Tämän verran seksiä riittää onnelliseen avioliittoon?
Tämän tutkimuksen mukaan seksiä ei paljoa tarvita, oletteko samaa mieltä:
http://kohokohta.com/uutiset/tutkimus-taman-verran-seksia-riittaa-onnel…
Kommentit (6)
Olen samaa mieltä. Mulle riittää toi kerran viikossa, kunhan seksi on hyvää ja kestää pitkään (1-2h).
" ...sen merkitys kuitenkin vaihtelee yksilökohtaisesti: Joillekin riittää kerta viikossa, toisille taas ei meinaa riittää muutamakaan kerta päivässä riittää."
Olen samaa mieltä. Ja varmasti on myös että jos toinen tai molemmat haluaa seksiä usein esim. syrjähyppyihin ei suhtaudu samalla tavalla kuin muuteen, mutta syrjähyppyjen seurauksena saattaa käydä niin että parisuhdetyytyväisyys ei ole niin hyvä (vaikka muuten tyytyväinen elämässä ja esim. seksin määrään olisikin).
Vaimon kanssa se kerta kuukaudessa riittää, naisystävän kanssa kaksi kertaa viikosss. Taitaa olla keskiarvo kerta viikossa. Hyvä tutkimus.
Ja todellisuudessahan fakta on sekin, että SUURIN OSA harrastaa seksiä vähemmän kuin tuon "kerran viikossa", joka jutun mukaan "riittää" joillekin.
Ja ennen kuin kommentoit juuri SINUN seksielämästäsi, viittaan termiin "suurin osa".
Vierailija kirjoitti:
Ja todellisuudessahan fakta on sekin, että SUURIN OSA harrastaa seksiä vähemmän kuin tuon "kerran viikossa", joka jutun mukaan "riittää" joillekin.
Ja ennen kuin kommentoit juuri SINUN seksielämästäsi, viittaan termiin "suurin osa".
Siihenhän tuo juttu varmaan perustuu, että suurimmalla osalla seksiä on vähemmän. Monen ideaali on monta kertaa viikossa tai joka päivä, mutta eihän se toteudu kellään muulla kuin vastarakastuneilla ja lomalaisilla.
Ongelma on vaan se, ettei keskimääräistä ihmistä ole olemassakaan?!