Millä perusteella naiselle oven avaaminen, takin poisottaminen tai treffien maksaminen nähdään _hyvänä käytöksenä_?
Mikä on naisen hyvää käytöstä vastaavasti? Näyttää kauniilta, hymyillä ja olla pillastumatta jos mies maksattaa naisen osuuden naisella?
Ylipäätään, kummallinen ajatus että juuri naiselle palvelusten teko tai rahallinen avustus on "käytöstapoja".
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko, joka vitun viikko tämä sama ulina.
Tuo ulisija varmaan luulee, että jos hän oikein kovasti ulisee ja vonkuu niin naiset heittäytyvät selälleen eteensä eivätkä enää tykkää niistä miehistä jotka toimivat "hyvin käytöstapojen" mukaan.
Hyvät käytöstavat = maksaa naisen seurasta?
En ole koskaan antanut miehen maksaa treffejä - ellei sitten ole jo sovittu seuraavia, jotka minä maksan. En ole kauppatavaraa, ja minun euroni on ihan tasan euro.
Mitä tulee miehen käytökseen, en tarvitse mitään siirappista huomiota. Minua kiinnostaa ennen kaikkea, kuinka hän suhtautuu tuntemattomiin ihmisiin: vanhoihin mummoihin tai keskenkasvuisiin poikiin.
Oma puolisoni oli ensimmäinen mies, joka auttoi takin ja ojensi minulle tuolin ravintolassa. Annoin hänen tehdä nuo asiat, koska tiesin hänen oikeasti auttavan myös tuntematonta mummoa tai pappaa. Sitä on hyvä käytös.
Tuo ulisija varmaan luulee, että jos hän oikein kovasti ulisee ja vonkuu niin naiset heittäytyvät selälleen eteensä eivätkä enää tykkää niistä miehistä jotka toimivat "hyvin käytöstapojen" mukaan.