Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi?
Katselin juuri vanhoja valokuvia ja huomasin, että olen ollut 19v kaikkein kauneimmillani. Miten kaunis mä olenkaan ollut lakkiaisissani!
Sen jälkeen onkin ollut sitten tasaista alamäkeä. Miten nenäkin voi vaan kasvaa ja kasvaa??
Ainoa asia, mikä on pysynyt samana/hyvänä, on paino.
Nyt mulla ikää siis 35v.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
20v. Nyt jo tullut ryppyjä ja iho ohentunut, ikää 26v. Äkkiä kävi rupsahdus.
Ei saa pelotella..
Vierailija kirjoitti:
Oletpas kaunis tyttö, todella.
Kuka?
Mitä olen vanhoja kuvia katsonut niin 18-19 vuotiaana. Olin hoikka, terve, täynnä uskoa hyvään tulevaisuuteen ja järjettömän rakastunut. Nyt olen 27 vuotiaana vaan masentunut katkeroitunut läski lehmä.
25-35, nyt 41 ja alkaa naama valahtaa.
16-25.
Nyt 31, viimeisen vuoden aikana olen vanhentunut ihan silmissä, ja painossa ei siis notkahdusta mihinkään suuntaan. En yhtään tunnista itseäni kuvista. Kaipa olen vaan niitä, jotka kukoistivat nuorena. Sen sijaan moni vanha opiskelukaveri tuntuu puhjenneen täyteen loistoonsa vasta nyt 30+.
Vierailija kirjoitti:
Siis 12 ja 18 tosi nättei tyttöi
Oon nois molemmis, kiitti 😊😘 mut minkä ikäsen näytin parhaimmalt
Mä olen nyt 25v. ja mies ainakin sanoo että tulen päivä päivältä kauniimmaksi :D Olinkin vielä pari vuotta sitten tyylitajuton ja suoraan sanottuna ruma, olen sittemmin löytänyt oman tyylini ja opetellut hoitamaan ihoani ja meikkaamaan paremmin. Olen enemmän oma itseni kuin koskaan ennen ja se tuntuu kaunistavan entisestään :)
Kysymys on vaikea!
N. 17-23-vuotiaana kroppani oli parhaimmillaan; erittäin hoikka ja urheilullinen.
Toisaalta tyylini oli nolo, enkä osannut laittaa hiuksia & meikata kunnolla.
Nykyään, päälle 30-v, olen kropaltani lösähtänyt :D mutta osaan meikata ja laittaa tukkaa aivan jäätävän hyvin. Olen vasta vuosien varrella oppinut tuomaan parhaat piirteeni esiin vaattein, värein ja meikin avulla. Vielä kun saisi vanhan kropankin takas..
No omasta mielestäni 19-vuotiaana. Mutta tämä ehkä eniten siksi, että olin silloin hoikimmillani aikuisiällä. Myös 25-vuotiaana olin ihan jees kun hetkellisesti sain kiloja pois. Nyt oon 28.
38-vuotiaana, n. 1,5 vuotta neljännen lapsen syntymän jälkeen. Mulle sateli mun ulkonäöstä kehujakin silloin tiuhaan.
16-30 -vuotiaana. Kolmenkympin jälkeen oon tullut vuosi vuodelta rumemmaksi. Enää ei auta edes meikki ja kivat vaatteet...
12 ja 18 kuvat on sellaisia, että tyttö varmaan vaan kaunistuu koko ajan vanhetessaan
Aiemmista kommenteista tuli mieleen, että itse olin rupsahtaneimmallani siinä n. 23-27 välillä. Ajattelin, että nyt tuli vanhuus, iho oli kuiva ja täynnä epäpuhtauksia, ylimustat silmänaluset jne. Miehiltä sain eniten huomiota siinä 16vuoden kieppeillä, mutta taisi johtua ennemminkin iästä.
Olen nyt viimeisen vuoden aikana ollut ulkonäkööni tyytyväisempi kuin ikinä. Ikää on 31 ja 25 vuoden kieppeillä ilmestyneet rypyt ja iho ongelmat ovat mystisesti kadonneet, vaikka painokin on pysynyt suunnilleen samana.
Vierailija kirjoitti:
12 ja 18 kuvat on sellaisia, että tyttö varmaan vaan kaunistuu koko ajan vanhetessaan
Aijaa, kui?
Toivottavasti sitä päivää ei ole vielä ollut. ;)
Itse olin aika ruma ankanpoikanen teini-iässä. Vasta 20-vuotiaana lähdin kaunistumaan.