Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella naiselle oven avaaminen, takin poisottaminen tai treffien maksaminen nähdään _hyvänä käytöksenä_?

Vierailija
12.10.2016 |

Mikä on naisen hyvää käytöstä vastaavasti? Näyttää kauniilta, hymyillä ja olla pillastumatta jos mies maksattaa naisen osuuden naisella?

Ylipäätään, kummallinen ajatus että juuri naiselle palvelusten teko tai rahallinen avustus on "käytöstapoja".

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo riitä hyvään käytökseen. Mies on vasta sitten hyväkäytöksinen jos maksaa treffit. Ja tietenkin vain jossain kalliissa paikka, muuten maksaminenkaan ei ole hyvää käytöstä.

Mihin unohtu kukat ja suklaa? Tämän jälkeen pitä tietenkin kosia, ostaa asunto, auto, koira, tehdä lapsia ja palvoa naista toisena päivätyönään. Jos tätä ei tee on moukkamaisen huonokäytöksinen sika. Ja tietenkin naisia hyväksikäyttävä kusipää, jos nainen on mennyt antamaan seksiä ja tätä kaikkea ei tapahtu.

(N40)

Vierailija
22/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta naisen huomaavaisuutta miestä kohtaan on esim. se, että lähtee kaikkien tanssimaan hakevien miesten kanssa tanssimaan, poisluettuna tietysti humalaiset. Ei siis valkkaa ulkonäön tai vaikka tanssitaidon suhteen, vaikka olisi mahdollisuus siihen. Ihan yhtä hyvin voi myös nainen maksaa treffeillä, mutta harvempi mies sitä taitaa hyväksyä, monet ottavat jopa loukkauksena. Minusta maksamiselle on hyvä lähtökohta se, että treffeille pyytänyt maksaa. Nainen voi olla varmasti ihan yhtä monella tavalla kohtelias ja hyväkäytöksinen miestä kohtaan kuin mies naista. Minä ainakin kutsuin poikaystäväni, nykyisen mieheni, luokseni syömään, koska halusin olla hänelle huomaavainen ja tarjota hänelle hyvää ruokaa, jota hän itse ei osannut vielä tuolloin laittaa. Neuloin hänelle myös käsineet, kun hänellä oli mennyt käsineet hukkaan, sen jälkeen sukat, kaulahuivin, pipon. Eivät siis olleet mitään lahjoja, vaan ihan vain huomaavaisia tekoja.

Parempi torjua heti vaan, niin miehelle ei tule niin paha mieli, kun ei kuitenkaan uskottuaan kiinnostavansa päässytkään "jatkoon".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa. Jotkut miehet voivat myös loukkaantua siitä ettei nainen anna maksaa. Joskus nuorempana yritin väkisillä maksaa oman osuuteni aina ekoilla treffeillä. Miehet olivat yleensä vähän ihmeissään ja yksikin vähän loukkaantuneena totesi että "näytänkö mä siltä ettei mulla ole varaa maksaa?" 

Ja palkkaero. Naisvaltaisilla aloilla ihan yksityiselläkin sektorilla on pienemmät palkat kuin "mies"aloilla ja niinpä moni saman koulutusasteen samantasoista duunia tekevä mies tienaa huomattavasti enemmän. Mun mielestä siis se että mies maksaa on ihan jo tuonkin puolesta okei.

Toisaalta se, että itse tarjoaisin ei ole myöskään ihan täysin poissuljettua. Kerran tarjosin yhdelle opiskelijamiehelle kaljat kun itse olin työssäkäyvä.

Vierailija
24/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloituksessa ainoa hyvä käytös on maksaa naisen treffit, muuten haluan selviytyä pukemisesta ja kulkemisesta itsenäisesti. Mnua häiritsee takkiini tarttuva mies tai edelleni ryntäävä.

Vierailija
25/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo riitä hyvään käytökseen. Mies on vasta sitten hyväkäytöksinen jos maksaa treffit. Ja tietenkin vain jossain kalliissa paikka, muuten maksaminenkaan ei ole hyvää käytöstä.

Mikä ihmeen pakko sinun on niitä naisia raahata kalliisiin ravintoiloihin? Jätä väliin naiset, jotka tuota vaativat.

Mulle tuli tää sama mieleen. Te miehet ketkä valitatte mahdottomia vaativista naisista, onko teille sitten käynyt niin että kun olette pyytäneet naisen treffeille esim. kahvilaan niin nainen on tästä suuttunut koska olisi halunnut johonkin kalliimpaan paikkaan?

Vierailija
26/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään palvelus minulle auttaa takkia päälleni. Olen tehnyt sen itse tuhansia kertoja ja se sujuu paremmin ilman auttajia siinä välissä. Kyse on roolien ottamisesta ja korostamisesta. Minä ajattelen niin, että minä osoitan samalla tavalla huomaavaisuutta miehelle jos annan hänen auttaa takin päälleni. Tavallaan siinä "tunnustetaan" että sinä olet mies ja minä olen nainen. Vähän hassulta ja vanhanaikaiselta tuo tietysti tuntuu, mutta jos se mies haluaa niin en nolaa kieltäytymällä.

Aloittaja taitaa kyllä olla ihan pikkuisen päästään sekaisin, mitä olen näitä aloituksia lukenut.

Vierailija
27/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 jatkaa. Jotkut miehet voivat myös loukkaantua siitä ettei nainen anna maksaa. Joskus nuorempana yritin väkisillä maksaa oman osuuteni aina ekoilla treffeillä. Miehet olivat yleensä vähän ihmeissään ja yksikin vähän loukkaantuneena totesi että "näytänkö mä siltä ettei mulla ole varaa maksaa?" 

Ja palkkaero. Naisvaltaisilla aloilla ihan yksityiselläkin sektorilla on pienemmät palkat kuin "mies"aloilla ja niinpä moni saman koulutusasteen samantasoista duunia tekevä mies tienaa huomattavasti enemmän. Mun mielestä siis se että mies maksaa on ihan jo tuonkin puolesta okei.

Toisaalta se, että itse tarjoaisin ei ole myöskään ihan täysin poissuljettua. Kerran tarjosin yhdelle opiskelijamiehelle kaljat kun itse olin työssäkäyvä.

Jaa, ei minun kokemukseni mukaan kukaan mies ole loukkaantunut 10 vuoden aikana kun olen halunnut itse maksaa. Yhden kerran mies halusi välttämättä tarjota enkä sitten alkanut riidellä, kun selvästi oli hänelle kunnia-asia. Kokemukseni mukaan noin puolet miehistä tarjoutuu tarjoamaan treffit. Tekee kyllä hyvän vaikutuksen jos mies tuota ehdottaa, varsinkin kun olen lukenut näiden nettisankareiden tekstejä missä alkavat huoritella naisia, jos ottavat tarjotun kahvikupin vastaan.

Vierailija
28/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noi asiat olis itsestäänselvyyksiä, ei niitä kutsuttaisi hyväksi käytökseksi.

Naisilla nyt vaan on enemmän kysyntää ja miehet juoksevat enemmän naisten perässä kuin toisinpäin. Asia, jota tuskin mitkään tasa-arvot pystyvät muuksi muuttamaan. Toisaalta, eihän samankaltaisuus ja samanarvoisuus olekaan synonyymejä. Kyllä mä haluan että mies vähän näkee vaivaa mun eteen alussa :) Ja moni mieskin sanoo että tykkää "saalistaa", liian helppo nainen olis vähän tylsä. 

Mun mielestä ekat treffit voivat kuitenkin olla suht vaatimattomat, vaikkapa kahvikupponen kahvilassa koska toisaalta ymmärrän sen että jos takeita jatkosta ei ole, mies ei kuitenkaan mitään pitkän kaavan kalliita treffejä halua joutua maksamaan.

Mutta te ketkä valitatte miesten "huonosta" asemasta, tunnutte näkevän yksipuolisesti ainoastaan miesten elämän miinukset ja naisten elämän plussat. Avo- ja avioliitossa naiset tekevät enemmän kotitöitä ja kantavat vastuuta kodista ja lapsista. Ehkä se passaaminen on sitten sitä naisten hyvää käytöstä...

Miesten seksinnälkäisyyden takia on mielestäsi OK olla vähän maksullinen nainen? Maksattaa miehellä kulujaan? Aiemmin miehet ovat hoitaneet raha-asiat ja naiset kaikki kodissa, rajoituissa oloissa. Tätä haluat takaisin? Vaiko sitä, että naiselle vapaus ja miehelle "kumminkin vähän maksutaakkaa"?

BTW. Suhteessa olevat miehet tekevät enemmän töitä kun lasketaan koti- ja ansiotyöt yhteen.

Vierailija
29/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko, joka vitun viikko tämä sama ulina.

Vierailija
30/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monillako treffeillä olet aloittaja käynyt sen jälkeen kun edellisen kerran täällä asiasta valitit? Vaativatko naiset, että viet heidät syömään? Koska siihenhän tämä taas kiertyy eikä suinkaan peruskohteliaisuuteen ja sosiaalisiin taitoihin.

Sinulle on miljoona kertaa vastattu, että ensimmäiset treffit voivat olla esim. kävely puistossa ja/tai kupillinen kahvia. Ei tarvitse viedä syömään, ei teatteriin, ei mihinkään maksulliseen paikkaan. Mutta et vaan voi defenssiesi takaa edes lukea ajatuksella niitä kommentteja. Ihan turha sinun kanssasi on vängätä.

Vierailija
31/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakko sinun on niitä naisia raahata kalliisiin ravintoiloihin? Jätä väliin naiset, jotka tuota vaativat.

Mulle tuli tää sama mieleen. Te miehet ketkä valitatte mahdottomia vaativista naisista, onko teille sitten käynyt niin että kun olette pyytäneet naisen treffeille esim. kahvilaan niin nainen on tästä suuttunut koska olisi halunnut johonkin kalliimpaan paikkaan?

Eihän nää luuserit oo ukin millään treffeillä käyneet. Ne on vaan päässään päättänyt asian olevan niin ja kiukuttelevat nyt yksin. On kovin kurja myöntää itselleen, että syy siihen miksi naiset ei tykkää, ei olekaan rahavarasi, vaan se että olet yksinkertaisesti rasittava ja vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
32/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tuota aina ihmettelee. Eikös se ole ihan päivänselvää. Mulla on sellaista, jota sinä haluat. Joudut näkemään vaivaa saadakses. Näin se maailma vaan pyörii.

Vierailija
33/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisethän saavat vaatia kumppaniehdokkaalta ihan mitä tahansa. Eri asia sitten, löytääkö niitä kriteereitä täyttävää kumppania vai ei. Minulle se, että mies maksaa treffeillä, viestii siitä, että mies on minusta niin kiinnostunut, että on valmis luopumaan omastaan eteeni. Mies, joka ei tarjoa, ei taas vaikuta pitävän minua kahvin ja kakkupalan arvoisena, joten tervemenoa. Minulle on riittänyt aina hyvin miehiä, jotka ovat valmiita tarjoamaan. Ei siis mitään syytä luopua tästä kriteeristä. Se erottelee mielestäni toisia huomioon ottavat herrasmiehet itsekkäistä kitupiikeistä.

Mittaat siis arvosi ensisijaisesti materiassa. Hieno homma.

T. Mies joka näkee naisen henkilönä, ei ostettavana tuotteena.

Vierailija
34/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloisimisella on niin monta nimeä.

Vierailija
35/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehillä ongelmat..

Vierailija
36/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, kerran tarjosit opiskelijalle :D eikä ollut _ihan_poissuljettu asia. Mutta melkein kuitenkin?

Kuka muuten pakottaa naisen naisalalle?

Vierailija
37/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei minun kokemukseni mukaan kukaan mies ole loukkaantunut 10 vuoden aikana kun olen halunnut itse maksaa. Yhden kerran mies halusi välttämättä tarjota enkä sitten alkanut riidellä, kun selvästi oli hänelle kunnia-asia. Kokemukseni mukaan noin puolet miehistä tarjoutuu tarjoamaan treffit. Tekee kyllä hyvän vaikutuksen jos mies tuota ehdottaa, varsinkin kun olen lukenut näiden nettisankareiden tekstejä missä alkavat huoritella naisia, jos ottavat tarjotun kahvikupin vastaan.

Mutta sinulle ei ollut kunnia-asia maksaa omaa osuttaisi vaan miehen rahat kelpasivat hyvin?

Vierailija
38/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa.

Äläkä rieku liian myöhään koneella, jotta jaksat taas huomisaamuna lähteä kuntouttavaan.

Vierailija
39/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin jaksa enää näitä avauksia joissa yksi hullu kyselee enemmän kuin sata viisasta ehtii vastaamaan.

t.mies

Vierailija
40/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisethän saavat vaatia kumppaniehdokkaalta ihan mitä tahansa. Eri asia sitten, löytääkö niitä kriteereitä täyttävää kumppania vai ei. Minulle se, että mies maksaa treffeillä, viestii siitä, että mies on minusta niin kiinnostunut, että on valmis luopumaan omastaan eteeni. Mies, joka ei tarjoa, ei taas vaikuta pitävän minua kahvin ja kakkupalan arvoisena, joten tervemenoa. Minulle on riittänyt aina hyvin miehiä, jotka ovat valmiita tarjoamaan. Ei siis mitään syytä luopua tästä kriteeristä. Se erottelee mielestäni toisia huomioon ottavat herrasmiehet itsekkäistä kitupiikeistä.

Minulle taas nainen joka ottaa tarjoamani käntyn vastaan viestii siitä, että hän levittää vastapalvelukseksi minulle reitensä.

Nainen joka ei näin tee saa varmasti kuulla kunniansa niin, että hänen loppuiltansa on pilalla enkä näe mitään syytä olla edes tällaisen harpun kaveri.

En näe mitään syytä luopua tästä kriteeristä. Se erottelee asemansa ymmärtävät naiset lompakkoloislumpuista joiden tylyttäminen on miehinen velvollisuus.

Kerro rehellisesti: milloin olet viimeksi päässyt tarjoamaan naiselle käntyn ja tylyttämään häntä? Et ikinä? Niin arvelinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi