Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies tekee valehyökkäyksiä

Vierailija
09.10.2016 |

Nyt tekisi todella mieli kuulla muiden kokemuksia asiasta. Mistä on ollut kysymys. Mitä tuosta seurasi? Miten mies on selittänyt toimintaansa?

Toisen kerran nyt sama kuvio. Jo sovitun riidan päälle mies yhtäkkiä rynnistää kohti muka lyödäkseen. Ensimmäisen kerran käsi pään takana, toisella kerralla joku työkalu siinä kädessä. Pysähtyy metri pari ennen. Ilme ei ole aidon aggressiivinen, mutta hän selvästi nauttii aggression esittämisestä jotenkin, joten aggressiotahan siinä joka tapauksessa on. Hänellä on historia luokan pellenä ja omasta mielestään hän on turvallinen ja luotettava ihminen. Hän kai kuvittelee testaavansa luottamustani, mutta olen aivan häkeltynyt. En ole koskaan tavannut mitään tämän tapaistakaan. Mitä helvettiä tämä on?

Ensimmäisellä kerralla koin niin syvää myötähäpeää etten saanut sanaa suustani ja ajattelin, että antaa ilmeen puhua. Tällä kerralla reaktio oli syvä suru. Mies vaatii että minun pitäisi luottaa häneen, mutta eipä tämä oikein ole omiaan lisäämään luottamusta.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallalla uhkaaminen = laiton uhkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin joskus jos joku kaveri heittää läpän musta josta muka loukkaannun teen sellaisen lyömiseleen. Tosin nauran samalla. Tai jos joku sanoo jotain typerää voin tehä hidastetun suureleisen bitch slapin. Pitääpä lopettaa kerta se onkin muiden mielestä pelottavaa, en ole huomannut tällaista kavereissani. Enkä edes tajunnut olevani uhkaava. En ketään ole siis lyönyt tai koskenut noissa tilanteissa.

Vierailija
44/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin joskus jos joku kaveri heittää läpän musta josta muka loukkaannun teen sellaisen lyömiseleen. Tosin nauran samalla. Tai jos joku sanoo jotain typerää voin tehä hidastetun suureleisen bitch slapin. Pitääpä lopettaa kerta se onkin muiden mielestä pelottavaa, en ole huomannut tällaista kavereissani. Enkä edes tajunnut olevani uhkaava. En ketään ole siis lyönyt tai koskenut noissa tilanteissa.

Toi nyt tuskin on muiden mielestä muuta kuin noloa. Mutta oletko sä siis muka leikisti juosta rynnistänyt jonkun päälle ja sitten pysähtynyt? Mä en ehkä koskaan enää pystyisi seksiin miehen kanssa joka tekee noin edes kerran.

Vierailija
45/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista käytöstä enkä ymmärtäisi ollenkaan. Mies voisi ehkä hankkiutua terapiaan jos ei itse osaa sanallisesti selittää mistä tuo johtuu. Joka tapauksessa hänelle pitäisi olla selvää että sen pitää nyt loppua kokonaan.

Vierailija
46/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yht'äkkiä tää ketju muuttuu naisen itsepuolustus- ketjuksi.

Ensin esität reppanaa tietämätöntä nyyh nyyh naista ja sitten teet järjettömän syväluotauksen miehen käytöksestä???

Ristus mitä paskaa.

Ymmärrän että ärsyttää. Välissä on kuitenkin nukuttu yö. Eilen olo oli kuin Ingridillä gaslighting artikkelin kuvassa. Illalla luin aiheesta ja nyt tuntuu, että on saanut maata jalkojen alle.

En halunnut puhua itsestäni vaan asiasta. Tarkoitin kuitenkin konkreettisesti mitä sanoin, kun kerroin etten ole osannut odottaa minkäänlaista väkivaltaa. Olen ärhäkkä, normaalia älykkäämpi ja jossain määrin itsepuolustustaitoinen. Olen kuitenkin tainnut sietää liikaa ihmiseltä, jota kohtaan minulla on tunteita. Äitini kun oli ajoittain väkivaltainen. Hän ei kuitenkaan ollut mikään henkisen kidutuksen harrastaja, tavallinen rääpijä vain.

Vierailija
47/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.....se on sellaista kun sietää liikaa siltä jota rakastaa. Teatterihuokauksia!!!

Vierailija
48/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin esität reppanaa tietämätöntä nyyh nyyh naista ja sitten teet järjettömän syväluotauksen miehen käytöksestä???

Ristus mitä paskaa.

Ymmärrän että ärsyttää. Välissä on kuitenkin nukuttu yö. Eilen olo oli kuin Ingridillä gaslighting artikkelin kuvassa. Illalla luin aiheesta ja nyt tuntuu, että on saanut maata jalkojen alle.

En halunnut puhua itsestäni vaan asiasta. Tarkoitin kuitenkin konkreettisesti mitä sanoin, kun kerroin etten ole osannut odottaa minkäänlaista väkivaltaa. Olen ärhäkkä, normaalia älykkäämpi ja jossain määrin itsepuolustustaitoinen. Olen kuitenkin tainnut sietää liikaa ihmiseltä, jota kohtaan minulla on tunteita. Äitini kun oli ajoittain väkivaltainen. Hän ei kuitenkaan ollut mikään henkisen kidutuksen harrastaja, tavallinen rääpijä vain.

Olen minäkin. Silti päädyin suhteeseen manipuloivan ja aggressiivisen miehen kanssa. Jossain vaiheessa alkoi ihan fyysinenkin väkivalta.

Vierailija
49/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Se, että mies vielä pitää touhuaan vitsinä, kertoo että hän on täysin pihalla ihmissuhteista. Hiero paskaa sen naamaan ja sano vitsiksi.

Vierailija
50/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että teillä molemmilla on ainakin osittain traumaattinen lapsuus takananne. Mitä jos menisitte molemmat terapiaan? Tuo miehesi käytös on aggression purkua ja näyttää sillä, että hän on vahvempi ja sinä hänen armoillaan. Se , että vähättelet pelottavaa tilannetta, voi johtua kokemastasi lähisuhdeväkivallasta. Koska eihän mies "edes" lyö.

Joko ainakin mies menee terapiaan tai erotkaa heti. Tuo uhkailu muuttuu 90% varmuudella teoiksi myöhemmin

Vierailija
51/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkeellisen urosapinan harjoittamaa dominanssia, muu eläinmaailma ei tässä käy kyseeseen, ovat fiksumpia kyseisen asian suhteen. Kädellisillä taas taipumusta uhoon ja rinnan jyskyttelyyn, apinat myös ryntäävät päin ja kujeilevat väkivallan uhalla - aivan kuten miehesi.

Ei siitä kovin kauan ole kun asuimme puissa. Evoluutiobiologian mukaan urokset ovat hallinneet väkivallalla muuta ympäristöään turhaan pitkään, yli 50 000 vuotta. Ei sitä noin vain kitketä, vaikkei kulttuuri enää hyväksy väkivaltaista käytöstä ja pitää sitä nolona. Rapsuta päätäsi ja kylkeäsi ja ääntele kuin apina miehesi tehdessä valehyökkäyksen. Vielä parempi on häipyä hyvän sään aikana.

Vierailija
52/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristus mitä paskaa.

Olen minäkin. Silti päädyin suhteeseen manipuloivan ja aggressiivisen miehen kanssa. Jossain vaiheessa alkoi ihan fyysinenkin väkivalta.

Siksipä juuri aloituksen tein, kun olen lopultakin tältä palstalta tajunnut, että kaltaisiasi on olemassa joten jos olen varomaton, saatan päätyä samaan junaan. Kertoisitko lisää?

Vierailija
53/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaslightingista

Vierailija
54/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älykkyys tai muu kyvykkyys ole mikään immuniteetti väkivaltaiselle tai sekopäälle puolisolle. Onneksi siitä on usein apua eroonhankkiutumisessa. Been there, done that. 

Vierailija
55/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristus mitä paskaa.

Siksipä juuri aloituksen tein, kun olen lopultakin tältä palstalta tajunnut, että kaltaisiasi on olemassa joten jos olen varomaton, saatan päätyä samaan junaan. Kertoisitko lisää?

Oijoi joi!!!No nyt mennään jo oikeaan suuntaan. Paitti että voit joutua vastailemaan itsellesi.

Vierailija
56/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt tuskin on muiden mielestä muuta kuin noloa. Mutta oletko sä siis muka leikisti juosta rynnistänyt jonkun päälle ja sitten pysähtynyt? Mä en ehkä koskaan enää pystyisi seksiin miehen kanssa joka tekee noin edes kerran.

En tietenkään. Tajusin vain yhteyden omaan käytökseen ja aloin miettimään sitä tarkemmin, en ottanut kantaa aloitukseen ollenkaan. Tosin olen nuori ja muutenkin leikkinahistellaan kavereiden kanssa, joten ehkä oma käytös selittyy sillä. En tietenkään vanhemmille ihmisille tai vähän tuntemattomille alkaisi mitään feikki lyöntejä harjoittamaan. Rynnistämistä kavahtaisin itsekin tai nopeaa kädenliikettä. Pitääpä muistaa tämä ja ensi kerralla olla tekemättä niin ei jää pahaa tapaa.

Vierailija
57/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se exältäkin hauska vitsi uhitella siihen asti kun laittoi multa selän paskaksi.

Vierailija
58/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUN!

Vierailija
59/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa ole normaalia käytöstä. Jos aikuinen mies uhkailee väkivallalla ja selkeästi omaa aggressiivisia piirteitä, miksi ihmeessä se ei siirtyisi jossain vaiheessa ihan tositoimiin (sit kun hermot on todella kireällä eikä itseään pystykään enää hallitsemaan)?

Jos olet älykäs, miksi ihmeessä tuhlaisit aikaasi tuollaisen uhittelevan kakaran tasolle jääneeseen äijään, jolla on selvästi ongelmia egonsa kanssa, kun sulle voi ihan oikeasti käydä vielä tulevaisuudessa huonosti. Ootko kysynyt, että mikä sua vaivaa ja mikä ihmeen tarve sulla on pelotella/testata mua? Kuka aikuisiässä oleva käyttäytyy noin? Tiedän ja ymmärrän kyllä, että sattuu varmasti jättää jos oikeasti toista rakastaa, mutta sinuna miettisin nyt ihan kaks kertaa että onko sun miehesi sun arvoinen ja tarvitseeko hän mahdollisesti jotain ammattiapua. 

Vierailija
60/84 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehyökkäyksiä! Mitä vittua! :D Meidän kissakin tekee kai niitä aina välillä!

m36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi