Luetellaan koomisia pirkkaniksejä
"Laita ennen vuoristorataan menoa sukkahousut päähän, niin hiukset eivät mene sekaisin"
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Pinttyneeksi likaiseksi muuttuneesta valkoisesta kumisaappaasta voit tehdä ankkurin, kun valat sen täyteen sementtiä, johon kiinnität ankkurinketjun!
Se keskusteluaiheniksi, jonka minä olen lukenut, meni suurin piirtein niin, että
"Varaa kahvipöydän viereen pikkupöytä, jolle asetat matkamuistoja ja pieniä kodinkoneita, niistä saa hyviä keskustelunaiheita!"
Miksi sen kumisaappaan pitää olla juuri valkoinen?
No, toiminee myös rikkinäisellä mustalla Kontiolla.
Kerran joku nauroi ääneen pitkään tätä: otsalamppua voi käyttää MYÖS lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Osa näistä ei kyllä ole aitoja, vaan on haettu noista netissä pyörineistä keskityistä nikseistä. Muistelkaa aitoja, älkää googlettako. Näitä siis ei ole Pirkassa julkaistu ja osan olette hakeneet täältä tai vastaavalta sivulta: http://www.vitsi.net/toisenlainen-niksi-pirkka/ t. ilonpilaaja.
Jos olette oikean Pirkan niksipalstaa lukeneet, voitte todistaa että enemmän se vitsipalstasta käy.
Olettekos joskus kokeilleet lähettää sinne jotain oikeaa vähemmän vitsikästä niksiä? Minä olen, ei julkaistu.
T. Toinen ilonpilaaja, jolla ei ole tähän ketjuun mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa ketsuppipulloa tyhjäksi asti? Ota sukkahousut ja työnnä pullo korkki alaspäin toisen lahkeen kärkeen. Kieputa sukkahousuja vyötäröosasta ja keskipakovoima ajaa ketsupit pullon korkkipäähän. :D
P.S. Kannattaa varmistaa, että korkki on kiinni.
Kannattaa varmistaa myös, ettei siinä sukkahousun jalkateräosassa ole pienintäkään rikkeymää. Se nimittäin repeää pyörityksen aikana, jos on....
T. Eräs, jonka mies sai ohjuksen lailla kiitävästä ketsuppipurkista takaraivoonsa xD
Se siis TOIMII :-)
"Nalkuttaako vaimosi mustista sormenjäljistä valkoisissa kaapeissa? Maalaa vaimon poissaollessa kaapit mustiksi. Ei näy enää jälkiä!
Nimimerkki nykyinen sinkku"
Tämä oli oikeasti lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
"Nalkuttaako vaimosi mustista sormenjäljistä valkoisissa kaapeissa? Maalaa vaimon poissaollessa kaapit mustiksi. Ei näy enää jälkiä!
Nimimerkki nykyinen sinkku"
Tämä oli oikeasti lehdessä.
Huikea :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vieraiden tuloa ripottele ruokailutilaan mielenkiintoisia esineitä, juttuaiheet eivät lopu kesken!
Mielenkiintoisia esineitä? Esim. Dildo?
No kai se dildokin voi jollekkin olla tosi mielenkiintoinen...
Vierailija kirjoitti:
Numero 21: niksinikkarin puolustukseksi haluan nyt korostaa, että esineiden tulee siis olla MIELENKIINTOISIA. Ehkä esimerkiksi apinan sikiö lasipurkissa, isoisoisoanopin aluskerrasto, emännän ensimmäinen koulukirja, isännän joskus markkinoilta voittama jättikampa, esikoisen maitohampaat, jo lopettaneen lähikaupan tarjouslehtinen vuodelta 1992 jne.
Juuri tällaisia esineitä useilla meistä varmaankin löytyy kotoa.. not.
Unohtuiko anopin makuupussi matkasta? Ei hätää, jätesäkistä saa käytännössä yhtä hyvän!
Jos ei halua ostaa kaupasta herkkuja tai muuten mitään ylimääräistä syötävää, kannattaa laittaa kauppareissulle jalkaan vähän liian pienet housut. Näin ei pääse syntymään turhia mielihaluja.
Jos haluat musiikkipuhelimen, ei kannata ostaa uutta kallista puhelinta. Osta halpa mp3-soitin ja teippaa se vanhaan puhelimeesi kiinni. Näin saat täysin saman tuloksen yli puolet halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotonasi pörrää banaanikärpäsiä, kuvittele että ne ovat pieniä keijuja, niin ne muuttuvat vähemmän ärsyttäviksi.
Kauheeta. Kuinkahan monta keijua mä oon litistänyt hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Numero 21: niksinikkarin puolustukseksi haluan nyt korostaa, että esineiden tulee siis olla MIELENKIINTOISIA. Ehkä esimerkiksi apinan sikiö lasipurkissa, isoisoisoanopin aluskerrasto, emännän ensimmäinen koulukirja, isännän joskus markkinoilta voittama jättikampa, esikoisen maitohampaat, jo lopettaneen lähikaupan tarjouslehtinen vuodelta 1992 jne.
Noista varsinkin apinan sikiö ja anopin kerrasto takaavat myös sen, etteivät vieraat syö paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kampaus ja meikki täydelliset, mutta suihkussa täytyisi käydä? Ei hätää! Leikkaa viiden litran vesikanisterista pääty auki ja vedä päähäsi.
Harvoin on kyllä sellainen tilanne, että kampaus ja meikki ovat täydellisiä mutta muuten olo on niin paskainen, että pakko päästä suihkuun.
Niin vielä, mutta viisas varautuu tulevaan. Kyllä se muistisairaus sinutkin korjaa, sitten tuosta on oikeasti hyötyä. Käskisin sanoa minun sanoneen, mutta tuskin muistat. Ehken itsekään muistaisi, mitä tulet sanomaan.
Banaanikärpäsniksi on liikuttava, muttei toimi. Kiinnostuin seuraamaan niitä, jäi tiskaamatta. Ahdistuin sekä siitä, etten ehtinyt tiskata, että varoessani keijuparkoja. Lisäksi aloin tuntea syvyydenpelkoa havahtuessani siihen, että keijuja piinaavat pöpöt ovat varmaan keijuja nekin.
Muistan seuraavan vuosien takaa, noin suurinpiirtein.
Kotona pöly kertyy usein samoihin paikkoihin. Laita keltainen tarralappu kaikkiin näihin paikkoihin, niin muistat pyyhkiä pöylyt noista paikoista.
Ajatelen taas asuntoa, jossa on siellä täällä keltaisia tarralappuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa näistä ei kyllä ole aitoja, vaan on haettu noista netissä pyörineistä keskityistä nikseistä. Muistelkaa aitoja, älkää googlettako. Näitä siis ei ole Pirkassa julkaistu ja osan olette hakeneet täältä tai vastaavalta sivulta: http://www.vitsi.net/toisenlainen-niksi-pirkka/ t. ilonpilaaja.
Jos olette oikean Pirkan niksipalstaa lukeneet, voitte todistaa että enemmän se vitsipalstasta käy.
Olettekos joskus kokeilleet lähettää sinne jotain oikeaa vähemmän vitsikästä niksiä? Minä olen, ei julkaistu.
T. Toinen ilonpilaaja, jolla ei ole tähän ketjuun mitään lisättävää.
Kyllä siellä minusta on joskus ihan järkeenkäypiäkin vinkkejä, esim. että tyhjentyneestä hanaviinipakkauksen sisämuoviosasta saa kesämökin ulkovessan viereen ripustettavan hanallisen käsienpesupisteen. Nuukaa, mutta toiminee ilman, että käyttäjä leimataan kylähulluksi.
Ärsyttääkö banaanikärpäset? Kuvittele, että ne ovat pikkuruisia keijuja, niin ei ärsytä enää.
Lisäys: sori, en huomannut heti että täähän oli mainittu jo pariin kertaan! Oli kyllä aika hellyttävä "niksi". Mun keittiössä "keijut" saa kyllä Raidia jatkossakin.
🇺🇦🇮🇱
Mä kyllä kiinnotin joskus kaukosäätimen sukkahousuilla sohvanjalkaan. Oli aina kateissa ja toi niksi toimi vallan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
lenkillä voit estää hien valumisen silmiin, kun laitat otsaan terveyssiteen. Aseta pipo vielä päähäsi, niin side pysyy paikoillaan. XD
Joo, se pipo tarvitaan siksi, että sidettä ei sitten laiteta liimapuoli alaspäin otsaan!
-Mikä tuo on?
-Automaattinen purkinavaaja.
-Aha.