Mitä se mielestäsi kertoo naisesta, jos hän käy "naisten kuntosalilla"?
Pakko myöntää että ensimmäisenä tulee mieleen joku hullu feminatsi, joka vihaa miehiä. Paljastui siis tapailemastani naisesta, että käy tälläisellä naisten salilla. Ihme kun muuten vaikuttaa ihan kivalta ja mukavalta.
M26
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Että ei varmaan paljon vapaita painoja arvosta.
Ihan hyvin löytyy vapaita painoja naisten saleilta.
Haluaa olla rauhassa pattiääliöiltä.
M54
Omalla salillani on sekä miesten että naisten kerrokset. Aina valitsen naisten kerroksen. En koe miesten ympärillä hengailua millään muotoa miellyttävänä, mielestäni naisten seurassa on sellainen seesteinen ja sallivampi ilmapiiri. Ei pelkoa tuijottelusta.
Hei tuijottelija. Lupaatko olla katsomatta minua, koska en ole treenattu. Salilla käy myös ihan tavallisia pulliaisia.
Selkeä syy: hyvä hajuaisti. Harva nainen löyhkää lialle ja hielle. Valtaosa heistä peseytyy ja pyykkää säännöllisesti treenivaatteensa.
t. Aiemmin haisulisalilla käynyt
Jos joskus taas aloitan salilla käymisen niin menen naistensalille. Ällöttää ne kyyläävät ja suosittelevat ukot, ja niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus taas aloitan salilla käymisen niin menen naistensalille. Ällöttää ne kyyläävät ja suosittelevat ukot, ja niitähän riittää.
Siis suputtelevat :) Autocorrect taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Omalla salillani on sekä miesten että naisten kerrokset. Aina valitsen naisten kerroksen. En koe miesten ympärillä hengailua millään muotoa miellyttävänä, mielestäni naisten seurassa on sellainen seesteinen ja sallivampi ilmapiiri. Ei pelkoa tuijottelusta.
Jos voit erikseen valita naisten kerroksen, niin ei siellä mitään miesten kerrosta ole.
Haloo, naisten salit ovat todella siistejä kylpylämäisineen saunoineen ja hierontatuoleineen, ei hien hajua tai ähinää ja puhinaa, Ei kyse miesvihasta tai jostain kyyläämisen pelosta, vaan siitä, että pääsee viihtyisään, tosin hieman kalliimpaan, ympäristöön treenaamaan.
Olen käynyt aika hitsin monella sekasalilla, enkä ikinä ole törmännyt tuijotteluun (omalla tai muiden kohdalla) tai mihinkään muuhunkaan täällä väitettyyn. Sanoisin siis että naisten salilla käyvät harhaiset itserakkaat tyypit, jotka kuvittelevat miesten olevan sikoja ja itsensä niin ihana, että kaikki miehet kaikkialla kyyläävät. Ei kovin mairittelevaa sanomista näistä naisista siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voit erikseen valita naisten kerroksen, niin ei siellä mitään miesten kerrosta ole.
Täh? Miesten sali on kerros 1, naisten sali kerros 3. Miten en voi valita?
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt aika hitsin monella sekasalilla, enkä ikinä ole törmännyt tuijotteluun (omalla tai muiden kohdalla) tai mihinkään muuhunkaan täällä väitettyyn. Sanoisin siis että naisten salilla käyvät harhaiset itserakkaat tyypit, jotka kuvittelevat miesten olevan sikoja ja itsensä niin ihana, että kaikki miehet kaikkialla kyyläävät. Ei kovin mairittelevaa sanomista näistä naisista siis.
Jopa minua on tuijotettu häpeilemättömästi salilla, ja en ole millään lailla treenattu. Jopa ystäväni mainitsi asiasta. En jaksa uskoa, että tuijotteleminen olisi mitenkään harvinaista, vaikkei varmasti suurin osa miehistä sellaista salilla harrastakaan.
Ja täällä on annettu lukuisia muita erinomaisia syitä valita naisten sali sekasalin sijaan, kuin pelkkä tuijottelu. Sanoisin siis, että hypoteesisi on vähintäänkin misogynistinen.
Vähemmän huutoa, karjumista ja painojen paiskomista.
Tykkään käydä naisten salillani. Edullinen, hyvät treenimahdollisuudet. Käytän paljon vapaita painoja ja siellä niille omistettu yksi osa salista. Miksi kävisin muualla.
Feministinä olen sitä mieltä, että itseasiassa myös miehillä tulisi olla mahdollisuus saada käydä "vain miehille"- salilla.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun minä en ole kokenut, niin kukaan muukaan ei toki niin ole voinut kokea? Hei Kopernikus soitti, maailma ei pyöri sun ympärilläsi.
Mä käyn siksi, koska miesten salilla haisee hiki ja ukot ähkii. Alkaa naurattaa ja ällöttää se ähkiminen ja huutaminen
Mä käyn naisten salilla siksi, että muu asiakaskunta on todennäköisesti vähemmän sellaista Sofia Ruusila -tyyppiä ja enemmän vanhempia ihmisiä. En halua joutua vahingossa tai tarkoituksella kenenkään saliselfien taustalle. Ja vapaisiin painoihin ei paljon tarvitse jonotella.
Minä käyn sen takia, että se on tarpeeksi monipuolinen, usein on vapaata haluamaani aikaan ja lisäksi se on halvin niistä kuntosaleista, joihin työpaikallani on alennussopimus.
Ehkä se kertoo siitä, että olen pihi?
No ootko käyny naisena vaikkapa gogo expressillä tai vastaavalla viimesen vuoden aikana?
Veikkaan, että treenirauha on entistä isompi myyntivaltti naissaleille.
Onko miehille omaa salia? Jos on, niin lähden sinne heti.