Mistä kaikkialta olette myöhästyneet koska mies menee viime hetkellä p*skalle?
Kysymys otsikossa. Oma vastaus ristiäiset. Aikaisemmin väliin jäänyt esim. kauppakäynti mökkimatkalla.
Jos joku tietää miten miehen saisi hoitamaan hommat nopeammin tai jopa ennen lähtöä niin kiitti. Miestä vaihtamalla ei ole tullut muutosta...
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Samaistuin niin että alkoi ihan ärsyttää.. Kuulemma naisilla aina kestää.. Joo ja taas mä ja lapset odotellaan hikipäässä ovella kun äijä ravaa ympäriinsä: Missä on lompakko? Missä housut? Missä puhelin? Meenpä vessaan!
Ainiin otsikon kysymys jäi.. Siis aivan joka paikasta näisen vuosien aikana. Joka halvatun sukujuhlasta, lääkäriltä, tapaamisesta, reissusta..onneks en ikinä suostu yhteisiin työmatkoihin juurikin tästä syystä. Ja sitten sukulaiset vihjaa että kun "me" ollaan sellasia myöhästelijöitä.. Argh. 3/4 "meistä" ei ole, 1/4 vesittää vaan aina kaiken.
No nyt selvisi, että tää onkin joku yleinen miehen perusjuttu. Olen vaan kironnut omaani kun siellä vessassa pitää istua aina. Lapsetkin jo osaa etsiä iskää ensin vessasta ja sitten vasta muualta. Ymmärrän että on käytävä jos on hätä mutta miksi siellä pitää istua tuntikaupalla!
Meillä myös minä hoidan lähtöhetkellä kolme lasta ja itseni, jonka jälkeen odotellaan miestä. Mä saan totaalisen raivokohtauksen aina kun joku mies (oma ei todellakaan sano tätä) väittää että naisia saa aina odottaa. Kyllä se niin on, että naiset odottelevat miehiä, jotka ovat keksineet sen, että naisia saa aina odottaa ja aloittavat siksi lähtövalmistelut liian myöhään + se vessareissu päälle.
Siis aikuinen ihminen ei osaa mennä ajoissa paskalle ellei "äiti" ole patistamassa?? Mistä te noita mieslapsia oikein löydätte?
Onko niilla alypuhelin taskussa mukana? Jos mietitte mita silla voi tehda ollessaan omassa rauhassa, niin ymmarratte ehka paremmin..
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka kerta kun lentokokonetta aletaan boardaamaan, siis 99 sadasta. Ja juurikin silloin kun juuri meidän penkkiriveja lastataan. Miten ei voi satakiloinen ihminen pidättää sen aikaa että päästään koneeseen ja siellä on vessat käytössä koko matkan? Ei, vaan justiins silloin pitää lähteä kun vähän vatsasta vääntä. En tajua.
Tuo on aika yleistä lentokentällä, ns. jännäkakka.
ja minä kun luulin, että oma mies on ainut! käy kesken aamukahvin istunnolla kuppi kädessä, mutta silti lähdön hetkellä alkaa irvistellä että "voi kun pas..kakattaa" .. ja sitten mentiin ! minulla ei ole edes ajokorttia, joten on oltu hilkulla myöhästyä mm. neuvolasta
Meillä ei kyllä onnistuis tällanen:) Me sovitaan minuutilleen aika, jolloin lähdetään ulko-ovesta ja jos jompikumpi myöhästyy tästä minuutinkin, niin saa kyllä kuulla ja pitkään. Emme olekaan ikinä mistään myöhässä, mutta emme liian aikaisinkaan.
Miehillä stressivatsa on näköjään tosi yleinen.
Mitä!? Muillakin on tällaista! Olen luullut, että vain isälläni ja miehelläni on tämä ongelma. Lapsuudessa joka helkutin kerta, kun jonnekin oltiin lähdössä koko perheen voimin, niin isä jumahti tunniksi paskalle. Siis JOKA kerta, muistan niin elävästi kun kaikki kimpsut ja kampsut oli pakattu autoon, äiti ja me kolme lasta lähtövalmiina istumassa ja siinä sitten talvipakkasellakin autossa odotettiin, että isä suvaitsee tulla vessasta ulos. Joka kerta isä tajusi paskahädän vasta sillä sekunnilla, kun kaikki oli valmista ja tarvitsi vain hakea auton avaimet sisältä. Ihan naurettavaa!
Nyt taas miehelläni on täsmälleen sama juttu. Aina kun ollaan eteisessä juuri lähdössä, tuleekin hirveä paskahätä kuin salama kirkkaalta taivaalta ja mies katoaa vessaan hikisenä ähkien ja vaikeasti kävellen. Aivan sama vaikka aikaa ennen lähtöä olisi 10 tuntia, se paskatus alkaa täsmälleen sillä hetkellä kun pitäisi lähteä ovesta ulos. Käsittämätöntä, että tämä onkin jokin yleinen miesten juttu! Ja sekin, että siellä vessassa kykitään ikuisuus. Itsellä kestää vessareissu max. 5 min, mies jumittaa paskalla vähintään puoli tuntia. Naurattaisi ellei ärsyttäisi niin paljon. Hankaloittaa arkea huomattavasti, kun toiselle oman suolentoimintansa tunnistaminen on niin vaikeaa.
Mun ystävän äiti puhui miehensä "hätäpaskasta". Tuntuu olevankin ihan tavis juttu.
Luulin että tää on joku parodiakeskustelu mutta jessus täällä onkin kauhea läjä ihmisiä joille miehen istunnot aiheuttaa huomattavaa haittaa :Dd
T. Ikisinkku
Olinkin jo unohtanut tämänkin syyn, miksi on ihanaa olla nykyisin sinkku. Ex-miestä sai aina odotella vessasta ja kun oltiin myöhästymässä jossain ja asiasta sanoin oven läpi niin heti tuli kommenttia "eikö saa ees rauhassa paskalla käydä?!" Tämä tapaus lueskeli istunnollaan aku ankkojaan ilman mitään kiirettä. :D
Meillä vaimo on tuo myöhästelijä. Sovitaan vaikka, että ollaan klo 10 autossa ja valmiit lähtemään. No lapset ja minä ollaan autossa ja kaikki pakattuna, kun rouva vielä valitsee vaatteita ja koruja ja ties mitä.
Meillä ei ole koskaan varsinaisesti tullut kiire miehen vessareissujen takia, mutta selityksen haluaisin kyllä tuohon kestoon. Voi luoja kun aina kestää sen puolituntia, vaikka itsellä se on parin minuutin homma. Ei ymmärrä.
Ja ei, ukko ei käy "paskalla" ja mene oikeasti runkulle niinkuin joku ehdotti. Käy meinaan siellä paskalla ovi auki. Ja muutenkin aivan sama ottaako puhelimen tai muuta lukemista mukaan vai ei, kestää silti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole koskaan varsinaisesti tullut kiire miehen vessareissujen takia, mutta selityksen haluaisin kyllä tuohon kestoon. Voi luoja kun aina kestää sen puolituntia, vaikka itsellä se on parin minuutin homma. Ei ymmärrä.
Ja ei, ukko ei käy "paskalla" ja mene oikeasti runkulle niinkuin joku ehdotti. Käy meinaan siellä paskalla ovi auki. Ja muutenkin aivan sama ottaako puhelimen tai muuta lukemista mukaan vai ei, kestää silti.
Meillä sama, jumittaa paskalla aina vähintään puoli tuntia riippumatta siitä onko mukana lukemista tai kännykkää tai ei. Analysoiko sitten kaakeleiden kuvioita siellä tms. En vain käsitä, itselläni tulisi aika pitkäksi jo tuossa ajassa.
Meilläkin mies aina jumittaa vessassa just ennen lähtöä ja mua aina ärsyttää, kun munkin pitäs päästä valmistautumaan ja laittamaan hiuksia, mutta kun toinen jököttää siellä vessassa. No saa sit aina odottaa mua, ku pääsen vessaan peilin ääreen aina vasta hänen istuntonsa jälkeen.
Vessaan mennään rentoutumaan. Mukava lukea jotain, paskoa vähän, pitää pieni tauko ja toistaa tuota. Voi miettiä asioita, miettiä tuleeko enää ja jonkun tauon jälkeen voi sitten pyyhkiä kun pitää lähteä omasta rauhasta. Helposti menee 20 min aina pöntöllä. Miksi siinä pitäisi kiirehtiä?
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vessaan mennään rentoutumaan. Mukava lukea jotain, paskoa vähän, pitää pieni tauko ja toistaa tuota. Voi miettiä asioita, miettiä tuleeko enää ja jonkun tauon jälkeen voi sitten pyyhkiä kun pitää lähteä omasta rauhasta. Helposti menee 20 min aina pöntöllä. Miksi siinä pitäisi kiirehtiä?
T. Mies
No ei siinä pöntöllä pitkään istumisessa mitään väärää sinällään olekaan. Itsekin tykkään naisena joskus istua puolikin tuntia vessan pöntöllä ja surffailla vaikka samalla. Mutta se ero mulla on miehiin, että en tee sitä silloin kun on kauhea kiire jonnekin vaan silloin, kun on oma rauhallinen hetki. Esim aamulla sen jälkeen kun on saanut vietyä lapsen kouluun.
Kysyin juuri mieheltäni, että miksi istuu vessassa aina niin kauan. Kuulemma ei vain jaksa nousta pöntöltä. Eli toljottaa seinää jopa tunnin, kun ei jaksa nousta? Täh? Ja miksi tämä ilmiö ainakin tuntuu olevan vain miehillä? En ainakaan tiedä ketään naista, joka tekisi samaa.
Samaistuin niin että alkoi ihan ärsyttää.. Kuulemma naisilla aina kestää.. Joo ja taas mä ja lapset odotellaan hikipäässä ovella kun äijä ravaa ympäriinsä: Missä on lompakko? Missä housut? Missä puhelin? Meenpä vessaan!