Voitko elää miehen kanssa joka ei luota sinuun?
En ole valehdellut, pettänyt, toiminut onaa etua tavoitellen. Olen kaikessa ajatellut yhteistä hyvää ja meidän perheen etua. Silti mies ei kuota minuun. Sanoo että valehtelen, toimin itsekkäästi. Teen niin tai näin, teen aina adiat väärin päin. Pelkään että sairastun tähän ahdistuksen määrään kun en tiedä enää miten toimisin , sanoisin eläisin tai olisin. Mues ei keskustele. Syy on minussa. Sovittelen jacteen sovintoa. Mies on pitkävihainen. Mököttää. Kantaa kaunaa. Ei kosketa. Tule lähelle. Voiko se mennä niin että minä suoritan tätä elämää ja suhdetta päivästä toiseen. Huomioin, halasn kosketan puhun. Ja itse jään kaikkea tätä vsille. Siltikin lies sanoo että minä en tee tästä mitasn hänelle. Oken neuvoton, avuton ja toivoton.
Kommentit (3)
Tottakai . Sitä sanotaan avioliitoksi , avoliitoksi, parisuhde, ystävyys valitse sopivin
Se oma kumppani on aivan paska vaikka olen sen itse valinnut.
Valmistajan takuuaika on jo mennyt , eikä valmistusvirheestä voi syyttää kun sen molemmat vanhemmatkin ovat jo kuolleet. ..eli paskajuttu. .
Shit happens 😃
No mutta syödään kuitenkin pizzaa ja kebabia. .Hyvä ruoka parempi mieli 😀
+ samalla saadaan kropat rantakuntoon
En voisi. Ei ole järkeä suhteessa jossa toinen joutuu koko ajan todistelemaan luotettavuuttaan.