Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun ja puolisosi sisarukset puolisoineen ja lapsineen - montako henkeä?

Vierailija
10.10.2016 |

Meitä on yhteensä 49. Minulla ja puolisollani yhteensä 17 sisarusta. Ollaan molemmat omien sisarussarjojen ensimmäisiä, eikä yli puolella sisaruksista ole edes lapsia vielä. Ja niillä, joilla on, ei varmaankaan ole vielä kaikilla lapsiluvut täynnä.

Tulipa vaan laskettua, kun kaikki nämä henkilöt + vanhemmat + isovanhemmat ovat tulossa jouluna meille. Miehen puolen sukulaiset aattona ja minun joulupäivänä. Pitää taas hankkia muutama lautanen lisää :)

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 58.  Meidän läheisiin kuuluu myös kahden miniän sisarukset ja heidän lapsensa. Myös miniän äiti on ollut meillä joulua. Minä ole laittanut jo vuosia joulun lähisuvulle, mutta viime vuonna jo yritin pyristellä pakoon ulkomaille. Ei kuitenkaan onnistunut, vaan aina tulee sovittujen lisäksi muitakin. Kaksi perhettä lapsineen on yleensä pari yötä vielä meillä, se on kyllä ihan mukavaa.  Kerran oli jouluna kai 30, sukulaista. M minulle riittää noin 12 vierasta. Olen yrittänyt  puhua etten millään enää jaksa . Lomia myös vietämme yhdessä , se on aivan eri asia, silloin kaikki osallistuu, eikä ole niin väliä mitä syödään. En yhtään tykkää ruuanlaitosta enkä jouluruuista.

Vierailija
62/62 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Kummallakin yksi sisarus, jolla ei puolisoa eikä lapsia. Lapsia tuskin kummallekaan tuleekaan. 

Välillä tuntuu aika surulliselta. Olisi ihanaa jos olisi iso suku, olisi läheisiä ketä kutsua vaikka joulua tai synttäreitä tai jotain viettämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä