Miesystävä sitten jätti.
Taas sama asia. Seksiin kyllä kelpaisin noille, mutta en vaimoksi. Ensin ollaan rakennettu hyvässä yhteisymmärryksessä suhdetta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää edetä näissä asioissa epärehellisesti saadakseen seksiä. Mies haluaisi pelkän seksisuhteen, mutta nainen luulee sen johtavan johonkin suurempaa ja äkkiä suhde täyttyy kaikesta muusta krääsästä paitsi seksistä niin miehen on jätettävä nainen.
Älä ota tätä henkilökohtaisesti! Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kelpaamisen kanssa. Enää ei tähdätä kahden välisiin parisuhteisiin ja kaikkea haeta sen parisuhteen kautta.
Itse keksimässämme idiologiassa keskitytään itsään kehittäviin asioihin, uraan, harrastuksiin, satunnaiseen seksiin, kavereihin, matkustamiseen, jne Eikä keskiössä ole enää perheen perustaminen.
Idiologiassapa tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen heikkotasoinen mies ja minulla olisi realistiset mahdollisuudet ainoastaan tuollaiseen monen miehen kanssa pettymään joutuneen naisen kanssa. En kumminkaan halua olla kenellekään se viimeinen vaihtoehto, joten olen ajatellut olla yksin koko elämäni.
M24
Ööh, miksi ajattelet että kelpaisit monen miehen kanssa pettymään joutuneelle naiselle mutta et sellaiselle, joka ei ole joutunut pettymään? Sama ihminen sinä olet kummankin naisen näkökulmasta.
Tuo nainen laskee kriteereitään, kun on joutunut pettymään parempien miesten kanssa. Ei minussakaan sen kummempia vikoja ole, mutta en vain kiinnosta naista/naisia siinä mielessä.
M24
Jännä ajatusmaailma. Oman kokemukseni mukaan pikemminkin pettymyksiä kokeneet naiset nostavat kriteereitään kuin laskevat niitä. Eiväthän he hyvien miesten toimesta ole pettymään joutuneet, vaan niiden huonompien takia. Silloin sitä ajattelee, että ennemmin olen yksin kuin huonossa suhteessa, joka johtaa jälleen pettymykseen.
Sinä et varmaankaan olisi tuollaiselle naiselle mitenkään huono vaihtoehto, vaan kaiketi jopa erottuisit helmenä miesten joukosta, kun naisen edelliset kokemukset miehistä ovat olleet niin huonoja. Kun on saanut paljon paskaa niskaansa, osaa arvostaa aitoa hyvyyttä ja huomioonottamista sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tökeröimmät ehdottavat, että jos jatkettaisiin silti sitä seksiä. Aikoinaan panin kostoksi ristiin useampaa paljaalla. En kertonut toisista. Onneksi ei tullut tauteja.
Ei se oo tökeröä, sä olet vaan itsekäs katkera tapaus, joka vaatii elämältä asioita eikä oikeen handlaa tosiasioita.
Kokemus on sellainen, että naiset haluavat seksiä jo tapailun alussa ja aamulla niillä onkin perinteiset arvot.