Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä pidätte alapäänne siistinä?!

Vierailija
12.10.2016 |

Luomu ei ole kiva, sillä karvat kasvavat minulla kymmenen sentin pituisiksi ja lähes navan korkeudelle (tuo oli ehkä hieman liioittelua, mutta ymmärtänette pointin), olen kokeillut poistaa karvoja niillä tahmeilla liuskoilla mutta ne ovat surkeita.. Tähän asti olen sheivannut mutta nyt meni taas hermot, kun eilen sheivasin karvoitusta vähän suppeammaksi, niin jo tänään näkyy sänki!! Esim. kiitorata + kasvava sänki näyttää todella hirveältä ja epäsiistiltä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pois kerran viikossa.

2/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sokerointia tai vahausta ammattilaisen tekemänä.

Kotikonsteista parhain on sheivaus ladyshavella tai miesten partakoneella, se on paljon ihoystävällisempää kuin höylääminen.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan kuitenkaan nussi, joten voit unohtaa säätämisen.

Vierailija
4/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn sokeroinnissa, 3 viikkoa autuutta sileyttä, jonka jälkeen alkaa hentoinen karva puskea pintaan. 4-5 viikon välein käyn. Ei sänkeä, ei kutinaa. Pitää vaan muistaa kuoria ja rasvata säännöllisesti.

Vierailija
5/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvani kasvavat ihon sisälle. Joskus raaputtelen 1 cm pituisia karvan pätkiä ihon alta. Ihon kuorinta ei riitä. Höyläys ei auta. Epilointi ei toimi. Luomuna ollaan ja ukkoa ei haittaa. Ei sänkeä ja kutinaa.

Vierailija
6/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää pestä.

Vierailija
7/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epätavallista, että naisella kasvaa häpykarvat kohti napaa. Itselläni alkaa rehottaa vain sivusuunnassa.

Käy lääkärissä?

Itse pidän bikinirajoista siistittyä kolmiota.

Vierailija
8/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan suosiolla epilaattorin kuivaleikkurilla millin sängelle. Paljon siistimpää kuin ärtynyt iho, sadat punaiset pisteet ja kuukausia kestävät paiseet sisäänkasvaneista karvoista!

FYI, paras kuorintatuote minkä olen löytänyt on turkkilainen hamam pesukinnas ("Kese").

Vierailija
9/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti saksilla, ei stressaa.

Vierailija
10/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Täytyy kokeilla tuota sokerointia, se kuulostaa hyvältä!

Ap

Vierailija
11/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Täytyy kokeilla tuota sokerointia, se kuulostaa hyvältä!

Ap

Otan osaa valintaasi. Se sattuu ihan helvetisti.

Vierailija
12/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nypi, saksi tai aja mitenkään. En ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt ainuttakaan syytä, miksi karvoja pitäisi poistaa sieltä. Sääristä ja kainaloista kyllä, mutten jalkovälistä.

Minulla on aina ollut hipster-mallinen uima-asun alaosa. Milloinkaan muulloin en ole puolialastomana ihmisten ilmoilla, joten karvani ei pitäisi häiritä ketään. Miestä ei haittaa.

Karvoilla on syynsä, ne pitävät bakteerikannan optimaalisena ja sänki tulehtuu helposti. 

T.35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi