Robert Helenius 39v aikoo jatkaa nyrkkeilyuraansa
Onhan tuo ikä jo aika korkea huippusaavutukseen kilpailumielessä!
Selkäsauna viimeottelusta oli aika karua katsottavaa.
Kommentit (20)
Juu tuollaisella lasileualla ei ole asiaa enää kehään. Wilder löi kerran ja se oli siinä.
Pääsehän tossa tuntipalkoille kun käy kehässä yhden erän löntystämässä ja kaatumassa.
Ei kannata alkaa kehäraakiksi. Täytyy osata myös lopettaa ajoissa tuo turpaan ottaminen.
Helenius nyrkkeilyn maailmanmestaruusotteluun lauantaina Anthony Joshuaa vastaan Lontoon O2-Areenalla.
Puolimiljoona plakkariin, kävi miten kävi. Laskekaapa kauanko menee, että saatte itse tuon rahan? Tulevaisuus on turvattu.
Ura jatkuu kehässä noin 3 minuuttia ja uni tulee.
Vierailija kirjoitti:
Puolimiljoona plakkariin, kävi miten kävi. Laskekaapa kauanko menee, että saatte itse tuon rahan? Tulevaisuus on turvattu.
Toivottavasti ei vihanneksena nauti rahoistaan.
Vierailija kirjoitti:
mikähän on veroprosentti tuollaisessa summassa?
Robbe tekee mahtavan paluun ja tyrmää Joshuan ekassa erässä 🥊
Ei voi käydä toisin.
winner kirjoitti:
Ei voi käydä toisin.
Ehhehee! XD
Muutama minuutti karkuun juoksua ja sitten näyttelee tyrmättyä, hyvä tili.
Vierailija kirjoitti:
Kehä raakki.
😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikähän on veroprosentti tuollaisessa summassa?
Hankala sanoa, koska hän voi tulouttaa palkkiot yrityslakien mukaan, vähennyksineen. Osan vie valmentaja jne.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ei voi käydä toisin.
Ehhehee! XD
No jummalauta, jos on oletuksena tässäkin ketjussa, ettei kestä kolmea erää, niin on paukut laitettava heti peliin ;D
🥊💥💤
Ja ei siihen tarvita kuin yksi osuma, niin pikkulinnut livertää Joshuallekin, ei Robbe vahingossa ole isoihin otteluihin päässyt.
Minuuttipalkka 160,000€. Siihen ei pysty edes Elon Musk.
Vierailija kirjoitti:
Minuuttipalkka 160,000€. Siihen ei pysty edes Elon Musk.
Minuuttipalkaksi tulee kyllä paljon kovempi, koska Robbelle maksetaan tästä ottelusta enemmän kuin 80 000€.
30 sek on Heleniuksen kesto kehässä.
Vierailija kirjoitti:
Ottelupalkkiosta Robbe maksaa managerille, valmentajalle, mahdollisille sparraajille/harjoitusvastustajille. Sitten vielä jäljelle jäävästä summasta verot pois. Monella on näistä urheilijoiden palkkioista sama harhakäsitys kuin laulajien keikkapalkkioista, että koko summa tulee tilille.
Toivottavasti Joshua ei lyö aivan täysillä. Helenius tipahtaa parin erän jälkeen pelkästä kosketuksesta.
Toivottavasti ei jatka, seurava veto voi olla kohtalokas.