Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän mielenterveysongelma hankaloittaa meidän arkea

Vierailija
11.10.2016 |

Mun ex sairastui ja nyt hoidossa. Olen joutunut tämän takia perumaan tärkeitä työkeikkoja. Ihan kamalaa ja vaikeaa kun en voi kertoa syytä asiakkaille. Ihmettelevät mun löysää moraalia, keikka perutaan päivää ennen. Vaikuttaa mun toimeentuloonkin jo. Kaikki aika menee huoltajuusneuvotteluihin, asunnon myyntiin, ihan pienet lapset. Pelkään että kohta väsähdän.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata seurustella hullujen kanssa. Etenkään tehdä lapsia.

Tää kommentti niin tulee sua vastaan vielä. Onnea matkaan.

Ei taatusti tule.

Vierailija
22/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas empaattisia vastauksia. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, toisella tosi hankala tilanne ja tyypit hyökkää syyttävä sormi ojossa viisastelemaan.

Tsemppiä ap, joudut varmaan järjestelemään asiat toistaiseksi niin kuin olisit totaaliyh, mutta ei tosiaankaan ole sinun vikasi, on yhteistyökumppaneiden ym. oma häpeä, jos eivät ymmärrä tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, kun osaat suhtautua noin empaattisesti toisen ihmisen vakavaan sairauteen. Vieläpä ihmisen, joka oli joskus sinulle todella tärkeä muutenkin kuin yhteisten lastenne hoitajana.

Vierailija
24/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakka homma, mutta mikset voi sanoa yhteistyökumppaneille, että joudut yllättäen ottamaan vastuun lapsista ja siksi perut. Hittoako joku exäsi mielenterveys heille kuuluu / heitä liikuttaa.

No niin ajattelin. Mutta nyt sain tosi nega viestiä. Että mua olis tarvittu ja oli tosi valitettavaa kaikille että homma jouduttiin perumaan. Tää viesti meni siis kaikille. Tuntui ihan kamalalta, olin yrittänyt sanoa että en vain voi tulla.

Jospa yrität sanoa, että lapsille ei saatu ketään hoitajaa. Siksi itse vältän palkkaamasta naisia töihin.

t. pomo

No kun mä oon pomo. Siksi onkin iso juttu kun joudun perumaan.

Vierailija
25/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko puoliso jännä, kun olitte yhdessä?

Aivan kaikkea muuta, hyvin tavallinen. Ehkä olis pitänyt ottaa jännä, josko olisi pysynyt koossa.

Harmin paikka, ettei ollut jännä.

Vierailija
26/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä kuka olen. Kirjoittelen anonyyminä vauvalle.

Vierailija
27/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakka homma, mutta mikset voi sanoa yhteistyökumppaneille, että joudut yllättäen ottamaan vastuun lapsista ja siksi perut. Hittoako joku exäsi mielenterveys heille kuuluu / heitä liikuttaa.

No niin ajattelin. Mutta nyt sain tosi nega viestiä. Että mua olis tarvittu ja oli tosi valitettavaa kaikille että homma jouduttiin perumaan. Tää viesti meni siis kaikille. Tuntui ihan kamalalta, olin yrittänyt sanoa että en vain voi tulla.

Jospa yrität sanoa, että lapsille ei saatu ketään hoitajaa. Siksi itse vältän palkkaamasta naisia töihin.

t. pomo

No kenelle sä sitten joudut selittelemään? Mä en selittele kenellekään.

t. pomo

Vierailija
28/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, kun osaat suhtautua noin empaattisesti toisen ihmisen vakavaan sairauteen. Vieläpä ihmisen, joka oli joskus sinulle todella tärkeä muutenkin kuin yhteisten lastenne hoitajana.

Pelko tappaa rakkauden. Valitettavasti mun duuni on nyt pitää itseni ja lapset terveinä.

Vierailija
29/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin hauskaa, koska nämä asiat on käsitelty jo 10 vuotta sitten. 

Olen vela nykyisin.

Vierailija
30/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. pomo

No kenelle sä sitten joudut selittelemään? Mä en selittele kenellekään.

t. pomo

Mun tulot menee kun työt peruuntuu. Siksi yritän selittää että siirtyisi eikä peruuntuisi. Oon tosi tiukoilla, lama, yh ja pääkaupungin menot.

Vierailija
31/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vela nykyisin.

Lapset on parasta mitä mulla on. En vaihtaisi äitinä olemista mihinkään maailmassa. En siis mihinkään.

Vierailija
32/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa mainittu mielenterveysongelma ja kaikki psykopaatit rynnänneet vastaamaan? Ei ihan terveiden ihmisten juttuja suurin osa...

Vierailija
33/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa mainittu mielenterveysongelma ja kaikki psykopaatit rynnänneet vastaamaan? Ei ihan terveiden ihmisten juttuja suurin osa...

Huomasin saman 😄 tavallaan ihan viihdyttävää. Ja vielä kevyttä siihen verrattuna missä tässä on möyritty.

Vierailija
34/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vela nykyisin.

Lapset on parasta mitä mulla on. En vaihtaisi äitinä olemista mihinkään maailmassa. En siis mihinkään.

Minä en ottaisi kakaroita mistään hinnasta. Tai no jos satoja miljoonia, niin palkkaisin ympärivuorokautiset hoitajat ja duunailisin kaikkea kivaa loppurahoilla.

Vierailija
35/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano että eksän sairaus on syynä

No tänään koitin sanoa juuri näin mutta mun tosi tärkeä yhteistyökumppani veti ihan kiukut kun vaikutti hänen työhönsä. En voinu sanoa että exän mieli huonona. Tuli kamalan kurja oli ja tärkeä kumppani mulle sekä tuttuna että toimeentulon kannalta.

Eihän sinun sitä tarkemmin tarvitse selittää. Sanot vain, että lasten isä on sairas. Sillä sipuli. Tai jos vielä yksilöimättä haluat sanoa, niin perheessä on sairastapaus, tai lastenhoitaja on sairaana.

Vierailija
36/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes tehdä työmatkoja, ellei niillä ansioilla pysty lastenhoitajaa maksamaan? En ymmärrä. Ja, miksi syytät tilanteesta exääsi?

Vierailija
37/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano että eksän sairaus on syynä

No tänään koitin sanoa juuri näin mutta mun tosi tärkeä yhteistyökumppani veti ihan kiukut kun vaikutti hänen työhönsä. En voinu sanoa että exän mieli huonona. Tuli kamalan kurja oli ja tärkeä kumppani mulle sekä tuttuna että toimeentulon kannalta.

Eihän sinun sitä tarkemmin tarvitse selittää. Sanot vain, että lasten isä on sairas. Sillä sipuli. Tai jos vielä yksilöimättä haluat sanoa, niin perheessä on sairastapaus, tai lastenhoitaja on sairaana.

Niinpä. Mutta tällä menolla mun vähäisetkin tulot loppuu. Ei ihmiset tilaa jos on epävarmaa pystytäänkö toimittamaan. Olis helppoa jos olis toisella töissä.

Vierailija
38/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes tehdä työmatkoja, ellei niillä ansioilla pysty lastenhoitajaa maksamaan? En ymmärrä. Ja, miksi syytät tilanteesta exääsi?

Mulla nyt sattui olemaan tällainen työ jo olemassa. Ja tosiaan, exä on hankaloittanut mun ja lasten elämää aivan päivittäin. Nyt onneksi on hoidossa.

Vierailija
39/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas empaattisia vastauksia. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, toisella tosi hankala tilanne ja tyypit hyökkää syyttävä sormi ojossa viisastelemaan.

Tsemppiä ap, joudut varmaan järjestelemään asiat toistaiseksi niin kuin olisit totaaliyh, mutta ei tosiaankaan ole sinun vikasi, on yhteistyökumppaneiden ym. oma häpeä, jos eivät ymmärrä tilannetta.

Ap ei ymmärrä, että on seurustellut sekapollon kanssa ja ei suostu ymmärtämään vieläkään. Kun ap ymmärtää, että toiseen voi luottaa 0%, niin siitä se lähtee. Jokaiselle elintärkeälle bisnesreissulle lapsilla ON hoitaja. 

Vierailija
40/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja homma. Jos kerran itse olet pomo, eikä lasten hommien sujumiseen poissaollessasi ole luottamista (joudut usein perumaan sen työkeikkasi), niin voisiko niitä yrittää minimoida? Laitat jonkun alaisistasi asialle tai yrität sopia niitä sinun päähäsi, ei sinne hornantuuttiin missä asiakas on? Tai sitten sovit työkeikan suosiolla niin, että varaat siihen lastenhoitajan (nuoria voi saada "halvemmallakin" kuin varsinaisia hoitajia olemaan sun lasten kanssa päiväkotipäivän jälkeisen illan, yön ja aamun).

Kun eihän tuosta tule kuin tikkuja persiiseen että homma menee reisille joka kerta, tai edes joka toinen kerta. Kohta sulla ei ole enää niitä asiakkaitakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi