Mistä kaikkialta olette myöhästyneet koska mies menee viime hetkellä p*skalle?
Kysymys otsikossa. Oma vastaus ristiäiset. Aikaisemmin väliin jäänyt esim. kauppakäynti mökkimatkalla.
Jos joku tietää miten miehen saisi hoitamaan hommat nopeammin tai jopa ennen lähtöä niin kiitti. Miestä vaihtamalla ei ole tullut muutosta...
Kommentit (74)
Häistä ja hautajaisista. Juu, ei ne vaihtamalla muuksi muutu.
Ranskantunnilta.
Mutta hei, mun mieheltä on leikattu peräsuolisyöpä, ja siinä menivät sulkijalihakset liki tyystin, joten se ei oikeasti pysty a) pidättelemään ja b) ponnistamaan kakkaa ulos noileammin.
Joten ei voi valittaa.
Ei mistään. Miehen vatsa toimii joka aamu niin minuutilleen että asetan kaikki talomme kellot sen mukaan oikeaan aikaan. Maksimissaan minuutin voi lykätä tapahtumaa pidättämällä jos itse erehtyy siihen aikaan aamutoimille vessaan.
Oon ollut vähällä myöhästyä junasta, työmatka. Viimeinen juna ja matka 400 km. Se vielä ärsyttävää, että olin itse sanonut, että ei tartte lähteä viemään, voin kävellä, kun matka nyt oli ihan käveltävissäkin, mutta mies halusi viedä. Syö vaan leipää eikä kunnon ruokaa. Kun syö joskus kunnolla, ei näitä ongelmia ole.
Mä luulin että tää on mun miehen oma juttu, mutta siis onkin ihan normaalia?! Mä seison takki päällä eteisessä ja odotan kun aikuinen mies käy kakalla! Todella, todella usein!
No en voi edes muistaa että mistä kaikkialta :D
Öbaut kaikesta kun alkaa aina paskattaa akkojen kotkotukset. Anopilla on sentään vessassa hyviä lehtiä. Pitäs varmaan joskus katsoa loputkin siitä asunnosta. Sukulaisia ei pieremättä kestä erkkikään ja se on kovin ukko ikinä.
Huh, ihana saada vertaistukea, luulin myös että mieheni on uniikki. En edes tiedä kuinka paljon hän on missannut ihan normaalielämästä istuessaan vessassa. Lapsen ensiaskeleet, ensimmäinen hymy tuli nyt ensimmäisenä mieleen. Ja kuinka monen elokuvan huippukohdan...
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tää on mun miehen oma juttu, mutta siis onkin ihan normaalia?! Mä seison takki päällä eteisessä ja odotan kun aikuinen mies käy kakalla! Todella, todella usein!
Mitä siellä seistä tönötät? Etkö osaa yksin käydä missään? Anna ny toisen käydä rauhassa vessassa.
Yritän muistaa muistuttaa puoli tuntia ennen lähtöä, että käy NYT kakalla äläkä sitten lähtiessä.
11, jos sinne oli tarkoitus lähteä yhdessä ja mies viime hetkellä huomaa, että hei, mulla onkin ihan akuutti paskahätä, ja istuu siellä hyyskässä puoli tuntia, niin ymmärrän vaimon vitutuksen mainiosti.
Meillä menee usein niin että,olen itse pukenut kaksi lastamme,itseni,ruokkinut kissan,käynnistänyt(talvella) auton ja rapsinut tuulilasin ja pakannut lapset autoon.Mies juoksee vielä siinä vaiheessa alushousuilla sisällä,kun ei löydä kenkiä,housuja tai paitaansa.Sitten kun olen itse autossa,tulee mies huutamaan ovelle,että menee vielä P*skalle!
Minkä takia miehillä kestää siellä paskalla oleminen? mikä siinä kestää jos on maha ja suoli kunnossa? en oo koskaa ymmärtäny tätä. Itellä kestää paskalla oleminen ehkä minuutin.
Vierailija kirjoitti:
Yritän muistaa muistuttaa puoli tuntia ennen lähtöä, että käy NYT kakalla äläkä sitten lähtiessä.
Ei auta. Miehen paska tulee aina lähdön hetkellä.
Jätä se mies sinne kotio ja lähde yksin.
En mistään. Mieshän alkaa valmistautumaan lähtöön vasta, kun minä ja muksut ollaan jo lähdössä ovesta. Tulkoon sitten perästä jos antaa itseään odotuttaa, kumpikaan meistä ei kartturia tarvitse.
Miehen lähtövalmistelut voivat sisältää syömisen, suihkun, vaatteet, parran ajon, tavaroiden etsimisen (avaimet ja lompakko sekä vaatteiden), sen paskalla käymisen ja oikeastaan mitä tahansa.
Ei kuulemma kannata aloittaa lähtöä samalla kun minä tarkistan hoitolaukun, vaihdan vaipat ja vaatetan itseni sekä lapset. Naisilla kun aina kestää niin kauan ja aina saa odottaa. Parhaimmillaan olen ehtinyt kävellä lasten kanssa jo 3km päähän ennen kuin mies saa meidät pyörällä kiinni. Ei kertakaikkiaan, eihän me ikinä ehdittäisi mihinkään jos jäisin miestä odottelemaan :D.
Melkein joka kerta kun lentokokonetta aletaan boardaamaan, siis 99 sadasta. Ja juurikin silloin kun juuri meidän penkkiriveja lastataan. Miten ei voi satakiloinen ihminen pidättää sen aikaa että päästään koneeseen ja siellä on vessat käytössä koko matkan? Ei, vaan justiins silloin pitää lähteä kun vähän vatsasta vääntä. En tajua.
Synnytyssairaalaan lähtemisestä. Soitin jo osastolle ja toivottivat tervetulleeksi. Sitten mies keksii mennä istunnolle. Lopulta saavumme osastolle ja ihmettelevät, kuinka matka kesti niin kauan..
Lennolta lähestulkoon. Menin itse koneeseen kun olin niin vihainen. Se tuli sieltä viime tipassa ja sai huomiota, koska olin ehtinyt jo kertoa lentoemännälle että idiootti meni miestenhuoneeseen.