Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vain sattumaa, etten tunne yhtäkään korkeasti koulutettua henkilöä, joka postaisi selfieitä someen

Vierailija
12.10.2016 |

Millaisia havaintoja teillä on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestäsi korkeasti koulutettu ihminen?

Vierailija
2/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. :D Kyllä niitä ihan kaikki ottaa, ellei sitten joudu viran puolesta runsaasti kuvatuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ihmistä tunnet? Onko näillä korkeakoulutetuilla älypuhelimet?

4/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut ainakaan omissa tutuissa

Vierailija
5/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa on.

Vierailija
6/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne selfiet eivät vaan ole julkisia. Kyllä niitä kuitenkin ihan samalla tavalla otetaan.

Vierailija
7/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee sattumaa. Minun kavereistani ainakin muutama lääkäri, juristi ja valtiotieteilijä postaavat selfieitä siinä kuin lähihoitaja ja työtönkin. Itseasiassa enemmänkin lomamatkoiltaan jne

Vierailija
8/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh* Mikä on sun mielestä korkea koulutustaso??? Tohtori?? Mikä?

Ja kyllä kuule minä tunnen vaikka kuinka monta akateemista ynnä vaikka minkä alan tohtoria jotka todellakin postaavat itsestään selfien silloin tällöin. Miksi ei!?!

Vierailija
9/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot vaan liian vanha. Mä olen 22v ja kaveripiiriin kuuluu paljon mm. oikeustieteen ja lääketieteen opiskelijoita ja ihan yhtä lailla he postailevat selfieitä someen kuin matalammin koulutetutkin. :D

Vierailija
10/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä postaustiheys on suhteessa koulutuksen vaativuuteen, mutta kyllä useimmilla tuntemillani tohtoreillakin on joku kuva postattuna ainakin faceen.

Instoihin sun muihin ei työssäkäyvä ihminen ehdi muutenkaan postailla. Ei edes matalasti koulutettu.

Vierailija
11/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfieiden otto ja postaaminen on tavallisempaa nuorten keskuudessa. He eivät ole ehtineet kouluttautua kovin pitkälle.

Vierailija
12/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeastikoulutetut on niitä pahimpia humblebarg selfie somettajia. Huonosti piilotetulla itsekorostuksella otetaan niitä viinilasia kuvia ooperajuhlista, joihin oli niin pirun vaikea saada lippuja.

Vierailija
13/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ei mitään postaile mihinkään. En käytä Facea, enkä muitakaan somejuttuja. Tyhjänpäiväistä hössötystä kaikki sellainen.

Korkeasti koulutettu n25

Vierailija
14/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selfieiden otto ja postaaminen on tavallisempaa nuorten keskuudessa. He eivät ole ehtineet kouluttautua kovin pitkälle.

Naurettavan streotyyppinen mielipide.

Vierailija
15/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei taida olla riittävää kokemuspohjaa sanoa onko saatumaan vai ei. 

Vierailija
16/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattumaa. Mun tuttavapiirissä on suurin osa korkeakoulutettuja, joista toiset laittavat selfieitä nettiin ja toiset eivät.

Vierailija
17/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäntapatyötön ja en ole Instagramissa, Facebookissa tai Twitterissä. Selfieitä olen ottanut vain itselleni, todetakseni että kuinka ruma olen. Olenko mielestäsi siis älykkäämpi kuin selfieitä postaava matematiikan tohtori?

Vierailija
18/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinulla taitaa olla vaan keskivertoa vähemmän korkeakoulutettuja kavereita. Miten meni tää wt:n paljastusketju omasta mielestä?

Vierailija
19/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri naikkoset laittaa usein vain hillittyjä kuvia itsestään,olen havainnut

Vierailija
20/29 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tunnen montakin tohtoria jotka postaa selfietä. Tosin useimmat facebookissa niin että näkyy vaan kavereille, mutta osa on ig:ssa julkisina. On kyllä lähinnä tavallisia naamakuvia / hassuja ilmeitä kun reagoi johonkin, ei duckfacea (paitsi vitsinä), tissiposetuksia, belfietä jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi