Kertokaa anonyymisti miten hoidat äänettömän kakkaamisen esim. töissä?
Kommentit (44)
Odotan niin kauan, että hätä on todella suuri. Menen käytävän päähän vessaan, ja ehdin kakata kolmessa sekunnissa, kun on pökäle jo puoliksi ulkona. Jos joku tulee kesken toimituksen, niin jäädytän tilanteen ja kakkaan loppuun sitten joskus kun vessa tyhjenee.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia ääniäkin ärsyttävämpää on, kun (ainakin naisten puolella työpaikallamme) kopissa jo lymyilevä henkilö jäätyy täysin, kun vessaan tulee joku muu. Minä tiedän, että olet siellä. Tiedän, mitä olet siellä tekemässä. Ketään ei kiinnosta. Mutta ei, pakko häpeillä ja lopettaa kaikki toiminta ja istua siellä hiirenhiljaa odottamassa, että saisi taas koko vessatilan itselleen.
Kun huomaan tällaisen tapauksen, olen joskus tahallani ollut mahdollisimman hidas. Jään vielä meikkaamaan. Kampaamaan hiukset. Pyyhkimään kenkiäni. Mitä vain. Ennätys on 15 minuuttia, minä aikana piileskelijä ei tainnut edes hengittää... No, en jaksa välittää. Ihmettelen vain :).
Ymmärrän. Mutta näkisin ratkaisuksi yleisen vessakulttuurin asennemuutoksen, en yksittäisen henkilön piinaamista. Voihan se hyvinkin olla joku "ylihäveliäs idiootti", mutta mahdollisesti myös henkilö, joka kärsii erinäisistä vaivoista. Ei halua tuoda asiaa julki tai saattaa muita kärsimään järkyttävistä ääni- ja hajuelämyksistä.
ÄLÄ KÄY PÄÄLLE! Ihme nostokurki koko kaveri!