Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se mielestäsi kertoo naisesta, jos hän käy "naisten kuntosalilla"?

Vierailija
12.10.2016 |

Pakko myöntää että ensimmäisenä tulee mieleen joku hullu feminatsi, joka vihaa miehiä. Paljastui siis tapailemastani naisesta, että käy tälläisellä naisten salilla. Ihme kun muuten vaikuttaa ihan kivalta ja mukavalta.

M26

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla salillani on sekä miesten että naisten kerrokset. Aina valitsen naisten kerroksen. En koe miesten ympärillä hengailua millään muotoa miellyttävänä, mielestäni naisten seurassa on sellainen seesteinen ja sallivampi ilmapiiri. Ei pelkoa tuijottelusta.

Jos voit erikseen valita naisten kerroksen, niin ei siellä mitään miesten kerrosta ole.

Täh? Miesten sali on kerros 1, naisten sali kerros 3. Miten en voi valita?

Jos sinä voit naisena mennä "miesten" puolelle niin eihän kyseessä ole miesten sali, vaan sekasali.

Vierailija
42/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesteinen, ei ähkimistä, paljon pieniä sieviä laitteita ja porukka tykkää tehdä kevyemmin.

Kuulostaa kyllä salilta, jolla ei pahemmin kehitystäkään pääse tapahtumaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, että nainen tykkää harrastaa liikuntaa ja huolehtii kunnostaan. Hän on eri syiden perusteella (hinta, sijainti, aukioloajat, palvelutaso) päätynyt tiettyyn palveluntarjoajaan/toimipisteeseen.

Vierailija
44/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seesteinen, ei ähkimistä, paljon pieniä sieviä laitteita ja porukka tykkää tehdä kevyemmin.

Öö... mihis mun pitäs tästä kehittyä?

Olen terve, hyväkuntoinen nainen, harrastan vaihdellen eri liikuntalajeja pitkin vuotta, myös kuntosalia. En halua kehittyä kuntosalissa mitenkään, urakehitys ja kehitys vaikkapa ihmisenä ja äitinä kiinnostaa ehkä enemmän. Kuntosalissa käyn koska haluan pysyä tässä sheipissä ja koska kuntosali tarjoaa mulle hyvän hiljaisen hetken omien ajatusteni kanssa, mikä on loistavaa vastapainoa muulle elämälleni.

Vierailija
45/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ole tuijotettu ikinä, mutta tiedän, että sitä tapahtuu. Sen sijaan kokemukseni sekasaleista on se, että ne ovat usein epäsiistimpiä ja pahemman hajuisia kuin naistensalit. Tämä ei siis varmaan koske jotain isojen ketjujen saleja (elixiaa esim?), mutta taasen koska tykkään mielummin käydä pienemmällä salilla, niin kun vertaa pieniä sekasaleja ja naisten saleja niin ero on ihan selvä.

Muutenkin käyn paljon ryhmäliikuntatunneilla ja "naisten saleilla" on noissa parempi tarjonta :)

Vierailija
46/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... mihis mun pitäs tästä kehittyä?

Olen terve, hyväkuntoinen nainen, harrastan vaihdellen eri liikuntalajeja pitkin vuotta, myös kuntosalia. En halua kehittyä kuntosalissa mitenkään, urakehitys ja kehitys vaikkapa ihmisenä ja äitinä kiinnostaa ehkä enemmän. Kuntosalissa käyn koska haluan pysyä tässä sheipissä ja koska kuntosali tarjoaa mulle hyvän hiljaisen hetken omien ajatusteni kanssa, mikä on loistavaa vastapainoa muulle elämälleni.

TÄMÄ niin paljon.

En TODELLAKAAN käy siellä salilla jotenkin erityisesti kehittymässä tai olisi valmis käymään siellä nykyistä enempää/treenaamaan kovempaa/syömään eri tavalla saadakseni jotain "kehitystä" aikaiseksi :D treenaan 3-4krt/vko NAISTEN SALILLA ja olen kyllä kehittynytkin, se on mukava huomata, kiva katsella ja kun pääsee lisäämään painoja niin ajattelen että jes, mutta elämäni EI pyöri salin ympärillä, se on vain normaaliin elämään kuuluvaa liikuntaa! Olo on hyvä kun on hyvässä kunnossa, hyvä treeni nollaa loistavasti stressin, on mukavaa näyttää sporttiselta, se siitä.

Enkä myöskään ähki. Ei siinä mitään jos ähkii, kyllä niitäkin mun salilla on eikä se mua mitenkään haittaa, mutta täytyy sanoa että itse saan treenin oikeaan osoitteeseen aika hyvin ilman että pitää pitää todella kovaa meteliä :D tai jos ähkimisellä tarkoitetaan puuskutusta ja ponnistuksesta lähtevää äännehdintää, niin sitten ehkä ähkinkin!

Vierailija
47/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koska ihana sisustus,ei haise niin paljon,pesutilat, laitteet ja ryhmäliikuntatunneissa painottuu naisen kehon tarpeet. Ja naisille hauskoja teematunteja, yhteistyöökumppaneiden juttuja naisille. Ei ähkimistäkään ym. Salilla.

Vierailija
48/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän naisten salia kolmesta syystä:

Se on lähinnä kotiani

Sielä on pienemmät painot, pienimillä välityksillä. Meidän salilla on 500g välitykset useimmissa. Miehen salilla välitykset ovat 1-5kg.

Ryhmäliikunta valikoima on todella kattava. On joogasta, spinningin ja ihan rankaan "kickboxin" treeniin.

Vierailija
49/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Minä ajattelisin, että kokee olonsa rennommaksi vain naisten kesken. Joskus saleilla on jotain kyyliä, jotka tuijottavat tissejä ja pyllyä ja saavat olon epämukavaksi. Ehkä naisella on vaikka sellainen kokemus taustalla?

Eiköhän naiset ota tuon tuijottelun enemmänkin imartelevana. Ikään kuin vahvistusta siitä että kroppaa on treenattu.

Tällainen asenneilmasto nimenomaan ajaa naisten salille.

Vierailija
50/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn naisten salilla siksi, että siellä on enemmän mun mittoihini sopivia laitteita, haisee vähemmän pahalta, naiset yleensä hoksaa myös nostaa ne painot takaisin paikalleen treenattuaan sen sijaan että jättää ne telineisiin seuraavan nosteltavaksi, musiikkia ei ole tai se on siedettävää (eikä mitään hiton ysäriheviä). Lisäksi pukuhuone on siisti ja palvelu fiksua. Joten miksi en siellä kävisi?

Juuri nyt haluaisin itsekin olla nainen.

Vierailija
51/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin joskus käydä Yrjönkadun uimahallissa Helsingissä jossa on alastonuintimahdollisuuden vuoksi miesten ja naisten uintipäivät erikseen ainoastaan koska sijainti oli sopiva. Muistan yllättyneeni siitä kuinka miellytävä kokemus oli, koska tuo aika ja tila oli seksuaalisuudesta ja itsetietoisuudesta vapaa. Vasta siellä ymmärsin miten kaupungilla yms olen jatkuvasti alitajuisesti sellaisessa hieman virittyneessä ja itsetietoisessa tilassa, katsojana ja katsottavana, tuolta puuttui kaikki se ja se oli fantastista.

Vierailija
52/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt aika hitsin monella sekasalilla, enkä ikinä ole törmännyt tuijotteluun (omalla tai muiden kohdalla) tai mihinkään muuhunkaan täällä väitettyyn. Sanoisin siis että naisten salilla käyvät harhaiset itserakkaat tyypit, jotka kuvittelevat miesten olevan sikoja ja itsensä niin ihana, että kaikki miehet kaikkialla kyyläävät. Ei kovin mairittelevaa sanomista näistä naisista siis.

Eli kun minä en ole kokenut, niin kukaan muukaan ei toki niin ole voinut kokea? Hei Kopernikus soitti, maailma ei pyöri sun ympärilläsi.

Jos en ikinä ole moista huomannut, ja olen elämäni aikana käynyt salilla ehkä sen 1500-2000 kertaa niin kyllä, uskallan väittää ettei tuollaista tapahdu. Miten muuten olisi mahdollista etten ole koskaan kenenkään huomannut tuijottavan muita?

Vierailija
53/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn naistensalilla. Sekasaleilla käy paljon kaikenlaisia ei-toivottuja kyttääjiä. Ja toisaalta oon itse erittäin seksuaalinen, joten hyvännäköiset miehet häiritsisivät omaa treeniäni...

Vierailija
54/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-käytännön syistä: edullisempi, paremmat laitteet, lähempänä tms.

-"safe space" suuri(n) osa naisista on kokenut seksuaalista tai muuta häirintää miehiltä ja naisten sali voi olla mahdollisuus kokea olo turvalliseksi. Ei välttämättä perustu mihinkään todelliseen riskiin (siis siihen, että nainen kokisi todennäköiseksi sen, että joutuisi häirinnän kohteeksi sekasalilla) vaan kyse on turvallisuuden tunteesta ja mahdollisuudesta valita tila ja osittain myös henkilöt keiden kanssa treenaa.

Vierailija
55/56 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Minä ajattelisin, että kokee olonsa rennommaksi vain naisten kesken. Joskus saleilla on jotain kyyliä, jotka tuijottavat tissejä ja pyllyä ja saavat olon epämukavaksi. Ehkä naisella on vaikka sellainen kokemus taustalla?

Eiköhän naiset ota tuon tuijottelun enemmänkin imartelevana. Ikään kuin vahvistusta siitä että kroppaa on treenattu.

Minä olen ylipainoinen viiskymppinen nainen, eikä se miesten tuijotus ole imartelevaa. Itse asiassa tuntuu hyvin ikävälle, kun mies tuijottaa suu auki, supattaa jotain vieressä seisovan kaverin korvaan ja se toinenkin kääntyy tuijottamaan. Tilannetta ei pelasta se, että muut miehet ovat fiksuja eivätkä kiinnitä minuun huomiota.

Vierailija
56/56 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen koska ainoa paikka missä sai olla rennosti, rauhassa miesten katseilta, huuteluilta ym. Juu olin tosi nätti onneksi nyt ikä alkaa tehdä tehtävänsä ja saa kaduillakin kulkea suht rauhassa nykyään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi