Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan koomisia pirkkaniksejä

Vierailija
12.10.2016 |

"Laita ennen vuoristorataan menoa sukkahousut päähän, niin hiukset eivät mene sekaisin"

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinttyneeksi likaiseksi muuttuneesta valkoisesta kumisaappaasta voit tehdä ankkurin, kun valat sen täyteen sementtiä, johon kiinnität ankkurinketjun!

Se keskusteluaiheniksi, jonka minä olen lukenut, meni suurin piirtein niin, että

"Varaa kahvipöydän viereen pikkupöytä, jolle asetat matkamuistoja ja pieniä kodinkoneita, niistä saa hyviä keskustelunaiheita!"

Miksi sen kumisaappaan täytyy olla valkoinen? Ahvenet säikkyy punaisia?

Vierailija
102/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vintage-niksi 70-luvulta oli, että kiireinen perheenemäntä voi kotitöitä tehdessään sujauttaa jalkaan kumisaappaat, jotka on täyttänyt saippuavedellä. Näin aikaa ja vaivaa säästyy, kun tehokkuuden nimissä tulee samalla tehtyä itselle jalkahoito!

Uuh mikä hemmotteluhoito, tässäpä äitienpäivävinkkiä kerrakseen!

Tästä saadaan vielä tehokkaampi niksi kun kumisaappaat ovat lisäksi likaiset. Kotityöt, jalkahoito ja kumpparien pesu kaikki yhdellä kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löytyykö sinulta käyttämättömiä/vanhoja rintaliivejä? Ei hätää - kun leikkaat kuppiosan irti ja kiinnität sen näppylähanskaan, niin saat lapsille kätevän pesäpalloräpylän!"

Että näin...

Vierailija
104/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jotenkin näin: "Piinaavatko hyttyset marjastamassa, etkä omista hyttyshattua? Pistä ämpätin kansi pääsi päälle ja sukkahousut kannen ja pääsi päälle." Tästä on kuva kun kun se ies testaa sitä. En käsitä miten se pitää hyttysiä loitolla?

Vierailija
105/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään mehukatti kanisteriin hiekotushiekkaa, näin sinulla on oma hiekotus aina mukana.

Itse teletappina käytän niksiä: mun pari metrinen mies tykkää sijoitella linssit, makaronit, pavut toiseksi ylimmälle hyllylle ja eikä jakkaraa lähimain. Eiku grillipihdeillä noukitaan ylhäältä tavarat apupöydälle.

Vierailija
106/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikassista ja tyhjistä oluttölkeistä saat iloisesti helisevän tuulikellon mökin terassille

Vierailija
107/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjastamassa voit pukea sukkahousut päällyshousujen ja kumisaappaiden päälle. Ei mene roskia saappaanvarresta sisään. Ja jos tulee muita marjastajia vastaan, naurua ja puheenaihetta riittää.

Puheenaihett riittää... ? Kuinka kauan voi tuosta aiheesta riittää puhuttavaa, ennen kuin vastaantulija varmuudekseen loittonee sivuvasemmalle? Sentään metsässä ollaan j ja ja...

Repesin huolella tälle kommentille 😂😂

Vierailija
108/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko kahvinkeittimestä suodatinpussi? Ei hätää, vedä jalastasi sukkahousut ja sujauta kahvinkeittimeen - lisämaku on vain tervetullut OMG LOL :D

jees, haarushiki tuo vaan mukavan pikantin lisän makuun...uuh

Vierailija
109/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovikassista ja tyhjistä oluttölkeistä saat iloisesti helisevän tuulikellon mökin terassille

aiku nätti olis

Vierailija
110/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotonasi pörrää banaanikärpäsiä, kuvittele että ne ovat pieniä keijuja, niin ne muuttuvat vähemmän ärsyttäviksi.

Kauheeta. Kuinkahan monta keijua mä oon litistänyt hengiltä.

Auttaako niihin kun sanoo "en usko keijuihin/banaanikärpäsiin" ?

Vierailija
111/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kampaus ja meikki täydelliset, mutta suihkussa täytyisi käydä? Ei hätää! Leikkaa viiden litran vesikanisterista pääty auki ja vedä päähäsi.

Tää oli hyvä! Ensiksi kuulosti täysin älyttömältä, mutta kun vähän ajattelee, tämähän on älytön, hauska ja jopa ehkä toimiva.

Vierailija
112/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahoust päähän ja pankkiin pyytämään rahaa osoittamalla muovipussissa .olevalla kurkulla. Toimii, eikä ole rikos pyytää rahaa. Oma vika jos antavat.

Vierailija
113/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hedelmäpussit sopivat oivallisesti lenkkitossujen päälle kumppareiksi sateisella säällä. Ota hedelmistä saatavat pussit talteen, ja kun alkaa sataa kietaise ja solmi ne tossujen päälle. Ja näin edulliset kumpparisi ovat valmiit!"

Minä olen soveltanut tuota niin päin, että pussi tulee saappaiden sisään. Pidemmillä moottoripyöräreissuilla, jos sattuu suuri sadealue kohdalle ja olisi pakko ajaa, ensimmäisenä kestokykyä alkaa rassata se, kun saappaat kastuvat läpi. Tällöin jalkaan kuivat sukat, niiden päälle sopivankokoiset muovipussit ja sitten märät saappaat. Ja vielä ajaa ilman ongelmia Helsingöristä Tukholmaan lautalle. 

Vierailija
114/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun olet ulkomailla käännä vaatteiden taskut ulospäin näkyviin... tyhjätaskuja ei ryöstetä! " jotenkin noin meni ja oli kyllä pysäyttävä. 😂

Vierailija
115/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjään mehukatti kanisteriin hiekotushiekkaa, näin sinulla on oma hiekotus aina mukana.

Itse teletappina käytän niksiä: mun pari metrinen mies tykkää sijoitella linssit, makaronit, pavut toiseksi ylimmälle hyllylle ja eikä jakkaraa lähimain. Eiku grillipihdeillä noukitaan ylhäältä tavarat apupöydälle.

Tuo mehukattikanisteri ei muuten ole pöllömpi idea auton peräkonttiin tai eteisen komeroon (varmasti kätevä aamuliukkailla postilaatikolle mennessä!).  

Vierailija
116/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa ketsuppipulloa tyhjäksi asti? Ota sukkahousut ja työnnä pullo korkki alaspäin toisen lahkeen kärkeen. Kieputa sukkahousuja vyötäröosasta ja keskipakovoima ajaa ketsupit pullon korkkipäähän. :D

P.S. Kannattaa varmistaa, että korkki on kiinni.

Kannattaa varmistaa myös, ettei siinä sukkahousun jalkateräosassa ole pienintäkään rikkeymää. Se nimittäin repeää pyörityksen aikana, jos on....

T. Eräs, jonka mies sai ohjuksen lailla kiitävästä ketsuppipurkista takaraivoonsa xD

Se siis TOIMII :-)

toimii, toimii, myös lasipullossa olevalle meikkivoiteelle tai seerumille :)

Vierailija
117/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli niksi että kun ostat vesimelonin, älä leikkaa lohkoiksi vaan puolita ja kaiva syötävä osa lusikalla pois. Kuoresta saa kuminauhan avulla oivan pyöräilykypärän.

Useasti pyöräillessä repeillyt ajatukselle että vesimelonin puolikas päässä pyöräilee tyyppi jolla valuu vesimelonimössöä pitkin naamaa 😂😂😂😂

Vierailija
118/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kampaus ja meikki täydelliset, mutta suihkussa täytyisi käydä? Ei hätää! Leikkaa viiden litran vesikanisterista pääty auki ja vedä päähäsi.

Tää oli hyvä! Ensiksi kuulosti täysin älyttömältä, mutta kun vähän ajattelee, tämähän on älytön, hauska ja jopa ehkä toimiva.

Mä en tajuu. Eikö tossa nimenomaan kastu koko pää?

Vierailija
119/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni jotenkin näin: "Piinaavatko hyttyset marjastamassa, etkä omista hyttyshattua? Pistä ämpätin kansi pääsi päälle ja sukkahousut kannen ja pääsi päälle." Tästä on kuva kun kun se ies testaa sitä. En käsitä miten se pitää hyttysiä loitolla?

Tuollaiseen kun törmäisi metsässä, lähtisi hiljalleen takavasemmalle....

Oma suosikkini: Laita marjametsään tonttulakki. Hirvikärpäset eivät pääse tiiviin lakin alle, kulkusen kilinä pelottaa karhuja ja punainen väri suojelee hirvestysaikana ammutuksi tulemiselta. 😶

120/161 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajuu. Eikö tossa nimenomaan kastu koko pää?

Ei kunhan teet vain yhden reiän jonne pääsi työnnät 😀