Sinun ja puolisosi sisarukset puolisoineen ja lapsineen - montako henkeä?
Meitä on yhteensä 49. Minulla ja puolisollani yhteensä 17 sisarusta. Ollaan molemmat omien sisarussarjojen ensimmäisiä, eikä yli puolella sisaruksista ole edes lapsia vielä. Ja niillä, joilla on, ei varmaankaan ole vielä kaikilla lapsiluvut täynnä.
Tulipa vaan laskettua, kun kaikki nämä henkilöt + vanhemmat + isovanhemmat ovat tulossa jouluna meille. Miehen puolen sukulaiset aattona ja minun joulupäivänä. Pitää taas hankkia muutama lautanen lisää :)
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Meitä on yhteensä 49. Minulla ja puolisollani yhteensä 17 sisarusta. Ollaan molemmat omien sisarussarjojen ensimmäisiä, eikä yli puolella sisaruksista ole edes lapsia vielä. Ja niillä, joilla on, ei varmaankaan ole vielä kaikilla lapsiluvut täynnä.
Tulipa vaan laskettua, kun kaikki nämä henkilöt + vanhemmat + isovanhemmat ovat tulossa jouluna meille. Miehen puolen sukulaiset aattona ja minun joulupäivänä. Pitää taas hankkia muutama lautanen lisää :)
Huh-huh, meillä on yhteensä 9, eikä määrä varmaan enää kohoa. Sisaruksia noista 3, puolisoja 3 ja lapsia 3. (Yksi pariskunnista lapseton)
Meidät mukaan luettuna 9 + 8, siis 17. Ilman meitä 13.
Mulla on 10 sisarusta, joista yhdeksällä puoliso tai tyttö/poikakaveri. Sisarusten lapsia on yhdeksän. Miehellä on kolme sisarusta, joista kahdella puoliso ja yhdellä kolme lasta.
Matkustetaan jouluisin, joten onneksi eivät ole tulossa meille. :D
Meitä on kaikkiaan 17. Minulla ja miehellä kaksi lasta ja meillä kummallakin kaksi sisarusta ja heillä jokaisella puolisot ja joka perheessä lapsia 1-3.
17 ja +6 jos meidät lasketaan, 3 vielä niin nuorta sisarusta ettei ole puolisoa tai perhettä
Lasketaanko kuolleetkin? Jos, missä iässä kuolleet lasketaan?
Hyvä kysymys! Minulla on yksi veli, lapseton ja haluaa olla. Puolisoa ei myöskään halua. Asuu ulkomailla, ei olla nähty vuosiin.
Miehelläni on kaksi siskoa, kummallakaan ei lapsia, tuskin tuleekaan.
Minun vanhempani ovat elossa, miehen eivät. Kaikki nämä mainitut asuvat toisella puolella Suomea paitsi veli joka siis vielä kauempana.
Ei ihme että välillä yksinäinen olo. Lapsillamme ei ole serkkuja...
Miehellä ei ole elossa olevia sisaruksia, minulla on yksi veli jolla vaimo ja kaksi lasta. 2 + 4 = 6.
Minulla on viisi elossa olevaa sisarusta, ja miehellä on kaksi sisarusta, ja meillä on yhteensä 9 lasta. Eli yhdeksän aikuista ja yhdeksän lasta. En tiedä, tuleeko lapsimäärä tästä nousemaan. Ehkä, jos pikkusisareni haluavat lapsia. Nyt sanovat, että ei kiitos.
4, jos lasken minut ja miehen mukaan niin 6.
Minulla on sisko, joka ei tällä hetkellä seurustele. Miehellä on veli, jolla on vaimo ja heillä yksi lapsi.
6
Tosin olemme nuoria