Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kaikkialta olette myöhästyneet koska mies menee viime hetkellä p*skalle?

Vierailija
09.10.2016 |

Kysymys otsikossa. Oma vastaus ristiäiset. Aikaisemmin väliin jäänyt esim. kauppakäynti mökkimatkalla.

Jos joku tietää miten miehen saisi hoitamaan hommat nopeammin tai jopa ennen lähtöä niin kiitti. Miestä vaihtamalla ei ole tullut muutosta...

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee usein niin että,olen itse pukenut kaksi lastamme,itseni,ruokkinut kissan,käynnistänyt(talvella) auton ja rapsinut tuulilasin ja pakannut lapset autoon.Mies juoksee  vielä siinä vaiheessa alushousuilla sisällä,kun ei löydä kenkiä,housuja tai paitaansa.Sitten kun olen itse autossa,tulee mies huutamaan ovelle,että menee vielä P*skalle!

Voi jessös, hei kohtalotoverini!

Viimeisin tärkeä mistä myöhästyttiin oli kaveriemme vihkiäiset. Vannoin että ensikerralla jos ei varaa aikaa tarpeeksi, tulkoon taksilla myöhässä perille.

Vierailija
22/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, mutta vituttaa se silti, kun omien aamutoimien ohella hoidan kaikki lasten aamupalat, pukemiset, kadonneiden pipojen etsimiset, kun mies istuu paskalla. Tulee sitten ulos toteamaan, että "täällähän onkin jo kaikki valmiina lähtöön". Myöhässä oltais, jos olettaisin miehen osallistuvan lähtötoimiin. Usein olen lähtenyt edeltä lasten kanssa ja mies tullut perässä omalla autollaan, kunhan on päässyt paskalta. Ja toinen juttu: mennään mihin tahansa, miehelle pitää aina ekana etsiä vessa, "kun kusettaa". Koskee myös pitkiä automatkoja. Lapsillakin tuntuu olevan parempi pidätyskyky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalle mennään jos paskattaa. Siinä ei ole ämmillä mitään nokan koputtamista.

Vierailija
24/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa istua paskalla monta kertaa päivässä. Ja kauan! En muista ollaanko mistään myöhästytty, mutta ainankin olen joutunut odottelemaan sitä tuon paskalla istumisen takia monta monta kertaa.

Kyllähän kaikki käy tarpeillaan, mutta miksi vitussa siellä pitää istua niin helvetin kauan?

Vierailija
25/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskalle mennään jos paskattaa. Siinä ei ole ämmillä mitään nokan koputtamista.

Tottakai. Mutta mikä teillä siinä hommassa kestää???

Vierailija
26/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkaaminen kestää, voi olla kyseessä ummetus. En oikeasti usko, että jos on kaikki kunnossa, voi paskalla käyminen kestää 30 min.

Vierailija
27/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on palsta mammoilla fantasiat.

Vierailija
28/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11, jos sinne oli tarkoitus lähteä yhdessä ja mies viime hetkellä huomaa, että hei, mulla onkin ihan akuutti paskahätä, ja istuu siellä hyyskässä puoli tuntia, niin ymmärrän vaimon vitutuksen mainiosti.

Onkohan sinne vessaan pakko edes mennä, mikäli saa ulosteen punnerrettua ulos vasta puolen tunnin äheltämisen ja ähkimisen jälkeen.  

Itse menen vasta kun alkaa olemaan pakottava tarve mennä, ja sen jälkeen ei montaa minuuttia mene koko toimitukseen. 

Olen tosin muitakin miehiä nähnyt, mitkä hoksaavat tuon paskalle menemisen juuri silloin, kun pitäisi kiireellä jo mennä jonnekin.

Vierailija
29/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että tämä johtuu oikeasti enemmän jännittämisestä kuin itse suolen toiminnasta.

Vierailija
30/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika tiukat aikataulut teillä jos miehen ulosteet aiheuttaa totaalisen myöhästymisen...

Vierailija
31/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ihmettelee, että miten minä yleensä ehdin paskantaa kun sanon meneväni paskalle, kun ovi käy minuutin sisällä kaksi kertaa. No helkutti, miksi sinne asumaan pitäisi jäädä? Mies kyllä jää. Eikä sillä oo ummetus, kun sillä se vatsa toimii hyvin - aina silloin kun ollaan lähdössä jonnekin. Mut on sitä pitänyt matkallakin pysähtyä. Tai joskus käännytty lenkiltä takaisin. Osaan lenkkeillä yksinkin, mutta viikonloppuisin mies haluaa, että että mennään yhdessä. 

Vierailija
32/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei käy lähtiissä vaan kun ollaan esim. päästy kauppaan. Päästään porteista läpi niin tämä alkaa kävellä vaikeasti ja sanoo että on pakko mennä paskalle. Tätä tapahtuu erityisesti cittarissa. 

Vierailija
33/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei käy lähtiissä vaan kun ollaan esim. päästy kauppaan. Päästään porteista läpi niin tämä alkaa kävellä vaikeasti ja sanoo että on pakko mennä paskalle. Tätä tapahtuu erityisesti cittarissa. 

Kannattaa kokeilla siwaa välillä miehesi suoli rupee paranemaan ja cittarissa käynti onnistuu jaksamisia sinulle sulkijalihaksen kanssa on vain elettävä.

Vierailija
34/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa käydä imettämässä parruaan cittarin vessassa muilla miehillä. Kokemusta on.

Vierailija
35/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, ei mistään. Mutta kiire on tullut/kautta odotella ollaan kyllä jouduttu tuhat kertaa. Kai siellä paskalla pitää käydä juuri ennen lähtöä, ettei ehtisi tulla kohteessa hätä. Toisaalta, sieltä kohteesta kiiruhdetaan sitten kotiin paskalle.

Vierailija
36/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa tuttua tuo, että kaupassa vessaan. Oonkin ihmetellyt, kuka muu niissä kaupan vessoissa kehtaa käydä. Ostoksia pakoilevat aviomiehet siis. 

Vierailija
37/74 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te aika pöljiä ei voi muuta sanoa mietitään toisen suolen toimintaa miehesi pitäisi paskantaa housuun autossa siinä sitten istutte mukavassa lemussa kun ei saanut käydä vessassa kun neidin aika taulut menee sekaisin.

Vierailija
38/74 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/74 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, mutta vituttaa se silti, kun omien aamutoimien ohella hoidan kaikki lasten aamupalat, pukemiset, kadonneiden pipojen etsimiset, kun mies istuu paskalla. Tulee sitten ulos toteamaan, että "täällähän onkin jo kaikki valmiina lähtöön". Myöhässä oltais, jos olettaisin miehen osallistuvan lähtötoimiin. Usein olen lähtenyt edeltä lasten kanssa ja mies tullut perässä omalla autollaan, kunhan on päässyt paskalta. Ja toinen juttu: mennään mihin tahansa, miehelle pitää aina ekana etsiä vessa, "kun kusettaa". Koskee myös pitkiä automatkoja. Lapsillakin tuntuu olevan parempi pidätyskyky.

Meillä on tämä kusemisongelma! Yritän aina ennen lähtöä muistuttaa miestä että käy vessassa. Koskaan ei ole hätä juuri sillä hetkellä. Matkan pituudesta riippumatta mies alkaa joitain minuutteja ennen perille pääsyä muuttua äksyksi ja tiuskii ja kiukuttelee. Kun auto sitten pysähtyy, hän ryntää ensimmäiseksi sopivaan puskaan kuselle.

Vierailija
40/74 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tämä kusemisongelma! Yritän aina ennen lähtöä muistuttaa miestä että käy vessassa. Koskaan ei ole hätä juuri sillä hetkellä. Matkan pituudesta riippumatta mies alkaa joitain minuutteja ennen perille pääsyä muuttua äksyksi ja tiuskii ja kiukuttelee. Kun auto sitten pysähtyy, hän ryntää ensimmäiseksi sopivaan puskaan kuselle.

Niin tuttuja juttuja. En haluaisi miestä muistuttaa pissillä käymisestä ja sitten ärsyttää kun pitää 15 min ajomatkan jälkeen pysähtyä puskapissalle.

Joka aamu odotellaan milloin mies suostuu avaamaan vessan oven jotta saamme hammasharjat ja pääsemme kouluun ja töihin. Lasten ollessa pieniä ärsytti se lasten kaikkien aamutoimien hoitaminen miehen istuessa paskalla.