Olen 15v ja minusta tulette kuulemaan vielä! Minusta tulee kaikkien aikojen suomalainen jalkapalloilija
Barcelonasta tuli kirje ja ovat erittäin innoissaan haluamassa mua sinne jalkapallokouluun :D valmentaja sanoi että olivat ollut ihan lumoissaan mun taidoista ollessaan Suomessa.
Olen harrastanut jalkapallo 2-vuotiaasta asti ja olen vähän autistinen, mistä johtuu himo peliin. Olen pelannut 3-5 tunnia päivässä. Olen mun ja joukkuekavereiden mielestä aivan eri tasoa kun kukaan koskaan jota ne on nähnyt.
Kommentit (22)
Hienoa! Saadaan uusi Lauri Dalla Valle! Onnea!
Onnea ja menestystä toivotan valitsemallasi tiellä.
Mitä pelipaikkaa pelaat? Onko sinusta apua Suomelle 2022 mm-karsinnoissa?
Epäilen koska olen kuuro.
Mutta onnea!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelipaikkaa pelaat? Onko sinusta apua Suomelle 2022 mm-karsinnoissa?
Keskellä keskikenttää, tarvittaessa erittäin ylhäällä pelaan. Olen vähän Iniestamainen pelaaja, samankokoinen ja en mielestäni juurikaan jäljessä taitotasossa.
Hienoa! Onnea ja menestystä urallesi :)
Luvattiinko paikka avauskokoonpanosta?
Ei jaksa kiinnostaa potkupallo tai potkupalloilijat. Ne eivät ole yleensä älyllä pilattuja.
Miljoonatienestit turvattu. Olisipa itselläkin rahaa kalliiseen viinaan...
Eli viimeistään muutaman vuoden päästä pitäisi olla telkussa suomalainen nuori huippupelaaja? Laitetaan korvan taakse.
15 futislahjakkuus mammapalstalla :D
Oon mä joo opetellu espanjaa ja katalaania, tosin vain huvin vuoksi. Barca ollut aina mun esikuva ja oikeastaan valmentaja vinkkasi niille barcan skouteille musta :D
Oletko oikeasti tulossa La Masiaan? Mä teen töitä erään Barça-pelaajan kanssa. Me varmaankin nähdään jossain vaiheessa :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti tulossa La Masiaan? Mä teen töitä erään Barça-pelaajan kanssa. Me varmaankin nähdään jossain vaiheessa :)
Kuka hitto sä oot :D
Autismi ja kiinnostus jalkapalloon eivät ole yhteydessä toisiinsa. Lievän autismin ihmisillä voi kyllä usein esiintyä kovaa ja "yksipuoliseksi" tulkittua kiinnostusta johonkin asiaan, mutta ei voida sanoa että kova kiinnostus johonkin asiaan on autistista tai kaikki huippupelaajat olisivat autisteja. Autismi on itse asiassa yhteydessä motoriseen kömpelyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Saadaan uusi Lauri Dalla Valle! Onnea!
Mieluummin uusi Jari Litmanen.
Tai vähintääkin uusi Mikael Forssell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oo toi 😃
Aww<3 Onnea tulevaisuuteesi!