Onko Saara Aalto ikinä tehnyt coveria MIESARTISTIN laulusta?
Tai coverin sellaisen BÄNDIN kappaleesta jonka laulaja on mies?
Tulee miehenä sellainen fiilis jo, että Saara ei arvosta miesten tekemiä kappaleita. Ei nosta Saaran arvostusta sellainen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan mielestä Saaran pitäisi olla varmaan myös hetero saadakseen aloittajalta heterona arvostusta. Tai soittaa pianon sijasta kirkkourkuja, kuten aloittaja.
Itse asiassa olen kitaramiehiä. Tarkemmin sanottuna heavy metalia enimmäkseen.
AP
Se, että Saara ei esitä heviä, ei kuitenkaan haittaa sinua?
No ei se tietenkään plussaa myöskään ole ettei Saara tee/laula sellaista musaa.
Näin hevityttönä ihmettelen, miksi Saaran biisivalinnat kiinnostavat sinua niin. En minäkään kitise siitä, että Justin Bieber ei ole kosiskellut heviyleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään aivan kaikesta voi keksiä valittamista.
Miehet on ilmiömäisiä täysin paskojen valituksenaiheiden keksimisessä. Prinsessa ja herne -satu on käsitetty väärin, se olikin prinssi ja herne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan mielestä Saaran pitäisi olla varmaan myös hetero saadakseen aloittajalta heterona arvostusta. Tai soittaa pianon sijasta kirkkourkuja, kuten aloittaja.
Itse asiassa olen kitaramiehiä. Tarkemmin sanottuna heavy metalia enimmäkseen.
AP
Se, että Saara ei esitä heviä, ei kuitenkaan haittaa sinua?
No ei se tietenkään plussaa myöskään ole ettei Saara tee/laula sellaista musaa.
Näin hevityttönä ihmettelen, miksi Saaran biisivalinnat kiinnostavat sinua niin. En minäkään kitise siitä, että Justin Bieber ei ole kosiskellut heviyleisöä.
Koska Saaran coverit saa niin paljon huomiota. Tekisi edes covereita hyvistä biiseistä sitte.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se jossain kisoissa laulanut rascal flatsin what hurts The most.
Varmaan Cascadan innoittamana laulanut tämän.
Ilmeisesti ei ole sitte tehnyt coveria miehen laulusta kun kukaan ei tällaisesta ole maininnut vastauksissa.
On toki tehnyt
mm. Raise me up
Abban biisit on yhtyeelle mutta miesten tekemiä
walking in the air
sitten näitä klassisia jne
No ensi viikolla on luvassa motownia joten toivottavasti nähdään vähän erilaista Saaraa. Mustakin biisivalinnat ja stailaus on olleet vähän pielessä.
Albiinona minua harmittaa, ettei Saara ole esittänyt yhtään albiinon tekemää laulua.