Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miesystävä aikoo jättää kun en ole valmis yhteenmuuttoon!!

Vierailija
11.10.2016 |

Oon seurustellut miesystäväni kanssa kohta neljä kuukautta. Ollaan vietetty yhdessä monta päivää ja yötä viikosta jommankumman kämpällä, rakastetaan toisiamme tosi kovasti ja mies haluaisi jo kovasti yhteisen kodin mun kanssa. Mutta kun en oo ite vielä valmis vaikka tykkäänkin miehestä tosi paljon. Niin nyt mies sitten kertoi että rakastaa mua ja haluaa kyl sitoutua muttei jaksa enää jahkailla ja odottaa yhteenmuuttoa kauaa niin nyt hän haluaa mun tekevän päätöksen: joko muutetaan yhteen tai erotaan saman tien. Mitä mä oikein teen? Haluun kyl olla miehen kanssa, koska hän on parasta mitä mulle on tapahtunut vuosikausiin enkä haluu erota mutten oo vielä yhtään valmis muuttamaan hänen kanssa yhteen! Mun mielestä on vielä liian aikaista muuttaa yhteen ja kyllä se muutenkin on koko loppuelämä aikaa asua yhessä.
Auttakaa mitä teen, en osaa päättää...!!

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vaihtoon vaan

Kerro heti että sulla pitää saada olla hänen lisäkseen useita muitakin miehiä fuckbuddyja yms niin kuin kaikilla 20-45v naisilla joilla on international luonne ja avoin mieli

Jos ei tällaista hän ymmärrä niin kyllä o junttimoukka, rasistinen +muutenkin ikävä

Ensin katsellaan 2-5vuotta ja todetaan että ei luonteet sovi yhteen siis ei yhteistä kotia

Vierailija
22/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme muuttaneet yhteen nopeasti ja kaikki ok.

Jos jompi kumpi olisi uhkaillut erolla jos ei muuteta heti yhteen niin olisi kyllä tullut se ero.

Taitaa ukko olla sellainen erolla uhkailija muutenkin eli jos kaikki ei mene niinkuin mies haluaa niin EROKORTTI vedetään heti esiin. Odota vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit odottanut vähän pidempään ennen kuin laitoit tämän saman provon. Kaikki muistavat, että tämä oli täällä viimeksi viime viikolla.

Vierailija
24/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin suuria rakkaus tarinoita tule vielä neljässä kuukaudessa, paitsi erilaisille naisille.

Vierailija
25/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap et taida nyt olla ihan penaalin terävin kynä.

Ei se yhteenmuutto ole tässä se pahin juttu vaan sillä kiristys ja erolla uhkailu!

Vierailija
26/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että luen omaa tekstiäni vuosien takaa...  Mikä se oikea syy hänen muuttohaluilleen on?   Mun EXÄLLÄ oli nähtävästi näytönhalu (omaa exäänsä kohtaan, joka oli jättänyt hänet aiemmin). Oli pakko päästä näyttämään, että minä poika löydän uuden ja yhteen muutetaan!   No, kauan ei se ilo kestänyt.  Toinen syy oli varmaan myös raha, eli oli fiksua asua yhdessä vrt. siihen, että molemmat maksaa yksikseen kalliita asumiskuluja samalla paikkakunnalla.

Vierailija
27/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tajua että jos kerta on varma että on löytänyt sen loppuelämän kumppanin niin minkä takia pitää vetkuttaa sitä yhteen muuttamista. Jos taas et oo varma niin sillon mies ei oo sulle oikee ja on parempi että laitatte poikki jo tässä vaiheessa että mies saa jatkaa sopivamman kumppanin etsimistä.

Kerro parisuhdehistoriastasi.

Vierailija
28/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisä puolin ja toisin.

Puhukaa asiasta ja päättäkää vasta sitten.

Jos mies on monikulttuurinen muuta heti yhteen jos kantasuomalaisia älä ikinä.

Vierailija
29/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa muuttaa yhteen 4kk jälkeen niin ei siinä ole mitään pahaa.

MUTTA jos sanoo että yhteenmuutto tai ero niin se on tosi paha! Kiristystä.

Täh? Jos sanoo että "lapsi tai ero", niin onko sekin kiristystä?

Vierailija
30/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tajua että jos kerta on varma että on löytänyt sen loppuelämän kumppanin niin minkä takia pitää vetkuttaa sitä yhteen muuttamista. Jos taas et oo varma niin sillon mies ei oo sulle oikee ja on parempi että laitatte poikki jo tässä vaiheessa että mies saa jatkaa sopivamman kumppanin etsimistä.

Kerro parisuhdehistoriastasi.

Kerro sinä koulukiusaajahistoriastasi.

Vierailija
31/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän iät ? Nainen 18v ja mies 20v vai jotain muuta ?

Vierailija
32/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

4 kuukautta on lyhyt aika. Eikä kannata suostua uhkailulla tilanteeseen joka ei tunnu sopivalta. Ehdota hänelle jotain aikaa, jolloin päätätte yhteenmuutosta uudelleen, esimerkiksi kun olette seurustelleet vuoden. Tai ensi vuoden puolella. Saat aikaa totutella ajatukseen ja hän saa osoittaa kärsivällisyyttä.

Ei kai ole rahapulassa?

Ei oo rahapulassa ollenkaan, hänellä on itseasiassa paljon enemmän rahaa kuin mulla tällä hetkellä. Hänellä on mm. velaton omistuskämppä, sijoituksia osakkeita yms ja käy hyväpalkkasessa duunissa.

Jos rupean ehdottamaan hänelle mitään uutta aikaa milloin päätettään muutosta en tiiä jaksaako hän edes oottaa, meinaan sanoi mulle aika painokkaasti että joko muutetaan yhteen tai erotaan. En kyllä itekään välttämättä viittis olla kokonaista vuotta yhessä ilman yhteenmuuttoo.

Mistä sä tiedät että hänellä on rahaa, oma asunto tai vakkariduuni? Sanonut niin - ehdottomasti kannattaa tarkistaa. Jos suuttuu, ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Ja ihan kokemuksella.

Vierailija
33/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan melkoisesti ikäeroa, olet n.20 ja mies 40+, arvelisin?

Vierailija
34/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4kk:ssa ei saa kattavaa kuvaa ihmisestä, vaikka olisikin tiiviisti yhdessä, se on vielä ihan "kuherruskuukautta", jossa kumpikin on vielä tunnepuolella alkuhuumassa.

Sinun kaltaiset ymmärtämättömät tekevät hätiköityjä ratkaisuja ja katuvat sitten myöhemmin

Mikä nyt sitten on hätiköityä? Meillä vaimon todellinen luonne paljastui vasta lapsien saamisen jälkeen. Siinä kohtaa oltiin kyllä jo asuttu niin niin kauan yhdessä, ettei alkuhuuma oli jo pitkään ollut vain muisto.

Vierailija
35/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa et muuta yhteen vain sen takia kun mies haluaa! se pitää olla molempien tahto

Suhde on mennyttä jos nyt saman katon alle muutatte!

T: M45

Vierailija
36/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo, että luen omaa tekstiäni vuosien takaa...  Mikä se oikea syy hänen muuttohaluilleen on?   Mun EXÄLLÄ oli nähtävästi näytönhalu (omaa exäänsä kohtaan, joka oli jättänyt hänet aiemmin). Oli pakko päästä näyttämään, että minä poika löydän uuden ja yhteen muutetaan!   No, kauan ei se ilo kestänyt.  Toinen syy oli varmaan myös raha, eli oli fiksua asua yhdessä vrt. siihen, että molemmat maksaa yksikseen kalliita asumiskuluja samalla paikkakunnalla.

Ei näytönhalu eikä raha vaan rakkaus. Hänen mielestään oon just sellanen nainen kenen kanssa hän vois hyvinkin kuvitella yhteisen loppuelämän ja perustaa perheen jne. ja hänen mielestä odottaminen ja hidastelu on ihan turhaa.

Vierailija
37/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on varmaan melkoisesti ikäeroa, olet n.20 ja mies 40+, arvelisin?

Mä olen 25 ja mies täyttää ihan just 30 eli ei kyl mitenkään melkoisesti.

Vierailija
38/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa muuttaa yhteen 4kk jälkeen niin ei siinä ole mitään pahaa.

MUTTA jos sanoo että yhteenmuutto tai ero niin se on tosi paha! Kiristystä.

Täh? Jos sanoo että "lapsi tai ero", niin onko sekin kiristystä?

On.

Vierailija
39/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa et muuta yhteen vain sen takia kun mies haluaa! se pitää olla molempien tahto

Suhde on mennyttä jos nyt saman katon alle muutatte!

T: M45

Hei! me ollaan samiksii :-)

toinen M45

Vierailija
40/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...