Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa anonyymisti miten hoidat äänettömän kakkaamisen esim. töissä?

Vierailija
11.10.2016 |

Maine uhkaa olla vaakalaudalla ku poksauttelee.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita paperia pyttyyn ennen hommia ja vedä vessa samalla kun päästelet. Ja kansi heti kiinni niin hajut pysyvät siellä.

Mut se vessan vetely kuuluu sit. Se vasta omituista onki, ku vessa käy monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on syrjäinen  vessa jossa saa istua rauhassa. Lähin vessa on sijoitettu niin että asiakkaat kuulisivat lirinät ja plompsahdukset.

Vierailija
24/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä ilmanraikastimistaki kuuluu ihan hirveet soundit. Mulla joskus pikkuhajuvesi laukussa.

Vierailija
25/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostan kerran päivässä töissä äänekkäästi ja häpäilemättä. Paria molskausta edeltää tudhit tättääräät, joista sitten riittääkin puheenaihetta seuraavalle luonastauolle.

Vierailija
26/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa toisen vessaäänet? Kaikki tietää, että vessaan mennään paskalle tai kuselle.  Ja niistä voi jopa kuulua ääniä.

Vierailija
27/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita paperia pyttyyn ennen hommia ja vedä vessa samalla kun päästelet. Ja kansi heti kiinni niin hajut pysyvät siellä.

Mut se vessan vetely kuuluu sit. Se vasta omituista onki, ku vessa käy monta kertaa.

Voi luoja, on ihmisillä ongelmat! Ketään ei oikeasti kiinnosta montako kertaa vedät vessan. Vai lasketko itse montako kertaa joku vetää vessan ja seuraat onko siellä varmasti se sama ihminen sitä vetämässä?  Vähissä  on ihmisellä ongelmat, jos täytyy vessareissustakin sellainen tehdä.

Vierailija
28/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väsyttää... Nauran kakkajutuille täällä. Onneksi on oma toimisto jossa on oma vessa. Saa pierrä ja ähistä ja lorista niin paljon kuin vaan sietää.

Vierailija
29/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vierailija
30/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikakka käytössä!

Hyi helvetti!

Vierailija
31/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuten kotona: huudan työporukalle "Meen paskalle jos joku kysyy mua!", haen kahvihuoneesta iltapäivälehdet, avaan oven, istun alas ja käyn hommiin.

Vierailija
32/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuten kotona: huudan työporukalle "Meen paskalle jos joku kysyy mua!", haen kahvihuoneesta iltapäivälehdet, avaan oven, istun alas ja käyn hommiin.

Paa se ovi kiinnikin.

Vierailija
33/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö sinä aamulla kakalla? Sinulla oli löysänä vatsa kun se lurahti pönttöön. Vatsa toimii niin se molahtaa sinne pönttöön.

Vierailija
34/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maine uhkaa olla vaakalaudalla ku poksauttelee.

Onko teillä töisä se pönttö keskellä toimistoa vai miten ne äänet kuuluu sieltä vessasta?

Toiset vessat kaikuvat ihan mielettömästi. Meillä on yliopistolla seiniä myöten laatoitettu wc, ja välillä on hieman kiusallista odotella luokkatilaan pääsyä käytävällä, kun vessoista kuuluu PIEERRR ta LORILORILORI sadan desibelin voimalla :/

Nuo äänet. Aaargh, eeppistä.

Vierailija
35/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksei työpaikoilla panosteta kunnon äänieristykseen vessoissa. Olisi mahtavaa jos edes sen verran saisi omaa rauhaa ja yksityisyyttä. Se toisi tunteen että edes jokin asia olisi omassa hallinnassa. Mutta ei, kun tuntuu olevan oikein tavoitteena että kaikki äänet saadaan raikumaan pitkin avokonttoria. Ja vessa pitää olla sijoitettuna siten että kaikki näkee milloin kukakin menee sinne asioille, kuinka monta kertaa päivässä jne.

Vierailija
36/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia ääniäkin ärsyttävämpää on, kun (ainakin naisten puolella työpaikallamme) kopissa jo lymyilevä henkilö jäätyy täysin, kun vessaan tulee joku muu. Minä tiedän, että olet siellä. Tiedän, mitä olet siellä tekemässä. Ketään ei kiinnosta. Mutta ei, pakko häpeillä ja lopettaa kaikki toiminta ja istua siellä hiirenhiljaa odottamassa, että saisi taas koko vessatilan itselleen.

Kun huomaan tällaisen tapauksen, olen joskus tahallani ollut mahdollisimman hidas. Jään vielä meikkaamaan. Kampaamaan hiukset. Pyyhkimään kenkiäni. Mitä vain. Ennätys on 15 minuuttia, minä aikana piileskelijä ei tainnut edes hengittää... No, en jaksa välittää. Ihmettelen vain :).

Vierailija
37/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseposkien levittämisellä saa tujautettua äänettömiä pieruja. Voisi kokeilla toimiiko sama paskalla, pari kertaa kun yleisessä vessassa on saanut nolon äänivaroituksen niin ei ole uskaltanut päästellä kakkosesta tavaraa muuta kuin omassa kotona :/ 

Vierailija
38/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paa se ovi kiinnikin.

Sitten kun olen valmis.

Vierailija
39/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisia ääniäkin ärsyttävämpää on, kun (ainakin naisten puolella työpaikallamme) kopissa jo lymyilevä henkilö jäätyy täysin, kun vessaan tulee joku muu. Minä tiedän, että olet siellä. Tiedän, mitä olet siellä tekemässä. Ketään ei kiinnosta. Mutta ei, pakko häpeillä ja lopettaa kaikki toiminta ja istua siellä hiirenhiljaa odottamassa, että saisi taas koko vessatilan itselleen.

Kun huomaan tällaisen tapauksen, olen joskus tahallani ollut mahdollisimman hidas. Jään vielä meikkaamaan. Kampaamaan hiukset. Pyyhkimään kenkiäni. Mitä vain. Ennätys on 15 minuuttia, minä aikana piileskelijä ei tainnut edes hengittää... No, en jaksa välittää. Ihmettelen vain :).

Kiusaaja :( Miksi sulle on niin tärkeää, että vessassa yksityisasoilla istuva henkilö päästelee asiaankuuluvat äänet juuri sun kuullen? 

Vierailija
40/44 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä ilmanraikastimistaki kuuluu ihan hirveet soundit. Mulla joskus pikkuhajuvesi laukussa.

Hajusteyliherkät ja astmaatikot kiittävät sinua.