Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kaikkialta olette myöhästyneet koska mies menee viime hetkellä p*skalle?

Vierailija
09.10.2016 |

Kysymys otsikossa. Oma vastaus ristiäiset. Aikaisemmin väliin jäänyt esim. kauppakäynti mökkimatkalla.

Jos joku tietää miten miehen saisi hoitamaan hommat nopeammin tai jopa ennen lähtöä niin kiitti. Miestä vaihtamalla ei ole tullut muutosta...

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin on tullut joitakin kertoja superkiire tai pari kertaa jopa myöhästytty. Joskus, kun on ollut tarpeen kulkea samalla autolla aamulla, niin johan mies menee ihan ensiksi istumaan sinne vessaan liki puoleksi tunniksi ja alkaa vasta sen jälkeen tekemään muita juttuja. Itse olen tuon takia joutunut menemään ihan suihkuun pissalle.

Vierailija
62/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia miehillä kestää siellä paskalla oleminen? mikä siinä kestää jos on maha ja suoli kunnossa? en oo koskaa ymmärtäny tätä. Itellä kestää paskalla oleminen ehkä minuutin.

Onneksi olkoon, sinulla on ns. "koiran perse"! Olen kateellinen!!!!

Meillä se olen minä jolla se viime hetken kakka tulee ja olen nainen. Ja suoli on sellainen että ei riitä että päkistää sen ekan kikkareen vaan pitää istua sen verran kauan että ei ole enää hädän tunnetta eli ns. tyhjäksi. Ja kovin ei saa päkistääkään ettei tule pukamia ;)

Jaa, tämä vaiva ollut jo lapsesta saakka, jonkinlainen stressimaha. Olen myöhästynyt mm. koulubussista tämän vuoksi :( Ja se on hirveintä jos pitää kakkahädässä lähteä johonkin, takuuvarmasti ummelle menee ja pierettää koko päivän...ei ole helppoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että oma mies ei ole ainoa. Aina se paskahätä tulee viime hetkellä, tai sitten just siellä kaupassa, pakko juosta kesken kauppareissun paskalle.

Itseäni jos mietin, niin kyllä mä nyt kauppareissun ajan paskaa osaan pidätellä. Miten miehet huomaa sen paskahädän aivan viimehetkellä? Kyllä mua ainakin alkaa paskattamaan jo hyvän aikaa ennenkuin se sitten tulee

Vierailija
64/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, tämä on hyvä ketju! :D Itsellä ei ole miestä tällä hetkellä, mutta isäni on ihan samanlainen. Aina hätäpaskalle menossa kun pitää johonkin lähteä!

Vierailija
65/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan mistään. Maksimissaan mieheltä menee se 10 min vessassa mutta vain silloin jos on aikaa.

Itse käyn aina just ennen lähtöä pissalla. Sama vaikka olisin käynyt 15 minuuttia aikaisemmin mutta tuntuu että taas pakko. Hermoiluun liittyvää juu.

Vierailija
66/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, istun para'aikaa paskalla ja luen tätä keskustelua :D Selitän lyhyesti: Itsellä ei riitä että puserran ekan kikkarewn pönttöön vaan pitää saada koko suoli tyhjäksi että on rento, huoleton fiilis. Jos esim. Olen koko päivän kestävällä reissulla niin en käy sinä päivänä ollenkaa paskalla ja kotona vasta sitten.

Vierailija
67/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, mutta AP:n aloituksen perusteella tulee mieleen, että hänen miehellään on ns. ärtynyt suoli. Siihen saa kyllä apua ruokavalion ja elmämäntapojen kautta, tsemppiä.

Vierailija
68/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ehkä vähän ohi ketjun idean, mutta nyt on pakko jakaa! Me oltiin Sri Lankassa jouluna 2004, ja tapaninpäivän aamuna oli tarkoitus lähteä rannalle, mutta miehellä olikin vatsa sekaisin ja jouduttiin jäämään hotellille. Silloin harmitti, kun olisi ollut viimeinen rantapäivä, mutta se oli kyllä jokin taivaallinen onnenpaska!

Vierailija
69/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aamukakkaaja, säännöllinen kuin kello, eikä silti osaa ennakoida hätää. Hädän iskiessä penkoo paniikissa lehtiroskiksesta viimeksi tulleet ilmaisjakelulehdet ennen syöksyään vessaan, jossa menee se puoli tuntia. Pyrin rajoittamaan menot niin, ettei rituaali häiriinny. Nyt se on helppoa, hän on eläkkeellä ja minä teen etätöitä, silloin kun käytiin molemmat kodin ulkopuolella töissä meinasi yhden vessan taloudessa välillä tunnelma tiivistyä. Perheen naiset ovat nopeita myös suolen toiminnan suhteen.

Vierailija
70/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo lueskelu, mikä siellä yleensä kestää. Ikään kuin unohdetaan, miksi siellä istutaan. Ennen minäkin junttasin aina paskan minuutissa, mutta sitten joku ex-tyttöystävä opetti ottamaan lukemista mukaan. Tulee jäätyä turhan kanssa tunnelmoimaan sen sijaan, että suorittaisi vain. Minä tosin en mene vessaan juuri ennen lähtöä ja aiheuta täten ongelmia.

Vierailija
71/74 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kyllä itsekin helposti jumittamaan vessaan, kun luen samalla tms. Mutta en koskaan kiireen hetkellä!

Vierailija
72/74 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyssairaalaan lähtemisestä. Soitin jo osastolle ja toivottivat tervetulleeksi. Sitten mies keksii mennä istunnolle. Lopulta saavumme osastolle ja ihmettelevät, kuinka matka kesti niin kauan..

Hahaha, toivottavasti kakkaaminen ennen synnytystä auttoi miestä kannustamaan ponnistuksissa kun oli juuri itsekin ponnistellut :D

Vierailija
73/74 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä.

Vierailija
74/74 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että tää on mun miehen oma juttu, mutta siis onkin ihan normaalia?! Mä seison takki päällä eteisessä ja odotan kun aikuinen mies käy kakalla! Todella, todella usein!

ite en vois paskoa jos joku odottaa oven takana,tai muulla tavalla joku tiedostais minun olevan justiin kakkosella