Sinun ja puolisosi sisarukset puolisoineen ja lapsineen - montako henkeä?
Meitä on yhteensä 49. Minulla ja puolisollani yhteensä 17 sisarusta. Ollaan molemmat omien sisarussarjojen ensimmäisiä, eikä yli puolella sisaruksista ole edes lapsia vielä. Ja niillä, joilla on, ei varmaankaan ole vielä kaikilla lapsiluvut täynnä.
Tulipa vaan laskettua, kun kaikki nämä henkilöt + vanhemmat + isovanhemmat ovat tulossa jouluna meille. Miehen puolen sukulaiset aattona ja minun joulupäivänä. Pitää taas hankkia muutama lautanen lisää :)
Kommentit (62)
96, joista sisaruksia ja puolisoita 19, loput toista polvea. Jos meidän perhe lasketaan mukaan niin yhteensä 104.
Mulla ei ole sisaruksia, miehellä on 3, jokaisella puoliso ja yhteensä 8 lasta. Meitä on viisi. Vietetään tosi tiiviisti kaikki juhlat ym. yhdessä. Hauska huomata että lapsista osa häviää perhejuhlista siinä 15 - 18 vuotiaana, mutta sitten taas alkaa suvun juhlat maistua. Viime juhannuksena yli 20 v olivat mukana, 18 v omissa menoissaan ja nuorimmat tietysti mukana.
En jaksa edes lasta. Mulla 5 sisarusta, miehellä 6, ja kaikilla yhtä lukuun ottamatta 2-3, yhdellä 4 lasta. + bonuslapsia, lapsenlapsia, bonuslasten lapsia.
3.
Tai kyllä mun siskollani on jo useempi vuosi takana miehensä kanssa mut eivät asu yhessä niin ei voine puolisona pitää. Vaikka luultavasti lähivuosina voisi...
Veljellä on tyttöystävä - kai, jostain se on puhellut mutta tiiä kuinka vakavaa on vielä, hetken tapaillut.
Mulla ei ole ketään.
Mutta joo nuoria ollaan, 25-30v.
Minulla kaksi sisarusta, miehellä yksi. Minun sisaruksillani yhteensä 3 lasta, miehen siskolla ei lapsia. Eli yhteensä 6 henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kaksi sisarusta, miehellä yksi. Minun sisaruksillani yhteensä 3 lasta, miehen siskolla ei lapsia. Eli yhteensä 6 henkeä.
Äh, puolisot unohtui. Toisella veljelläni on vaimo, toisella ei. Miehen siskolla myös poikaystävä. Eli yhteensä 8 henkeä.
13. Jos meidätkin lasketaan niin sitten 16.
34+3 seuraavaa polvea veljen poijalla on kolme pientä lasta.
Vanhaa isääni jos suoraan lainaan: ollaan kovia panemaan...
18. Oho, onhan näitä siis enemmän mitä yleensä tulee ajateltuakaan!
5. Miehellä kaksi lapsetonta sinkku-sisarusta.
Tasan 50, meidän perhe mukaanlaskettuna. Molempien molemmat vanhemmatkin elossa. Ei olla kaikki kokoontumassa samaan joulupöytään😊
15. Aika paljon vähemmän kuin vanhemmillani. Äidilläni oli yli kolmekymmentä, ja isälläni yli 25.
97
Miehen puolelta 23 ja minun puoleltani 74. Osa sisarusteni lapsista on perheellisiä.
Ei olla kyllä tällä porukalla oltu koskaan koolla, mutta kummankin suku omanaan kyllä.