Miesystävä sitten jätti.
Taas sama asia. Seksiin kyllä kelpaisin noille, mutta en vaimoksi. Ensin ollaan rakennettu hyvässä yhteisymmärryksessä suhdetta.
Kommentit (45)
Miehet ottavat vaimoksi naisia, jotka on hyviä seksissä. Lisää treeniä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet itseäsi tasokkaampia miehiä? Naiset on aivan kujalla, kun katsoo kansioon millaisilta naisilta on tullut viestejä.
Miksi sinä et tapaile itseäsi heikompi tasoisia naisia? Saisit heti naisen eikä tarvitsisi pelätä, että hän vaihtaa sinut parempaan.
Ai niin, koska jokainen haluaa kumppanin, johon ihastuu.
On eri asia etsiä pelkkää seksisuhdetta kuin pysyvämpää parisuhdetta. Tuskin kukaan haluaa tulla hyväksikäytetyksi, kun annetaan ensin ymmärtää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet itseäsi tasokkaampia miehiä? Naiset on aivan kujalla, kun katsoo kansioon millaisilta naisilta on tullut viestejä.
Miksi sinä et tapaile itseäsi heikompi tasoisia naisia? Saisit heti naisen eikä tarvitsisi pelätä, että hän vaihtaa sinut parempaan.
Ai niin, koska jokainen haluaa kumppanin, johon ihastuu.
En haluaisi heiltä, kuin seksiä joten se ei olisi kovin reilua heille.
Seksi ennen avioliittoa kuuluu tässä kulttuurissa parisuhteeseen. En ole uskovainen, mikään vakaumus ei estä. Perinteisten arvojen kunnioittaminen voi ilmetä monella muullakin tapaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ennen avioliittoa kuuluu tässä kulttuurissa parisuhteeseen. En ole uskovainen, mikään vakaumus ei estä. Perinteisten arvojen kunnioittaminen voi ilmetä monella muullakin tapaa. Ap.
Kusetat perinteen nimessä tulevaa miestäsi historiastasi vai?
Pitää varmaan kokeilla noita ulkomaalaisia, nyt kun on tarjolla yllin kyllin. Sitoutuvat kuulemma niin kovin, etteivät päästä menemään, vaikka itse haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viimeinen tapailemani mies on ollut tasoani huomattavasti alempi. Ajattelin kokeilla sitäkin vaihtoehtoa. Kehuvat, miten kaunis ja koulutettu olen, mutta aina tulee heille jokin este, mikä ei kuulemma johdu minusta. Ap.
Ei se johdukaan sinusta. Johtuu aikamme kertakäyttökulttuurista. Ihminen ei enää tarvitse toista tullakseen toimeen.
Miehet osaavat tehdä kotitöitä, ei tarvitse vaimoa. Tavattoman moni ei halua lapsia, ei tarvitse vaimoa/miestä. Naisella on oma tili ja omat rahat, hän ei tarvitse elettäjää.
Onnellisuutta ei enää haeta parisuhteen kautta.
Ei tietenkään Yksin on ihmisten hyvä ja parempi olla .
Kummaa että jotkut jotain muuta valehtelevat sekä miehet että naiset
Vierailija kirjoitti:
Itse olen heikkotasoinen mies ja minulla olisi realistiset mahdollisuudet ainoastaan tuollaiseen monen miehen kanssa pettymään joutuneen naisen kanssa. En kumminkaan halua olla kenellekään se viimeinen vaihtoehto, joten olen ajatellut olla yksin koko elämäni.
M24
Lukeeko naisten otsassa, kuinka monta miestä on ollut?
Pidät vain pillun kiinni. Kyllä niitä löytyy miehiä parisuhteeseenkin. Ainakin kun tarpeeksi kauan pillutta ovat olleet. Ei saa pippelinhimoissa nusasta vaikka kuin tekisi mieli. Miehet on vaan tommosia :< mutta ei kaikki.
Jaksuja AP, lippu korkeelle ja eteepäi vaan. Toivotaa, että saat kivan poikkiksen, pian :)
Vierailija kirjoitti:
On eri asia etsiä pelkkää seksisuhdetta kuin pysyvämpää parisuhdetta. Tuskin kukaan haluaa tulla hyväksikäytetyksi, kun annetaan ensin ymmärtää muuta.
No mistä sen sitten tietää, että toinen halusi vain pelkkää seksiä? Tämähän on ihan pelkästään se tulkinta asiasta (yleensä naisen): seksiä oli, mies lopettaa suhteen=mies halusi vain seksiä.
Anteeksi stereotypiat, asia on helpoin ilmaista näin. Voi olla sama tilanne ja roolit toisin päin.
Eihän se yleensä niin mene, että jättäjä tempaisee ovan auki ja kiljaisee: "Halusin vain seksiä ja nyt suhde on loppu, ähäkutti!" Yleensä kai tarjotaan jokin "ei johdu sinusta, johtuu minusta"-selitys tai vain kadotaan.
Tuo pelkän seksisuhteen etsiminen-selitys on se jätetyn tulkinta tilanteesta eikä kerro, mikä oli oikeasti jättäjän syy. Saattoi olla tuo, tai ihan yhtä hyvin saattoi olla muukin syy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen heikkotasoinen mies ja minulla olisi realistiset mahdollisuudet ainoastaan tuollaiseen monen miehen kanssa pettymään joutuneen naisen kanssa. En kumminkaan halua olla kenellekään se viimeinen vaihtoehto, joten olen ajatellut olla yksin koko elämäni.
M24
Ööh, miksi ajattelet että kelpaisit monen miehen kanssa pettymään joutuneelle naiselle mutta et sellaiselle, joka ei ole joutunut pettymään? Sama ihminen sinä olet kummankin naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Lukeeko naisten otsassa, kuinka monta miestä on ollut?
Ei, mutta sitä voi päätellä käytöksestä, kun on tutustuttu paremmin.
M24
Kyllä se on jo parisuhde, kun ihan yhdessä sovitaan, että nyt tämä vakiintuu seurusteluksi. Tehdään isojakin päätöksiä tulevaisuuden suhteen ja eletään yhteistä arkea. Siihen vaiheeseen kuuluu samassa vuoteessa nukkumisen lisäksi seksi. Missä tuskin on ollut huono, koska se osio kyllä kelpaisi edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan kokeilla noita ulkomaalaisia, nyt kun on tarjolla yllin kyllin. Sitoutuvat kuulemma niin kovin, etteivät päästä menemään, vaikka itse haluaisi.
Joo siitä vaan, ja eroon pääset sitten kun kuolet ja sinut "kadotetaan pysyvästi"
Se eroaminen niistä ei ole aivan selvä ja yksinkertainen asia.
Mutta toiset oppivat vasta kantapään kautta jos edes silloinkaan.
Ml.ööööäöääöjöööööjöölööölölllllllllläädhähähshcfghhhchsg bh tulee ä ä ääh BBC cht öääääääää
Ä ä ä
Äj BB vyäöövjjjjgcd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Ööh, miksi ajattelet että kelpaisit monen miehen kanssa pettymään joutuneelle naiselle mutta et sellaiselle, joka ei ole joutunut pettymään? Sama ihminen sinä olet kummankin naisen näkökulmasta.
Tuo nainen laskee kriteereitään, kun on joutunut pettymään parempien miesten kanssa. Ei minussakaan sen kummempia vikoja ole, mutta en vain kiinnosta naista/naisia siinä mielessä.
M24
Vierailija kirjoitti:
Ml.ööööäöääöjöööööjöölööölölllllllllläädhähähshcfghhhchsg bh tulee ä ä ääh BBC cht öääääääää
Ä ä äÄj BB vyäöövjjjjgcd
Monikulttuurinen havahtui :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Tuo nainen laskee kriteereitään, kun on joutunut pettymään parempien miesten kanssa. Ei minussakaan sen kummempia vikoja ole, mutta en vain kiinnosta naista/naisia siinä mielessä.
M24
Yleensä ihminen nostaa kriteereitään, kun on todennut että tuokin hyvältä vaikuttanut kumppaniehdokas tuotti pettymyksen. Miksi luulet että laskisi? No siinä tapauksessa tietysti, että alkaa olla ikää niin paljon että perhe on pakko perustaa. Silloin ei ole väliä vaikka kumppani ei sytytäkään. Mutta eihän se sinun ikäisiäsi koske.
Aika monellakin on tilanne, että vastakkainen sukupuoli ei ole kiinnostunut. Ne ovat vähemmistössä, jotka saavat paistatella koko ajan miesten tai naisten suosiossa. Tavallisten ihmisten on itse oltava aktiivisia parinmuodostuksessa.
M24