Apua kovaan vatsaan? 3pvää levolaccia, luumuja ja kiiviä
Edelleen aivan kovana. Kakka kyllä tulee joka päivä.
Raskaudesta taitaa johtua 8+4
Kommentit (27)
Sulata voita ja jäähdytä hieman, n. puoli desiä riittää. Juot sen sitten.
Muutenkin rasva liukastaa toimintoja ja varsinkin voi on terveellistä vauvallekin.
Pegorion, jauhe, joka laitetaan lasilliseen vettä, mehua tms. Erittäin tehokas, ei maistu miltään ja todella toimii, on jotenkin luonnonmukainen. Lääkärin vinkki, saa ilman reseptiä apteekista.
Vettä ja liikuntaa ja levolac. Niillä mennään täälläkin.
Pegorionin voi laittaa puolenkin lasilliseen vettä. niitä myydään sekä 12 g että 6 g pusseissa. Tuo 6 on lähinnä lapsille tarkoitettu ja 12 g:n pussinhan voi myös puolittaa ja tulee halvemmaksi.
Illalla kun ottaa pussiilsen niin aamulla toimii ainakin minulla. Voi käyttää huoletta ei siis vaikuta pitkäkään käyttö suolen normaaliin toimintaan. Lue: vapauta vatsasi netistä.
Lääkäri minullekin suositellut huonoon vatsantoimintaan. Perustuu siihen, että suoli imee elimistöstä nestettä jolloin se toimii paremmin.
Pregorionia minäkin suosittelen akuutin tilanteen hoitoon (väh. 2 pussia / päivä). Tilanteen helpottaessa käyttöön sitten Visiblin. Itse otan tuota aamuin illoin mitallisen. Voi sekoittaa johonkin, mutta itse kaadan vain suoraan suuhun ja pari lasia vettä juon päälle. Näillä avuin mulla on toiminut vatsa erinomaisesti nyt raskausaikana ihan loppumetreille saakka.
Pitäs tietää mitä sä syöt, mutta vaihda täysjyväleipään, ja syö iltaisin neljän viljan tms. kaurapuuroa, jonka sekaan pistät pari ruokalusikallista pellavansiemenrouhetta. Ja osta tuoppi, jos sulla ei ole, ja juo vettä siitä sellaiset 5 tuopillista päivässä. Ruokavaliossa pitää olla paljon vihanneksia, kuten keitettyä porkkanaa, parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa, paprikaa, ja mielellään kypsennettyjä, koska raa´at voi tehdä mahavaivoja vielä lisää. Noilla eväillä pitäisi loppua pöntöllä kärvistely.
Hylkää banaanit, jos syöt niitä, ne kovettaa mahaa.
Onnea vauvanodotukseen!
Kookosöljyä lusikallinen päivässä, niin kyllä kakka kulkee. Yritä välttää täysjyvätuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Magnesium!
Ääni tälle, sitraatille nimenomaan, oksidi ei toimi yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs tietää mitä sä syöt, mutta vaihda täysjyväleipään, ja syö iltaisin neljän viljan tms. kaurapuuroa, jonka sekaan pistät pari ruokalusikallista pellavansiemenrouhetta. Ja osta tuoppi, jos sulla ei ole, ja juo vettä siitä sellaiset 5 tuopillista päivässä. Ruokavaliossa pitää olla paljon vihanneksia, kuten keitettyä porkkanaa, parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa, paprikaa, ja mielellään kypsennettyjä, koska raa´at voi tehdä mahavaivoja vielä lisää. Noilla eväillä pitäisi loppua pöntöllä kärvistely.
Onnea vauvanodotukseen!
Ei, ei ja ei. Jos maha on jo valmiiksi kovalla, niin kuitujen lisääminen vetää sen vielä pahemmin tukkoon, voi olla ettei tule paskaa kahteen viikkoon. Ennemmin suosittelen sitä rasvan lisäämistä ruokavalioon... Mulla auttaa aina ihan vaan mäkkärin tuplajuustoateria. Muuten suosittelisin myös reippaasti lakuja, ja mutta raskaana ei saa sitä kai syödä?
Peräruiske apteekista. Auttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvanodotukseen!
Mulla viljat oli se vihonviimeinen niitti.Viljattomalla ei mitään ummetusta. Kaikki leseet yms suolta raapivat veks, tarpeeksi vettä ja rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Peräruiske apteekista. Auttaa aina.
Olisko kuitenkin parempi kiinnittää huomiota syömisiin, jos ummetus on kroonista, niin kuin sinulla?
Jos et olisi raskaana, niin mulla olisi oikein pätevä keino. Vedä bissee kolme päivää putkeen ja kunnolla, kyllä vatsa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvanodotukseen!
Typerin neuvo on viljojen ja vielä täysjyvän syömisen lisääminen ummetukseen!! Suoli menee vielä enemmän tukkoon. Rasva on se aine, joka saa paskan kulkemaan.
Vettä ja kunnon liikuntaa.