Onko vain sattumaa, etten tunne yhtäkään korkeasti koulutettua henkilöä, joka postaisi selfieitä someen
Kommentit (29)
Olet kyllä oikeassa ap. Jos on kuva itsestä, niin se ei ole poseerauskuva ja uskaltaa näyttäytyä myös rumana.
Kiitos vastauksista. Kysymykselläni tarkoitin niitä ystäviäni, sukulaisiani, tuttaviani ja työkavereitani, jotka ovat facebook-kavereitani. Ei siis ole mistään valtavasta määrästä kyse. Huomasin vain tämän asian heistä ja siksi kysyin. Taitaa olla todellakin sattumaa!
AP
Mies joka postaa selfieitä jatkuvasti on tod.näköisesti narsku.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. :D Kyllä niitä ihan kaikki ottaa, ellei sitten joudu viran puolesta runsaasti kuvatuksi.
No ei kyllä kaikki. En ole elämässäni ottanut yhtään kuvaa itestäni enkä näe tarpeelliseks jatkossakaan. Miehellä on insta mutta ei sekään sinne itsestänsä laita kuvia. Miehellä yks ylempi korkeakoulututkinto ja mulla kaks. Mutta en usko että tää niinkään korreloi koulutustason kanssa vaan ehkä elämänarvojen noin muuten.
viimeks tänää otin peiliselfien t. VTM
Mä en ole koskaan ottanut selfietä. Mulle riittää se että näen peilistä miltä näytän. Oman naamakuvan postaamisessa nettiin en näe mitään järkeä.
Melkein kaikkihan postaavat selfieitä edes joskus, mutta mulla on pari facebook-kaveria, jotka postaavat selfieitä poikkeuksellisen paljon, siis yleensä monta peräjälkeen ja useasti viikossa. Toinen on kassaneiti ja toinen elämäm koululainen.
Mä asun ulkomailla ja enkä näe kaikkia läheisiä edes vuosittain. Selfiet on jees, koska näen silloin heistä naamakuvia useammin kuin muutoin.
Ap ehkä ei tunne niin paljon korkeasti koulutettuja.
Mun kavereista ja tutuista kaikki ovat maistereita ja lähes kaikki postaavat aika paljonkin selfietä, ikähaitari 70-v asti...