteitä on monia.

Vierailija
27/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen havahtunut siihen että käytän epämukavia vaatteita koska niin on tapana. Tai ainakin itsestäni ne ovat epämukavia. Lähinnä puristavia housuja tarkoitan. Mitähän kiristävät housut tekevät esim. sisäelimille vuosien saatossa?

Osta oikean kokoiset housut, totta kai liian pienet vaatteet kiristävät ja tuntuvat epämukavilta. 

Kaikille ei pillifarkut sovi, oikeaa koko ei löydy! Minulla esim on paksut pohkeet, joten jos ostan pohkeideni mukaan, on vyötärö aivan liian suuri ja jos taas vyötärön mukaan, pohkeista kiristää.

Todella vaikea oli löytää viime kesänä farkkuja, kaikissa liikkeissä oli vain pillimalleja.

Internet on täynnä erimallisia farkkuja.

Ja sitten palauttele ja tilaa uudelleen kun ei olleetkaan hyvät. Ei kiitos. Ehkä sopii jollekin, mutta ei minulle.

Vierailija
28/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä pillihousuja tai muitakaan vaatteita mitä pidän rumina ja/tai erityisen epämukavina (tämä ei silti tarkoita että pukeutuisin verkkareihin ja säkkipaitoihin). Mutta ihmettelen kyllä miten erilaisia me oikein ollaan, ja voiko tosiaan olla niin että osa pitää pillifarkkuja mukavina ja hyvännäköisinä vaikkeivät olisikaan muotia.

Peesi tälle. Tai tarkennus: varmasti monikin voi pitää pillifarkkuja hyvännäköisinä, mutta vaikea kuvitella ketään itseni mallista ihmistä, joka ei näkisi peiliin katsoessaan, kuinka pillifarkut tuovat viisi lisäkiloa sinänsä nättiin vartaloon. Ja vartalotyyppini on aika yleinen täällä Suomessa.

Vierailija
29/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt pääasiassa joustavaa materiaalia oleviin vaatteisiin. Tyyli voi olla mukava ja siistin asiallinen yhtä aikaa, jos vähän jaksaa panostaa asiaan. Esim. neulemekko ja puuvillaiset sukkahousut on siisti, mutta hyvin mukava kokonaisuus. Vietän myös aikaa collegehousuissa ja huppareissa, koska voin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi