Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä lomalla?

Vierailija
01.06.2024 |

Itse aion ensin vain nukkua hyvin ja rentoutua. Muuten suunnitelmat ovat auki. 

Kommentit (24)

1/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä! 🎢🎡🎠😎 

Vierailija
2/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ommella mekon ja neuloa villapaidan loppuun (nyt kaarrokkeessa enää ylöspäin jäljellä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti pidemmän pyöräilyreissun, koska budjetti on rajoitettu. Ei huvita viettää koko lomaa kotona. Mietin nyt vielä hankinko kevyen teltan vai riippumaton yöpymisiä varten. Toki reissuseura olisi mukava bonus, mutta taidan joutua tyytymään kameran matkaan ottamiseen.

Vierailija
4/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa provosoivia aloituksia vauva-palstalle

Vierailija
5/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti pidemmän pyöräilyreissun, koska budjetti on rajoitettu. Ei huvita viettää koko lomaa kotona. Mietin nyt vielä hankinko kevyen teltan vai riippumaton yöpymisiä varten. Toki reissuseura olisi mukava bonus, mutta taidan joutua tyytymään kameran matkaan ottamiseen.

Et kai sä tosissasi ajatellut nukkua jossain riippumatossa hyttysten ja mäkäräisten syöttinä? 🤯

Vierailija
6/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa jo pitänyt, olin Las Vegasissa. Nyt taas tiedossa viikon loma jonka vietän äitini luona. Sitten vielä elokuussa viikko ja syyskuussa viikko.

Vierailija
7/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vain olen ja olen, tyhjennä nuppia, ilman kelloa.

Sitten vuokraamallemme mökille jossa laitetaan saunan pesään tuli päivittäin, uidaan, ihaillaan joutsenia joita siinä mökkitontilla saattaa käväistä, ympäristössä ja 100km säteellä kiertelyä, erilaisissa paikoissa syömistä ym ja siitä hotelliin josta buukattu peräti sviitti muutamaksi vuorokaudeksi. Sitten vielä kotona loppuviikot (lomalla 6vkoa) ja enpä tiedä mitä silloin keksitään tai ehkäpä vain nautitaan kotirauhasta, saunotaan ja grillaillaan yms. Ei pidä olla liian ohjelmoitua, spontaanius kunniaan.

Vierailija
8/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkkäri myöntää 3vk vapaata työmarkkinoiden käytössä olemisesta niin lähden Thaimaahan tyttölomalle.

Vierailija
9/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loma kolmessa osassa. Nyt olen lomalla ja fokuksena on puutarhan kylvöt. Heinäkuun lomalla käydään reissussa ja osa lomasta menee mustikoita kerätessä. Elokuun loma on taas täynnä puutarhatöitä. Pääsato kypsyy joten sadonkorjuuta ja säilöntää riittää. 

Vierailija
10/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä tosissasi ajatellut nukkua jossain riippumatossa hyttysten ja mäkäräisten syöttinä? 🤯

Riippuu säästä, mutta riippumatto on kevyt kuljettaa ja mahtuu hyvin sivulaukkuun. Teltta olisi raskaampi ja surempi kuljettaa. Riippumattoonkin saa katoskankaan/hyttysverkon. Olen yöpynyt maastossa myös pelkällä makuupusiilla ja alustalla eikä silloinkaan ollut suurempia ongelmia hyttysten ja mäkäräisten suhteen. Ennemmin olisin huolissani käärmeistä ellei ole joko telttaa tai maavaraa.

Vierailija
11/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään Kreikkaan.

Vierailija
12/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumatto on helpompi mutta ota lämmin makuupussi alle kun sieltä hohkaa kylmää ilmaa ellei ole ns. underquiltia

Vierailija
13/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalle osuu tänä kesänä festarit ja yksi muutaman päivän ulkomaanreissu. Muuten olen ihan kotona, käydään miehen kanssa ulkona syömässä, uimassa, tavataan kavereita jne. 

Vierailija
14/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään reissuun pohjoista kohti. Käydään anoppia ja mummua kattomassa ja mökillä. Matkalla yövytään siellä täällä. Ei mitään tarkempaa suunnitelmaa. 

Vierailija
15/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta ei ole lyöty vielä lukkoon kuin kahden päivän iskelmäfestarit Porissa mieheni kaa, molemlilla alkaa siitä 4 viikon kesäloma. Tai se perjantai on jo lomaa. Joku lyhyt ulkomaan reissu tod.näk heinäkuussa tehdään. 

Vierailija
16/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi tulla yllätyksenä mitä kaikkea luonnossa voi tehdä jos ei itse lähde sänkyään tai valmismajoitusta pidemmälle yöpymään.

Vierailija
17/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt loma koko ajan.

Vierailija
18/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Täältä voi saada kivoja vinkkejä

Vierailija
19/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa vasta heinäkuun tokalla viikolla, joten sitä ei vielä kannata kovasti odotella. Mut reissuun Adrianmeren rannikolle ollaan menossa, ajellaan myös sisämaassa. Just katseltiin sisämaan kohteiden hotelleja. Varsinaisessa kohteessa airb'n'b. Pari viikkoa lomasta tuolla. Sitten rentoa eloa kotona, vähän veneilyä. 

Vierailija
20/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen rannalle esittelemään persettäni persebikineissä. Koko talven olen treenannut persettäni ja vihdoinkin pääsee esittelemään tuloksia. Ihanaa päästä myös esittelemään uusia tatuointejani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi