Sinun ja puolisosi sisarukset puolisoineen ja lapsineen - montako henkeä?
Meitä on yhteensä 49. Minulla ja puolisollani yhteensä 17 sisarusta. Ollaan molemmat omien sisarussarjojen ensimmäisiä, eikä yli puolella sisaruksista ole edes lapsia vielä. Ja niillä, joilla on, ei varmaankaan ole vielä kaikilla lapsiluvut täynnä.
Tulipa vaan laskettua, kun kaikki nämä henkilöt + vanhemmat + isovanhemmat ovat tulossa jouluna meille. Miehen puolen sukulaiset aattona ja minun joulupäivänä. Pitää taas hankkia muutama lautanen lisää :)
Kommentit (62)
Viisi, jos minua ei lasketa. Minä olisin sitten se kuudes.
19 tosin ihan kohta 20 kun miehen veljen perheen vauva syntyy hetkenä minä hyvänsä.
Yhteensä 55. Ei olla varmaan koskaan oltu yhtäaikaa missään. Kukaan ei varmaan ihmettele.
12, niistä 5 lapsia ja suurin osa ilman puolisoa.
Ei ole koskaan ollut koko porukka koolla, ja tuskin tulee olemaankaan. Jos vaikka meidän lapsi kuolisi, kaikki eivät tulisi hautajaisiin...puhumattakaan että lähtisivät meidän häihin.
Vain 8. Jos meidän perhe 4 hlö lasketaan mukaan, yhteensä 12.
Ja ikää + - 40 vuotta, joten tähän se luku jääkin. Kaikki sanoneet lapsiluvun olevan tässä.
5 meitä, 5 siskoni perhettä, 2 miehen siskon perhettä. Eli 12. Ollaan kaikki jo yli 40 v eli tuskin tästä kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaksi siskoa, toisella ei lapsia ja toisella kolme lasta ja kaksi lastenlasta. Miehellä veli jolla yksi lapsi. Joten 2+3+2=7+1+1=9.
Unohdit laskea siskojesi puolisot ja miehesi veljen puolison. Tekee lisää 3 eli 12. Vai ovatko kaikki sinkkuja`?
Miehellä kaksi veljeä, molemmat eronneita aikoja sitten, heillä yhteensä 3 lasta, kaikki jo aikuisia, eivät pidä yhteyttää isiinsä, joten en tiedä heidän lapsilukuaan.
Minulla on kolme (neljä) sisarusta, kahdella ei ole perhettä vielä, systeri sai just neljännen lapsensa, isäpuolen pojalla on kolme lasta ja mulla on kolme lasta.
Vähän vaikea päästä lukuun, mutta meille tulee jouluna miehen veljet, miehen vanhemmat ovat jo kuolleet. Jos munkin puolelta tulis, niin tulisi äiti, isäpuoli, kaksi perheetöntä sisarusta ja kaksi perheellistä, eli yhteensä 15 ihmistä, isää en kutsuisi, + meidän oma 5 hengen perhe. Kaikki yhteensä 22.
Yleensä tälläisiä lasken vain silloin kun mietin että kuinka moneen osaan jaan loton päävoiton kun sen voitan.
Meitä olisi 61. Minun lapsuudenperheessäni 5 sisarusta, miehelläni 7. Kaikilla lapsia, vanhimmilla sisaruksistamme jo lastenlapsiakin. Ollaan useampaan otteeseen juhlittu synttäreitä, häitä, ylioppilasjuhlia tms. koko porukalla. :)
Siskot, puolisot ja lapset yht 13 henkilöö + meidänperhe 5 henkilöä (kohta kuus). Ja siskopuolia puolisoineen ja lapsineen 9 kpl. Yhteensä siis 28. Meillä kyllä kuuluis joulupöytään myös vanhemmat puolisoineen.
1. Ei sisaruksia eikä puolisoa, ei myöskään lapsia. :(
Yhdeksän. Ei lapsia, vain sisarukset ja heidän puolisonsa.
7. Ollaan alle 30v kaikki, ei vielä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Siskot, puolisot ja lapset yht 13 henkilöö + meidänperhe 5 henkilöä (kohta kuus). Ja siskopuolia puolisoineen ja lapsineen 9 kpl. Yhteensä siis 28. Meillä kyllä kuuluis joulupöytään myös vanhemmat puolisoineen.
Niin, ovat ne kyllä siis tulossa. Vanhemmat ja isovanhemmat.
ap
Minä + mies + meidän kaksi lasta
Minulla kuusi sisarusta, joista neljällä puolisot ja yhteensä kuusi lasta
Miehellä kolme sisarusta, joilla kaikilla puolisot ja yhteensä viisi lasta
Eli 31
Aikuisia on 10 ja lapsia (joista osa aikuisia) on 9. Jos sisarpuolet lasketaan, niin siitä tulisi 3+4 lisää, tai 1+4 jos lasketaan vain elossa olevat.
Mulla kaksi siskoa, toisella ei lapsia ja toisella kolme lasta ja kaksi lastenlasta. Miehellä veli jolla yksi lapsi. Joten 2+3+2=7+1+1=9.