Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän mielenterveysongelma hankaloittaa meidän arkea

Vierailija
11.10.2016 |

Mun ex sairastui ja nyt hoidossa. Olen joutunut tämän takia perumaan tärkeitä työkeikkoja. Ihan kamalaa ja vaikeaa kun en voi kertoa syytä asiakkaille. Ihmettelevät mun löysää moraalia, keikka perutaan päivää ennen. Vaikuttaa mun toimeentuloonkin jo. Kaikki aika menee huoltajuusneuvotteluihin, asunnon myyntiin, ihan pienet lapset. Pelkään että kohta väsähdän.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletan että joudut ottamaan lapset kun ex sairastuu? Silloihan se on exän vastuulla hankkia hoitaja. Mutta saisitko jonkun ns. varalle tällaisia tilanteita varten? Tuota mielenterveysongelmaa voi käyttää huoltajuusbeuvotteluissa jos haluat lapset itsellesi.

Vierailija
2/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano että eksän sairaus on syynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano että eksän sairaus on syynä

No tänään koitin sanoa juuri näin mutta mun tosi tärkeä yhteistyökumppani veti ihan kiukut kun vaikutti hänen työhönsä. En voinu sanoa että exän mieli huonona. Tuli kamalan kurja oli ja tärkeä kumppani mulle sekä tuttuna että toimeentulon kannalta.

Vierailija
4/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuollaisen ihmisen varaan jätät lasten hoidon? Haloo taas.....

Vierailija
5/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletan että joudut ottamaan lapset kun ex sairastuu? Silloihan se on exän vastuulla hankkia hoitaja. Mutta saisitko jonkun ns. varalle tällaisia tilanteita varten? Tuota mielenterveysongelmaa voi käyttää huoltajuusbeuvotteluissa jos haluat lapset itsellesi.

Hän on niin huonona etten malta nyt vaivata hoitajaan liittyvillä. Mut joudun siis perumaan kaikki työmatkat kun en voi ottaa lapsia mukaan. Ovat kyllä välillä olleet mutta liian raskaita reissuja.

Oon kai käynnistämässä hakua yksi huoltajaksi, en voi enää varata häneen että kantaisi vastuuta.

Vierailija
6/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois päiväkoti? Kerro nyt kaikki tekosyyt miksei kelpaa.

Vierailija
7/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tuollaisen ihmisen varaan jätät lasten hoidon? Haloo taas.....

Anteeksi nyt en ymmärtänyt. En siis ole voinut jättää hänelle lapsia enää moneen kuukauteen. Haista hei paska tän kommenttisi kanssa.

ap

Vierailija
8/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ois päiväkoti? Kerro nyt kaikki tekosyyt miksei kelpaa.

Lapset on olleet päiväkodissa kohta 2 vuotta. Mutta mun työmatkat on yön yli ja välillä koulutuspäivät iltaan asti. Miksi olit näin ilkeä, mulla on iso kriisi.

ap

Vierailija
9/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieli sairastuu, on kannettava vastuu. Hoidat sen mitä sulle kuuluu!

Vierailija
10/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole varautunut johonkin lastenhoitajaan, jos oot tiennyt jo monta kuukautta ettei ex ole luotettava?

Vierailija
11/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole varautunut johonkin lastenhoitajaan, jos oot tiennyt jo monta kuukautta ettei ex ole luotettava?

Koska tapaamissopimuksessa on tietyt päivät hänelle. En voi hänen luokseen varata hoitajaa enkä turhaan munkaan luo. Ja nuo yli yön menot on nyt mun ongelma, yli yön hoitaja maksaa niin paljon että ei kannata lähteä työmatkalle. Tuntuu että oon ihan pattitilanteessa. Ja kyllä, haen koko ajan töitä.

Vierailija
12/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tapaamissopimuksessa on tietyt päivät hänelle. En voi hänen luokseen varata hoitajaa enkä turhaan munkaan luo. Ja nuo yli yön menot on nyt mun ongelma, yli yön hoitaja maksaa niin paljon että ei kannata lähteä työmatkalle. Tuntuu että oon ihan pattitilanteessa. Ja kyllä, haen koko ajan töitä.

Palkkaat sen hoitajan sun luokse. Teetkö sä jotain hutsunhommia, kun lapset on isällään. Vai, mikä tässä nyt mättää?

Vierailija
13/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka homma, mutta mikset voi sanoa yhteistyökumppaneille, että joudut yllättäen ottamaan vastuun lapsista ja siksi perut. Hittoako joku exäsi mielenterveys heille kuuluu / heitä liikuttaa.

Vierailija
14/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seurustella hullujen kanssa. Etenkään tehdä lapsia.

Vierailija
15/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaat sen hoitajan sun luokse. Teetkö sä jotain hutsunhommia, kun lapset on isällään. Vai, mikä tässä nyt mättää?

Hutsunhommia 😹 no en aivan. Mutta tosiaan, tarviin apua lastenhoitoon työmatkojen ajaksi. Siis yön tai kahdenkin reissuja. Nyt en pääse niille, joudun perumaan töitä. Tulee liian kalliiksi ottaa 2 päivää, yötäpäivää hoitajaa.

Vierailija
16/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakka homma, mutta mikset voi sanoa yhteistyökumppaneille, että joudut yllättäen ottamaan vastuun lapsista ja siksi perut. Hittoako joku exäsi mielenterveys heille kuuluu / heitä liikuttaa.

No niin ajattelin. Mutta nyt sain tosi nega viestiä. Että mua olis tarvittu ja oli tosi valitettavaa kaikille että homma jouduttiin perumaan. Tää viesti meni siis kaikille. Tuntui ihan kamalalta, olin yrittänyt sanoa että en vain voi tulla.

Vierailija
17/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko puoliso jännä, kun olitte yhdessä?

Vierailija
18/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata seurustella hullujen kanssa. Etenkään tehdä lapsia.

Tää kommentti niin tulee sua vastaan vielä. Onnea matkaan.

Vierailija
19/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ajattelin. Mutta nyt sain tosi nega viestiä. Että mua olis tarvittu ja oli tosi valitettavaa kaikille että homma jouduttiin perumaan. Tää viesti meni siis kaikille. Tuntui ihan kamalalta, olin yrittänyt sanoa että en vain voi tulla.

Jospa yrität sanoa, että lapsille ei saatu ketään hoitajaa. Siksi itse vältän palkkaamasta naisia töihin.

t. pomo

Vierailija
20/62 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko puoliso jännä, kun olitte yhdessä?

Aivan kaikkea muuta, hyvin tavallinen. Ehkä olis pitänyt ottaa jännä, josko olisi pysynyt koossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi