Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
AIHEUTTAAKO HPV-ROKOTUS HEDELMÅTTÖMYYTTÄ?
Kommentit (382)
Rokotuksen ottamiseen ja ottamattomuuteen liittyvistä riskeistä oli tänään YLEn uutisissa kansantajuisesti.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/10/28/nakokulma-rokottaa-vai-ei-numer…
.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksi sä mulle selittelet rokotusten sivuvaikutuksista, kun mä en ole missään kohden niiden olemassaoloa kieltänyt? Kyllähän rokotteilla on ollut haittavaikutuksia, mutta Polingin tapaus ei sellainen ole. Polingin ongelmana oli pistemutaatio, joka häiritsi mitokondrioidensa toimintaa.
Asiantuntijathan eivät väitä, että rokote olisi ollut syyllinen. Vinkunaa toki näet rokotekammoisilta hörhöiltä, joilla on oma lehmä ojassa kirjamyynnin ja nettisivustojensa suhteen.
"Let me be very clear that the government has made absolutely no statement indicating that vaccines are a cause of autism."
"That is a complete mischaracterization of the findings of the case and a complete mischaracterization of any of the science that we have at our disposal today."
- Dr. Julie L. Gerberding, director of the Centers for Disease Control and Prevention.
Suomessa ei poliorokotuksia lopetettu sen takia, että sairastuminen niistä oli pahempaa kuin itse taudista, vaan sen takia, että tauti on poistunut, ja siksi rokotteen käyttäminen riskiryhmien ulkopuolella on hyöty-/haittasuhteeltaan negatiivinen.