Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi?
Katselin juuri vanhoja valokuvia ja huomasin, että olen ollut 19v kaikkein kauneimmillani. Miten kaunis mä olenkaan ollut lakkiaisissani!
Sen jälkeen onkin ollut sitten tasaista alamäkeä. Miten nenäkin voi vaan kasvaa ja kasvaa??
Ainoa asia, mikä on pysynyt samana/hyvänä, on paino.
Nyt mulla ikää siis 35v.
Kommentit (80)
Itse väittäisin vain kaunistuvani.
Mielipide voi toki olla eri 20 vuoden päästä. Nyt oon 24 ja kyllä se alamäki alko mulla 23-vuotiaana. Stressi todentotta vanhentaa... Eli 19-22 paras.
20-22v. Nykyään 24v, en meikkaa tai muutenkaan panosta pinnallisuuksiin mutta luonnonkaunis silti ja ehkä se helppo itsevarmempi olo näkyy ulospäin :-)
Vaikea sanoa. Jos ei puhuta pukeutumisesta vaan kasvoista niin 17-29-v. Silloin ei ollut vielä kuoppaisia finniarpiakaan. Minullakin on myös nenä kasvanut ja kasvot muuttuneet liian kaidoiksi. :(
Koen olevani nyt kauneimmillani. Mutta se johtuu myös panostuksen määrästä. Koen löytäneeni parhaiten oman tyylini juuri nyt, ja jaksan nähdä edes hieman vaivaa. Aiemmin oli pitkä vaihe etten jaksanut kauheasti panostaa ulkonäkööni ja olin epävarma tyylistäni.
17-21v. Good old days. Nyt olen 24
24-32-vuotiaana. Silloin olin löytänyt tyylini (pitkät, luonnollisen väriset hiukset, vartalotyypille sopiva vaatetus) ja itsevarmuuteni. Jälkimmäinen vaikuttaa paljonkin ulkonäköön ja olemukseen. Tuolloin olin hoikka, rypytön ja kaunis.
Noiden vuosien jälkeen olen lihonut ja ihossa alkaa olla jo hieman juonteita. Kasvot näyttävät edelleen ihan hyvältä, eli jos haluaisin parantaa ulkonäköäni, tärkein tekijä olisi laihtuminen. Muuten olen vieläkin oikein tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni. N41
28-38v suunnilleen. Nyt 48v ja alkaa olla aina jotenkin väsyneen näköinen vaikkei väsyttäisikään. Ja kiloja tulee vaikka miten söisi järkevästi ja liikkuisi :(.
Myös mulla nenä on kasvanut. Mikähän ihme senkin aiheuttaa, vai onko vain kuvitelmaa?
28-38v suunnilleen. Nyt 48v ja alkaa olla aina jotenkin väsyneen näköinen vaikkei väsyttäisikään. Ja kiloja tulee vaikka miten söisi järkevästi ja liikkuisi :(.
Myös mulla nenä on kasvanut. Mikähän ihme senkin aiheuttaa, vai onko vain kuvitelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuvitelmaa. Ihmisen nenä ja korvat kasvavat koko eliniän, tosin en ole itse huomannut korvissani mitään eroa, nenässä vain. Jalat ovat myös kasvaneet, vaikken ole edes synnyttänyt.
Ikävuosina 20-46 kaunistuin aina vain. Sen jälkeen alkoi alamäki, nyt 51v.
Vauvasta kolmevuotiaaksi. Sen jälkeen olen ollut aina ruma.
Nainen on kauneimmillaan riparin ja ylppäreiden välisen ajan.
18-25. Mua luullaan vielä 18-21 vuotiaaksi joten nuorelta yhä näytän :p mikäli tulen edesmenneeseen äitiini niin multa kysellään papereita vielä neljäkymppisenäkin x) mutta ei sitä koskaan tiedä milloin se alamäki alkaa.
N25
Vierailija kirjoitti:
5 vuotiaana
tosi juttu! Viisivuotiaana olin tosi söpö, sen jälkeen yhtä alamäkeä. Olen 28-vuotias nyt. Ikäni olen toivonut olevani kaunis.
Tuntuu että paranen vain vuosi vuodelta, välillä tuntuu että olin kauneimmillani kun olin 25. Mutta nyt olen tajunnut, että olen kauneimmillani onnellisena, eli hyvä elämä heijastuu naamaankin. :)
20v. Nyt jo tullut ryppyjä ja iho ohentunut, ikää 26v. Äkkiä kävi rupsahdus.
Vierailija kirjoitti:
18-25. Mua luullaan vielä 18-21 vuotiaaksi joten nuorelta yhä näytän :p mikäli tulen edesmenneeseen äitiini niin multa kysellään papereita vielä neljäkymppisenäkin x) mutta ei sitä koskaan tiedä milloin se alamäki alkaa.
N25
No itse asiassa olet vielä nuori. :) Minulta kysytään silloin tällöin papereita, vaikken todellakaan näytä alaikäiseltä tai alle kolmikymppiseltä, omasta mielestäni. Tai se on niin, että itse näkee paremmin sen huiman eron, mitä on tapahtunut ulkonäössä.
36-v.
5 vuotiaana