Mistä kaikkialta olette myöhästyneet koska mies menee viime hetkellä p*skalle?
Kysymys otsikossa. Oma vastaus ristiäiset. Aikaisemmin väliin jäänyt esim. kauppakäynti mökkimatkalla.
Jos joku tietää miten miehen saisi hoitamaan hommat nopeammin tai jopa ennen lähtöä niin kiitti. Miestä vaihtamalla ei ole tullut muutosta...
Kommentit (96)
Hauska ketju, lukuunottamatta uusimpia kommentteja. Itse olin kerran miehen kanssa rautakaupassa ja kesken kaiken hän ilmoitti menevänsä vessaan. Okei ei siinä mitään. Mutta kun aikaa oli kulunut jo yli viisi minuuttia aloin oikeasti huolestumaan, että jotain on tapahtunut. Lähetin tekstarin, että onhan kaikki ok. Kohta mies tuli vessasta erittäin ja poikkeuksellisen kiukkuisena. Kun oli paskarauhaa häiritty niin törkeästi. Ihmetytti ja nauratti, mutta en uskaltanut nauraa, kun hän oli oikeasti tosi vihainen. Yleensä hän ei paljoa käytä aikaa istunnoillaan, ja siksi ehdin jo huolestua kun, että oli saanut jonkun sairauskohtauksen.
Meillä se olen minä. Mies kakkaa joka aamu kellontarkasti. Minulle taas tulee hätä AINA,kun .pitäisi ehtiä johonkin. Oman tyttäre ristiäisissåkin ähisin mekon helmat korviin nostettuna pytyllä ja äitini huuteli oven takaa,että kaikki muut ovat valmiita. Eikä mennä edes siihen kun etsin ruotsinlaivojen terminaalissa vessaa..
Juu, exän kanssa tuttua. Juna oli jo tulossa, kun hänen piti pinkaista aseman vessaan.
Ehkä jotkut r unkkailee siellä, toiset lintsaa lasten pukemisesta, jotkut viestii salarakkailleen jne.
Tai sitten he ovat edelleen kuuliaisia pikkupoikia, jotka kuulevat äidin äänen päässään: käy nyt vielä lähtissä vessassa, ettei tule matkalla hätä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei käy lähtiissä vaan kun ollaan esim. päästy kauppaan. Päästään porteista läpi niin tämä alkaa kävellä vaikeasti ja sanoo että on pakko mennä paskalle. Tätä tapahtuu erityisesti cittarissa.
Lohdullista kuulla. Minulla tulee usein hätä tutussa cittarissa. Usein myös kirjastossa tai kirjakaupassa (divarit pahimpia)
Cittaria en ymmärrä mutta veikkaan kirjaston ja kirjakaupan liittyvän lapsuuteen. Ehkä on tullut hätä ja äiti kriisiytyi.
Hermop4ska ja hermopissa on kyllä ihan tuttuj molemmat
N60+
Kiitos ketjusta, tajusin taas miten mukavaa on elää sinkkuna :)
Eikö se ole hyvä, että käy kotona vai pitäisikö sitä pysähtyä ensimmäiselle huoltoasemalle. Toki tietenkin paskat housussakin voi kävellä. Aina se paska ei tule käskemällä.
Kai muistatte kehua, kun mies ihan itse muisti käydä vessassa ennen lähtöä. Äitinsä joutui aina muistuttamaan! Reipas poika!
Heteromiehet rakastavat paskalla käyntiä, koska pökäle hivelee g-pistettä...
Minulle ainakin ummetuksen takia hätä voi iskeä ihan yllättäen. Toimitus myös voi kestää ummetuksen ja kipeiden pukamien takia.
Mulla on ibs ja tuo on jokapäiväistä. Töihin lähteminen on riskipeliä. Nainen olen.
Meillä toisinpäin. Rouva vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ibs ja tuo on jokapäiväistä. Töihin lähteminen on riskipeliä. Nainen olen.
Suolistosairaudet on asia erikseen.
Sitä en käsitä, että miten siellä paskanhajussa kukaan haluaa oleskella pidempään kuin on pakko? Yleensä se kuitenkin on niin, että tällaiset vessassa asujat jättää jälkeensä semmoisen hajupilven, että vessaan ei oo muilla asiaa vähään aikaan.
Tässä näkee kuinka naiset rakastavat poikiaan.
Kaduttaako ettet tappanut sitä ensimmäisenä päivänä?