Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miesystävä aikoo jättää kun en ole valmis yhteenmuuttoon!!

Vierailija
11.10.2016 |

Oon seurustellut miesystäväni kanssa kohta neljä kuukautta. Ollaan vietetty yhdessä monta päivää ja yötä viikosta jommankumman kämpällä, rakastetaan toisiamme tosi kovasti ja mies haluaisi jo kovasti yhteisen kodin mun kanssa. Mutta kun en oo ite vielä valmis vaikka tykkäänkin miehestä tosi paljon. Niin nyt mies sitten kertoi että rakastaa mua ja haluaa kyl sitoutua muttei jaksa enää jahkailla ja odottaa yhteenmuuttoa kauaa niin nyt hän haluaa mun tekevän päätöksen: joko muutetaan yhteen tai erotaan saman tien. Mitä mä oikein teen? Haluun kyl olla miehen kanssa, koska hän on parasta mitä mulle on tapahtunut vuosikausiin enkä haluu erota mutten oo vielä yhtään valmis muuttamaan hänen kanssa yhteen! Mun mielestä on vielä liian aikaista muuttaa yhteen ja kyllä se muutenkin on koko loppuelämä aikaa asua yhessä.
Auttakaa mitä teen, en osaa päättää...!!

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kiristää jo noin alkuvaiheessa, ei vaikuta ollenkaan hyvältä. Älä muuta. 

Vierailija
2/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kiristää jo noin alkuvaiheessa, ei vaikuta ollenkaan hyvältä. Älä muuta. 

Tämä.

Varoitusmerkkejä on ilmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

T:täti-immeinen

Vierailija
4/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu asiaan, joka ei ole sinulle oikein. Kerro miehelle miksi et ole valmis, jos haluat kuitenkin jatkaa hänen kanssaan, mutta kyllähän tuo kuulostaa tosi pahalta ihan kokonaisuutena. Seuraavaksi hän kiristää sitten jollain muulla asialla ja sitten seuraavalla jne.

Parin vuoden kuluttua olet keskellä jotain, mitä et laisinkaan halua, etkä tunne itseäsi laisinkaan.

Jos mies rakastaa sinua, hän ymmärtää kun perustelet miksi et ole valmis.

mies

Vierailija
5/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä VOI olla aika ymmärrettävät syynsäkin tuolle. Jos se on jätetty monen vuoden seurustelun jälkeen yllättäen, se voi olla epävarma sen suhteen, oletko sinäkään vakavissasi. Kokee, että jos et jo tiedä, haluatko olla hänen kanssaan pysyvämmin, niin et ole vakavissasi.

Sinä tunnet miehen, me emme. Onko mies omistava ja mustasukkainen? Siinä tapauksessa jättäisin hänet, koska tuo VOI olla myös halua painostaa ja hallita sinua.

Joten sinun se pitäisi nyt päättää. Jos tuntuu siltä, että seuraavaksi mies jo haluaa sinulta minuuttitarkan kotiintuloaikataulun ja pankkitilin koodit, niin älä. Mutta jos mies ei ole mustasukkainen, eikä kyse ole omistushalusta, niin anna palaa. Kyllä sä voit hankkia uudestaan oman kämpän, jos yhteiselo ei suju.

Ei kannata sentään hyvää - jos kyse on hyvästä miehestä - suhdetta pois heittää ihan vaan siksi, että emmityttää ja ratkaisujen teko on vaikeaa.

Vierailija
6/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurustellut miesystäväni kanssa kohta neljä kuukautta. Ollaan vietetty yhdessä monta päivää ja yötä viikosta jommankumman kämpällä, rakastetaan toisiamme tosi kovasti ja mies haluaisi jo kovasti yhteisen kodin mun kanssa. Mutta kun en oo ite vielä valmis vaikka tykkäänkin miehestä tosi paljon. Niin nyt mies sitten kertoi että rakastaa mua ja haluaa kyl sitoutua muttei jaksa enää jahkailla ja odottaa yhteenmuuttoa kauaa niin nyt hän haluaa mun tekevän päätöksen: joko muutetaan yhteen tai erotaan saman tien. Mitä mä oikein teen? Haluun kyl olla miehen kanssa, koska hän on parasta mitä mulle on tapahtunut vuosikausiin enkä haluu erota mutten oo vielä yhtään valmis muuttamaan hänen kanssa yhteen! Mun mielestä on vielä liian aikaista muuttaa yhteen ja kyllä se muutenkin on koko loppuelämä aikaa asua yhessä.

Se haluaa muuttaa yhteen vääristä syistä (raha) joten anna sen mennä. Oikea ihminen antaisi sulle aikaa niin paljon kuin haluat. Tuo erolla uhkaaminen on kiristämistä.

Vierailija
7/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kuukautta on lyhyt aika. Eikä kannata suostua uhkailulla tilanteeseen joka ei tunnu sopivalta. Ehdota hänelle jotain aikaa, jolloin päätätte yhteenmuutosta uudelleen, esimerkiksi kun olette seurustelleet vuoden. Tai ensi vuoden puolella. Saat aikaa totutella ajatukseen ja hän saa osoittaa kärsivällisyyttä.

Ei kai ole rahapulassa?

Vierailija
8/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tajua että jos kerta on varma että on löytänyt sen loppuelämän kumppanin niin minkä takia pitää vetkuttaa sitä yhteen muuttamista. Jos taas et oo varma niin sillon mies ei oo sulle oikee ja on parempi että laitatte poikki jo tässä vaiheessa että mies saa jatkaa sopivamman kumppanin etsimistä.

Vierailija
9/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä VOI olla aika ymmärrettävät syynsäkin tuolle. Jos se on jätetty monen vuoden seurustelun jälkeen yllättäen, se voi olla epävarma sen suhteen, oletko sinäkään vakavissasi. Kokee, että jos et jo tiedä, haluatko olla hänen kanssaan pysyvämmin, niin et ole vakavissasi.

Sinä tunnet miehen, me emme. Onko mies omistava ja mustasukkainen? Siinä tapauksessa jättäisin hänet, koska tuo VOI olla myös halua painostaa ja hallita sinua.

Joten sinun se pitäisi nyt päättää. Jos tuntuu siltä, että seuraavaksi mies jo haluaa sinulta minuuttitarkan kotiintuloaikataulun ja pankkitilin koodit, niin älä. Mutta jos mies ei ole mustasukkainen, eikä kyse ole omistushalusta, niin anna palaa. Kyllä sä voit hankkia uudestaan oman kämpän, jos yhteiselo ei suju.

Ei kannata sentään hyvää - jos kyse on hyvästä miehestä - suhdetta pois heittää ihan vaan siksi, että emmityttää ja ratkaisujen teko on vaikeaa.

Tuon tason epävarmuus kertoo, ettei ihminen ole kypsä parisuhteeseen. Ei ole ymmärrettävä syy. Miksi kukaan haluaisi alistua siihen, että pitäisi todistella ettei ole samanlainen kuin ex?

Minä laittaisin suhteen painostajan kanssa poikki.

Vierailija
10/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa narsistilta. Yrittää saada sut tossun alle oikein kunnolla. 4kk on tosi lyhyt aika seurustella. Et tietenkään muuta yhteen. Jos jättää niin löydät paremman. Ei helvetti tuollaisella asialla kiristetä. Ei se mitään rakkautta ole. On valmis sut jättämäänkin jos et tee niin kuin haluaa. Sekö on rakkautta? Jätä sinä se niin näet mitä tapahtuu. Hirveä raivokohtaus.

Vierailija
11/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies VOI olla naista testaavaa multimiljonääri-filantrooppi, sitähän me emme tiedä.

Mies LUULTAVASTI on narsistinen tunnekiristäjä, sitäkään emme tiedä.

Vierailija
12/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän oo mikään mustis tai muutenkaan omistushaluinen, painostava tai muutakaan. Kyllä hän esim antaa viettää mun kavereiden kanssa aikaa ihan vapaasti ilman, että mun tarvii sen tarkemmin selitellä hänelle mitään. Ja en haluis joutua uudestaan siihen tilanteeseen, että tyyliin parin kuukauden päästä yhteenmuutosta tuleekin ero ja pitää heti ettiä uus kämppä ja näin. Jokunen aika sitten mulle kävi niin eikä tuntunu ollenkaan hyvälle...

Vierailija
13/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos nainen sanoisi noin, yksikään mamma ei tulkitsisi sitä kiristämiseksi.

Vierailija
14/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa muuttaa yhteen vääristä syistä (raha) joten anna sen mennä. Oikea ihminen antaisi sulle aikaa niin paljon kuin haluat. Tuo erolla uhkaaminen on kiristämistä.

Ei hän ainakaan sitä mulle sano syyksi vaan sen, että hän oikeesti ajattelee että oon vaimomateriaalia eikä halua odottaa mun kanssa enempää.

Vierailija
15/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tajua että jos kerta on varma että on löytänyt sen loppuelämän kumppanin niin minkä takia pitää vetkuttaa sitä yhteen muuttamista. Jos taas et oo varma niin sillon mies ei oo sulle oikee ja on parempi että laitatte poikki jo tässä vaiheessa että mies saa jatkaa sopivamman kumppanin etsimistä.

4kk:ssa ei saa kattavaa kuvaa ihmisestä, vaikka olisikin tiiviisti yhdessä, se on vielä ihan "kuherruskuukautta", jossa kumpikin on vielä tunnepuolella alkuhuumassa.

Sinun kaltaiset ymmärtämättömät tekevät hätiköityjä ratkaisuja ja katuvat sitten myöhemmin

Vierailija
16/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa narsistilta. Yrittää saada sut tossun alle oikein kunnolla. 4kk on tosi lyhyt aika seurustella. Et tietenkään muuta yhteen. Jos jättää niin löydät paremman. Ei helvetti tuollaisella asialla kiristetä. Ei se mitään rakkautta ole. On valmis sut jättämäänkin jos et tee niin kuin haluaa. Sekö on rakkautta? Jätä sinä se niin näet mitä tapahtuu. Hirveä raivokohtaus.

Vittu ootte kyllä sekaisin narsistiparanoidisuutenne kanssa. Jos kyseessä olisi nainen, ajattelisitte että hän on takertuva. SURPRISE NAISET: MIEHILLÄKIN ON TUNTEET JA JOSKUS HE HALUAVAT EDETÄ LIIAN NOPEASTI YLEISIIN STANDARDEIHIN NÄHDEN! YRITTÄKÄÄ KATSOA MIEHIÄ KUIN IHMISIÄ, NIIN ELÄMÄ HELPOTTUU HUOMATTAVASTI!

Vierailija
17/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies VOI olla naista testaavaa multimiljonääri-filantrooppi, sitähän me emme tiedä.

Mies LUULTAVASTI on narsistinen tunnekiristäjä, sitäkään emme tiedä.

Itse asiassa luulen että yli 50 %:n todennäköisyydellä mies on ihan tavallinen takertuva ressukka, joita on myös miehissä eikä pelkästään naisissa.

Vierailija
18/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa muuttaa yhteen 4kk jälkeen niin ei siinä ole mitään pahaa.

MUTTA jos sanoo että yhteenmuutto tai ero niin se on tosi paha! Kiristystä.

Vierailija
19/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

4 kuukautta on lyhyt aika. Eikä kannata suostua uhkailulla tilanteeseen joka ei tunnu sopivalta. Ehdota hänelle jotain aikaa, jolloin päätätte yhteenmuutosta uudelleen, esimerkiksi kun olette seurustelleet vuoden. Tai ensi vuoden puolella. Saat aikaa totutella ajatukseen ja hän saa osoittaa kärsivällisyyttä.

Ei kai ole rahapulassa?

Ei oo rahapulassa ollenkaan, hänellä on itseasiassa paljon enemmän rahaa kuin mulla tällä hetkellä. Hänellä on mm. velaton omistuskämppä, sijoituksia osakkeita yms ja käy hyväpalkkasessa duunissa.

Jos rupean ehdottamaan hänelle mitään uutta aikaa milloin päätettään muutosta en tiiä jaksaako hän edes oottaa, meinaan sanoi mulle aika painokkaasti että joko muutetaan yhteen tai erotaan. En kyllä itekään välttämättä viittis olla kokonaista vuotta yhessä ilman yhteenmuuttoo.

Vierailija
20/113 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Melkein neljä kuukautta"? Eli jotain päälle kolme kk?? Ei se ole vielä herranjestas aika eikä mikään. Tuossa sitä vielä tutustutaan toiseen! Ja kiristäminen ei ole missään nimessä ok.