Olen tehnyt 5 lasta köyhyyteen, mutta nyt minulla on hyvin tienaava mies. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulot on merkitykselliset, ei miehen lompakko ole sinun.
Lompakko ei ole minun, mutta rahat menee yhteiseen käyttöön tasapuolisesti, kuten oikeissa perheissä meneekin. ap
Vierailija kirjoitti:
En keksinyt mitään kysyttävää
Harmi. Minusta köyhät voivat hyvin tehdä lapsi, omat lapseni eivät koskaan kärsineet minkään puutteesta, jos siihen ei lasketa uusia toppahusuja. Raha helpottaa elämää, mutta ylimääräinen ei ole välttämätöntä. ap
Pelottaako että miehesi jättää sinut ja rahahanat sulkeutuvat?
Miellytätkö miestäsi korostuneesti, jotta hän ei jättäisi sinua?
Miltä se sinusta tuntuu? Onko se muuttanut lasten elämää paljon?
Se on hyvä, että kaikki tekee lapsia ja yhteiskunta tukee sitä. Se on sijoitus. Mitäs sitten tapahtuisi, kun kukaan ei enää tekisikään?
Stu kirjoitti:
Pelottaako että miehesi jättää sinut ja rahahanat sulkeutuvat?
Miellytätkö miestäsi korostuneesti, jotta hän ei jättäisi sinua?
Ei pelota. Toivoisin että hän olisi enemmän kotona, en välitä rahasta. ap
Typerä teko! Olet riskeerannut viiden lapsen elämä köyhyyten tuomitun pelossa. Aina ensin rikkaudet, sit vasta lapset jos jää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se sinusta tuntuu? Onko se muuttanut lasten elämää paljon?
Eipä juurikaan. No ehkä vähän. ap
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä, että kaikki tekee lapsia ja yhteiskunta tukee sitä. Se on sijoitus. Mitäs sitten tapahtuisi, kun kukaan ei enää tekisikään?
Olen samaa mieltä. ap
Ihan normaalia mielestäni, jos resurssit antavat myöten lapsia voi olla enemmänkin. Onnea elämään!
T: M 48 :)
Vedän kerhoa yksinhuoltajille. Aika lirissä on monen lapsen äidit, kun mies lähtee jonkun villin ja vapaan nuoremman lapsettoman matkaan, koska eivät enää koe olevansa haluttavia miehiä, ainoastaan pesueen huoltajia ja rahoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko miehesi tienaa?
Tarpeeksi ja yli. ap
Vierailija kirjoitti:
Vedän kerhoa yksinhuoltajille. Aika lirissä on monen lapsen äidit, kun mies lähtee jonkun villin ja vapaan nuoremman lapsettoman matkaan, koska eivät enää koe olevansa haluttavia miehiä, ainoastaan pesueen huoltajia ja rahoittajia.
Mistä tiedät mitä miehet kokee? Vai ovatko miehet niitä sun luotsaamia yksinhuoltajia? Tietenkin parisuhde vaatii töitä, että sillä saralla ei mikään tule ilmaiseksi. ap
Miksi miehen tulot on merkitykselliset, ei miehen lompakko ole sinun.