Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AIHEUTTAAKO HPV-ROKOTUS HEDELMÅTTÖMYYTTÄ?

Vierailija
09.10.2016 |

NO?!

Kommentit (382)

Vierailija
301/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvin vedetty yhteen asia http://www.globalresearch.ca/vaccinations-dilemma-unsafe-at-any-dose/55…; ... ja eiköhän läsivuosina epigeneettinen tutkimus tuo sitten selvyyttä siihen, millaista vahinkoakin rokotteet aiheuttavat - jos aiheuttavat.

Vierailija
302/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin kyseisen rokotuksen vuonna 2010 (x2).

2011 alkuvuodesta alkoi vuotohäiriöt, joko kuukautiset jäi välistä tai sitten oli tiputteluvuotoa. 2011 elokuussa menin lääkäriin, 3kk kestäneen päivittäisen vuodon takia. Verikokeista selvisi, että FSH oli reilusti koholla.

Minulla siis oli vaihdevuodet, se että johtuuko se rokotteesta ei tietenkään ole todisteita. Mutta itselläni on vahva arvaus asiasta, on äärimmäisen harvinaista saada vaihdevuodet 29 vuotiaana. Minulla myös vaihdevuosien ohella hiukset oheni puoleen ja kainalonkarvat eivät enään kasva.

"Vahvat arvaukset" ja anekdootit eivät ole tieteellisiä todisteita.

Kuinka sä kehtaat tulla vähättelemään mun kokemusta.

Mulla on ihan yhtäläinen oikeus arvailuihin, niinkuin sinulla omiisi. Pystytkö itse tieteellisesti todistamaan että vaivani ei johtunut tuosta rokotteesta.

Inhottava ihminen olet.

Henkilökohtaisesti mua ei vaihdevuodet hetkauta, eikä se että ei kainalonkarvat kasva. Pääseepä vähemmällä, hiusten ohentuminen hiukan harmittaa, mutta onneksi ne oli todella paksut alun alkaen.

Mutta jotakuta toista voi vaihdevuodet 29 vuotiaana harmittaa, jos lapsia haluaa. Itse en halua. Mulla on oikeus kertoa oma näkemykseni muille, etkä sinä voi sitä tieteellisesti kumota.

Tuo kaikkia vähättelevä ja trolleiksi epäilevä rokotekiihkoilijapelle taitaa itse olla trolli. Hän voisi tehdä pikku testin itsellään: joka päivä Gardasil-piikki kuukauden ajan, jonka jälkeen hän voisi palata tänne uudelleen kiistämään kaikki haittavaikutukset. Vahvasti kyllä epäilisin hänen vaikeasti vammautuneen tai kuolleen ennen sitä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rokotetaan, jotta 150 ei ehkä saisi syöpää. Bonuksena enemmän kuin 150 saa haitallisia sivuvaikutuksia?? Ei ymmärrä ei.

Mitä haitallisia sivuvaikutuksia? Käsikö kipeytyy kahdeksi päiväksi? Eiköhän se käden kipeytyminen ole pienempi paha kuin ne syövät.

Vastaavalla tavalla myös miljoonat käyttävät turvavyötä, vaikka vain pieni osa niistä tulee hyötymään. Aivan normaalia toimintaa sellainen.

Miksi ei säästettäisi henkiä ja kärsimystä, kun se kerta pienellä panostuksella on mahdollista ja sen lisäksi vielä erittäin kannattavaa taloudellisestikin. Kyllä minusta maailma on parempi paikka, jos siellä on vähemmän kohdunkaulansyöpää ja persesyöpää ja ties mitä muuta, joita vastaan rokote suojaa.

Mikkä tavoin parempi paikka? Syöpien määrä ja tyypit lisääntyvät koko ajan. Ihmisistä on tullut sekopäisempiä samaan aikaan. Sotiakin on enempi. Maapallon resurssit alkavat olla liikakansoituksen vuoksi loppu ja kaikki maan ja taivaan välillä saastutettu. Rokotteiden tuottaminenkin saastuttaa järjettömästi maapalloa.

Sanoin, että maailma on (lue: olisi) parempi paikka vähemmillä syövillä. Tästä ei liene erimielisyyttä.

Sitä paitsi syöpiä on enemmän lähinnä sen takia, että ihmiset elävät vamhemmiksi. Syöpätyyppejä on enemmän vain jos diagnosointi tai luokittelu muuttuu.

Sodissa kuolee aina vain vähemmän ihmisiä:

http://www.jwfacts.com/images/war-pinker-1940-2010.jpg

Rokotukset eivät ole mikään saastuttava asia missään järkevässä sanan merkityksessä. Rokotukset lopettamalla et näe saastuttamisessa mitään eroa tilastoissa vaikka se muutos kerrottaisiin tuhannella.

Maailmassa on toki paljon saasteita, mutta ei ole itsestäänselvää, että ne lisääntyvät erikoisemmin. Happosateista on päästy eroon, lyijyä ei polttoaineissa enää ole, otsonikerrosta tuhoavat aineet on kielletty ja tilanne paranemassa, jne. Pienhiukkaset tulevat romahtamaan sähköautoilun vuoksi lähitulevaisuudessa. Jossain välissä on muovitkin biohajoavia ja niitä tuhoavia bakteerikantoja yleisessä käytössä (ne kehitettiin vasta). Varmasti moni asia menossa myös huonompaan suuntaan.

Tämä nyt oli kuitenkin ohis eikä tarkoitukseni alkaa puhumaan mistään maailman tilasta.

Vierailija
304/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja unohdin muuten vielä tärkeimmän pointin.

Eli siis alumiini tunkeutuu polysorbaatti 80:n avittamana vaivattomasti veriaivoesteen läpi.

Missä tutkimuksessa? Uutiskirje hörhötutkijalta (linkkaa Mercolaan sivuillaan, joten selvä hörhö) on aika surkea lähde, varsinkin kun kyseistä uutiskirjettä ei edes jaksettu linkata antamallasi sivustolla. Eikä muutenkaan ole järkeä uskoa jonkun satunnaisen sedän sanomisiin ilman todisteita. Luin läpi vielä linkatut lähteetkin, eikä niissä puhuttu mitään alumiinin muiluttamisesta polysorbaatin avulla yhtään minnekään.

Toisekseen, alumiini kulkeutuu aivoihin ihan ilman polysorbaattiakin. Toki on mahdollista, että suuremmissa pitoisuuksissa erilaisessa tilanteessa, mutta sekään ei nyt pelasta rokotekammoisia, koska vaikka 100 % rokotteen alumiinista suuntaisi suoraan aivoihin ja pääsisi sinne ilman vaikeuksia, ovat pitoisuudet rokotteessa edelleen pieniä verrattuna muihin lähteisiin.

Jos vaikkapa juot yrittiteetä 2 dl mukillisen päivässä, niin siitä voi tulla sellaiset 3000 milligrammaa alumiinia vuositasolla, josta imeytyy sellaiset 11 milligrammaa. Rokotteessa on 0,5 milligrammaa. Jos sua alumiini pelottaa, niin kampanjoi toki mieluummin teetä vastaan. Äläkä siihen lopeta, koska tee oli vain yksi satunnainen esimerkki, koska melkein kaikessa ruoassa on alumiinia.

Aivan sairasta. Ihan kuin oikein olisi tarkoitus että rokote aikaansaisi mahdollisimman paljon tuhoja aivoissa.

Eikä sulla silti varoituskellot soi päässä? Voin kertoa ihan vinkkinä, että kun jokin asia vaikuttaa erityisen sairaalta, ja siltikään siitä ei pidetä tiedotustilaisuutta televisiossa, niin se on todennäköisesti valhe.

As noted by NVIC (National Vaccine Information Center), “After Gardasil was licensed and three doses recommended for 11-12 year old girls and teenagers, there were thousands of reports of sudden collapse with unconsciousness within 24 hours, seizures, muscle pain and weakness, disabling fatigue, Guillain Barre Syndrome (GBS), facial paralysis, brain inflammation, rheumatoid arthritis, lupus, blood clots, optic neuritis, multiple sclerosis, strokes, heart and other serious health problems, including death, following receipt of Gardasil vaccine.” 2

Ja tässä vaiheessa aivot omistava ihminen kysyy, että miten paljon enemmän tapauksia oli verrattuna placeboon. Mutta valitettavasti sulla taikka kyseisellä kirjoittajalla ei taida aivoja olla, eikös vaan?

In his August 2013 Holistic Child Health Newsletter, Dr. Lawrence Palevsky, MD reports that, “Two of the known major ingredients in the HPV vaccine are aluminum and polysorbate-80 (also known as ‘Tween 80’). Aluminum is a neurotoxin and a cellular toxin, and binds pretty tightly to polysorbate 80, Polysorbate 80 is an emulsifier and, as such, can enter any cell membrane because of its lipid moiety, regardless of the condition of the cell membranes.” 4

Tuo lähde (4) on se hörhön uutiskirje. Eli kunnollinen lähde tarvitaan, jotta tähän soopaan kukaan uskoo.

“Pharmaceutical companies utilize polysorbate-80 in their drug manufacturing to help with the transmission of pharmaceuticals across the blood brain barrier, BBB, writes Dr. Palvesky. They understand how protective the BBB is against allowing blood contents to enter the brain, and have found a way to bypass the BBB to enhance drug entry into the brain by attaching the drugs to nano-particles of polysorbate-80. 4,6,7

Tarvitaan lähde sille, että lääkeyhtiöt käyttävät polysorbaatti-80 veriaivoesteen läpäisemiseen. Se, että tätä on vain tutkittu (6,7), ei tarkoita vielä yhtään mitään. Aineen käyttötarkoitushan on toimia emulsiona. Kuten jäätelössäkin.

No tietenkään lääketeollisuus ei julkaise tutkimuksia rokotteidensa vaarallisuudesta, eikä myöskään lääketeollisuuden lahjomat viranomaiset. Jos negatiivisia löydöksiä tulee, niin tutkijat maksetaan hiljaisiksi tai jopa väärentämään tuloksia. Siksi onkin hyvä lukea tietoa riippumattomista ja vaihtoehtoisista lähteistä.

Mutta sinulla on nyt oikeasti joku ongelma. Kaikki, jotka ovat saaneet minkäänlaisia oireita rokotteista, ovat sinun mielestäsi luulosairaita tai trolleja. Ei hyvää päivää.. Minä en alennu vastaamaan sinulle enää mitään.

Jatkakoon joku muu väittelyä (joka ei johda mihinkään) tuon lääketeollisuuden aivopesemän änkyrän kanssa, jos viitsii.

Ettei vaan olisi MSD/Merckin palkkalistoilla oleva hörhö? Tarjoavat sille etelänlomia + provikkaa jokaisesta propagandaviestistään täällä.

Siis missä mä olen väittänyt oireilijoita luulosairaiksi? Kyllähän ihmisille oireita tulee, ottivat ne rokotuksia taikka eivät. Rokotteen syytä sen sijaan ne oireet eivät automaattisesti ole, vaikka ne kirjaimellisesti alkaisivat sekunti rokotuksen jälkeen. Vuodessa kun on vähemmän sekunteja kuin rokotustapahtumia, ja jollain sekunnilla niiden luonnostaan (tai mistä tahansa syystä) alkavien sairauksien on ilmestyttävä.

Trolliksi nyt on syytä epäillä ihmistä, joka karvankasvunsakin pistää rokotteen syyksi.

Ihan sattumalta monilla perusterveillä ihmisillä on terveys romahtanut täysin, mitä kummallisimpine oireineen, juuri rokotteen ottamiseen jälkeen tai hetki sen jälkeen? Minä en usko sellaisiin sattumiin.

Vierailija
305/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2011 alkuvuodesta alkoi vuotohäiriöt, joko kuukautiset jäi välistä tai sitten oli tiputteluvuotoa. 2011 elokuussa menin lääkäriin, 3kk kestäneen päivittäisen vuodon takia. Verikokeista selvisi, että FSH oli reilusti koholla.

Minulla siis oli vaihdevuodet, se että johtuuko se rokotteesta ei tietenkään ole todisteita. Mutta itselläni on vahva arvaus asiasta, on äärimmäisen harvinaista saada vaihdevuodet 29 vuotiaana. Minulla myös vaihdevuosien ohella hiukset oheni puoleen ja kainalonkarvat eivät enään kasva.

Mulla on ihan yhtäläinen oikeus arvailuihin, niinkuin sinulla omiisi. Pystytkö itse tieteellisesti todistamaan että vaivani ei johtunut tuosta rokotteesta.

Inhottava ihminen olet.

Henkilökohtaisesti mua ei vaihdevuodet hetkauta, eikä se että ei kainalonkarvat kasva. Pääseepä vähemmällä, hiusten ohentuminen hiukan harmittaa, mutta onneksi ne oli todella paksut alun alkaen.

Mutta jotakuta toista voi vaihdevuodet 29 vuotiaana harmittaa, jos lapsia haluaa. Itse en halua. Mulla on oikeus kertoa oma näkemykseni muille, etkä sinä voi sitä tieteellisesti kumota.

Tuo kaikkia vähättelevä ja trolleiksi epäilevä rokotekiihkoilijapelle taitaa itse olla trolli. Hän voisi tehdä pikku testin itsellään: joka päivä Gardasil-piikki kuukauden ajan, jonka jälkeen hän voisi palata tänne uudelleen kiistämään kaikki haittavaikutukset. Vahvasti kyllä epäilisin hänen vaikeasti vammautuneen tai kuolleen ennen sitä. :D

Mitäköhän sunkin päässäsi liikkuu, jos oikeasti kuvittelet siitä olevan mitään merkittävää haittaa, vaikka ottaisin niitä rokotteita joka päivä loppuelämän ajan. Niitä rokotteita ei todellakaan voitaisi piikittää edes yhtä per koko elämä, jos kuukausi piikittelyä olisi haitallista.

Vierailija
306/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava ihminen olet.

Mitäköhän sunkin päässäsi liikkuu, jos oikeasti kuvittelet siitä olevan mitään merkittävää haittaa, vaikka ottaisin niitä rokotteita joka päivä loppuelämän ajan. Niitä rokotteita ei todellakaan voitaisi piikittää edes yhtä per koko elämä, jos kuukausi piikittelyä olisi haitallista.

Siis ihan todella uskot että rokotteen piikityksestä joka ikinen päivä koko loppuelämän ajan ei olisi YHTÄÄN MITÄÄN haittaa? Nyt viimeistään uskottavuutesi mureni täysin. :D

Mutta mikäs siinä, kokeile ihan vapaasti minun puolestani! Päästäisiin sitten sinustakin eroon. Ellet sitten ole teräsmies tai alumiinirobotti! :D

Vierailija
307/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava ihminen olet.

Missä kohtaa minä vähättelin kokemuksiasi? Kielsinkö minä kertomasta näkemyksiäsi? Ja sinulla on oikeus arvailla. Mutta kuten sanoin, tieteellinen tieto ei perustu anekdootteihin. Ja suhtautuminen rokotuksiin tai muuhun lääketieteeseen ei voi perustua mihinkään muuhun kuin tutkittuun tietoon. Jos tätä ketjua lukee joku joka miettiin rokotteen ottamista, ja päättää ratkaisunsa sinun kertomuksesi tai kenenkään muunkaan pohjalta, niin se on erittäin valitettavaa ja haitallista.

Vierailija
308/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja unohdin muuten vielä tärkeimmän pointin.

Eli siis alumiini tunkeutuu polysorbaatti 80:n avittamana vaivattomasti veriaivoesteen läpi.

Missä tutkimuksessa? Uutiskirje hörhötutkijalta (linkkaa Mercolaan sivuillaan, joten selvä hörhö) on aika surkea lähde, varsinkin kun kyseistä uutiskirjettä ei edes jaksettu linkata antamallasi sivustolla. Eikä muutenkaan ole järkeä uskoa jonkun satunnaisen sedän sanomisiin ilman todisteita. Luin läpi vielä linkatut lähteetkin, eikä niissä puhuttu mitään alumiinin muiluttamisesta polysorbaatin avulla yhtään minnekään.

Toisekseen, alumiini kulkeutuu aivoihin ihan ilman polysorbaattiakin. Toki on mahdollista, että suuremmissa pitoisuuksissa erilaisessa tilanteessa, mutta sekään ei nyt pelasta rokotekammoisia, koska vaikka 100 % rokotteen alumiinista suuntaisi suoraan aivoihin ja pääsisi sinne ilman vaikeuksia, ovat pitoisuudet rokotteessa edelleen pieniä verrattuna muihin lähteisiin.

Jos vaikkapa juot yrittiteetä 2 dl mukillisen päivässä, niin siitä voi tulla sellaiset 3000 milligrammaa alumiinia vuositasolla, josta imeytyy sellaiset 11 milligrammaa. Rokotteessa on 0,5 milligrammaa. Jos sua alumiini pelottaa, niin kampanjoi toki mieluummin teetä vastaan. Äläkä siihen lopeta, koska tee oli vain yksi satunnainen esimerkki, koska melkein kaikessa ruoassa on alumiinia.

Aivan sairasta. Ihan kuin oikein olisi tarkoitus että rokote aikaansaisi mahdollisimman paljon tuhoja aivoissa.

Eikä sulla silti varoituskellot soi päässä? Voin kertoa ihan vinkkinä, että kun jokin asia vaikuttaa erityisen sairaalta, ja siltikään siitä ei pidetä tiedotustilaisuutta televisiossa, niin se on todennäköisesti valhe.

As noted by NVIC (National Vaccine Information Center), “After Gardasil was licensed and three doses recommended for 11-12 year old girls and teenagers, there were thousands of reports of sudden collapse with unconsciousness within 24 hours, seizures, muscle pain and weakness, disabling fatigue, Guillain Barre Syndrome (GBS), facial paralysis, brain inflammation, rheumatoid arthritis, lupus, blood clots, optic neuritis, multiple sclerosis, strokes, heart and other serious health problems, including death, following receipt of Gardasil vaccine.” 2

Ja tässä vaiheessa aivot omistava ihminen kysyy, että miten paljon enemmän tapauksia oli verrattuna placeboon. Mutta valitettavasti sulla taikka kyseisellä kirjoittajalla ei taida aivoja olla, eikös vaan?

In his August 2013 Holistic Child Health Newsletter, Dr. Lawrence Palevsky, MD reports that, “Two of the known major ingredients in the HPV vaccine are aluminum and polysorbate-80 (also known as ‘Tween 80’). Aluminum is a neurotoxin and a cellular toxin, and binds pretty tightly to polysorbate 80, Polysorbate 80 is an emulsifier and, as such, can enter any cell membrane because of its lipid moiety, regardless of the condition of the cell membranes.” 4

Tuo lähde (4) on se hörhön uutiskirje. Eli kunnollinen lähde tarvitaan, jotta tähän soopaan kukaan uskoo.

“Pharmaceutical companies utilize polysorbate-80 in their drug manufacturing to help with the transmission of pharmaceuticals across the blood brain barrier, BBB, writes Dr. Palvesky. They understand how protective the BBB is against allowing blood contents to enter the brain, and have found a way to bypass the BBB to enhance drug entry into the brain by attaching the drugs to nano-particles of polysorbate-80. 4,6,7

Tarvitaan lähde sille, että lääkeyhtiöt käyttävät polysorbaatti-80 veriaivoesteen läpäisemiseen. Se, että tätä on vain tutkittu (6,7), ei tarkoita vielä yhtään mitään. Aineen käyttötarkoitushan on toimia emulsiona. Kuten jäätelössäkin.

No tietenkään lääketeollisuus ei julkaise tutkimuksia rokotteidensa vaarallisuudesta, eikä myöskään lääketeollisuuden lahjomat viranomaiset. Jos negatiivisia löydöksiä tulee, niin tutkijat maksetaan hiljaisiksi tai jopa väärentämään tuloksia. Siksi onkin hyvä lukea tietoa riippumattomista ja vaihtoehtoisista lähteistä.

Mutta sinulla on nyt oikeasti joku ongelma. Kaikki, jotka ovat saaneet minkäänlaisia oireita rokotteista, ovat sinun mielestäsi luulosairaita tai trolleja. Ei hyvää päivää.. Minä en alennu vastaamaan sinulle enää mitään.

Jatkakoon joku muu väittelyä (joka ei johda mihinkään) tuon lääketeollisuuden aivopesemän änkyrän kanssa, jos viitsii.

Ettei vaan olisi MSD/Merckin palkkalistoilla oleva hörhö? Tarjoavat sille etelänlomia + provikkaa jokaisesta propagandaviestistään täällä.

Siis missä mä olen väittänyt oireilijoita luulosairaiksi? Kyllähän ihmisille oireita tulee, ottivat ne rokotuksia taikka eivät. Rokotteen syytä sen sijaan ne oireet eivät automaattisesti ole, vaikka ne kirjaimellisesti alkaisivat sekunti rokotuksen jälkeen. Vuodessa kun on vähemmän sekunteja kuin rokotustapahtumia, ja jollain sekunnilla niiden luonnostaan (tai mistä tahansa syystä) alkavien sairauksien on ilmestyttävä.

Trolliksi nyt on syytä epäillä ihmistä, joka karvankasvunsakin pistää rokotteen syyksi.

Ihan sattumalta monilla perusterveillä ihmisillä on terveys romahtanut täysin, mitä kummallisimpine oireineen, juuri rokotteen ottamiseen jälkeen tai hetki sen jälkeen? Minä en usko sellaisiin sattumiin.

Eihän se ole mikään sattuma, vaan tilastollinen pakko.

Jos "monilla" ei kyseisiä oireita ilmenisi, niin se olisi todella järisyttävä uutinen, josta jauhettaisiin kaikissa maailman lehdissä ja uutiskanavilla seuraavat 10 vuotta, koska se tarkoittaisi, että HPV-rokote olisi superlääke, joka parantaisi ison liudan erinäisiä sairauksia. Sitä alettaisiin piikittämään jokaiseen ihmiseen vuosittain.

Ei voi olla niin helkkarin vaikeaa tajuta tätä asiaa. Rokotteiden yhteysessä pitää esiintyä haittavaikutuksia. Ei ole yksinkertaisesti mahdollista rokottaa 200 miljoonaa kertaa HPV-rokotetta ja olla saamatta miljoonia sairauksia ilmestymään pian rokotustapahtuman jälkeen.

Siinä vaiheessa kun niitä ongelmia on enemmän kuin placeborokotteella, muuttuu asia aivan joksikin muuksi. Eli placebolla kymmenen miljoonaa sairautta ja HPV-rokotteella kaksikymmentä miljoonaa tarkoittaisi vaarallista rokotetta.

Vierailija
309/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava ihminen olet.

Siis ihan todella uskot että rokotteen piikityksestä joka ikinen päivä koko loppuelämän ajan ei olisi YHTÄÄN MITÄÄN haittaa? Nyt viimeistään uskottavuutesi mureni täysin. :D

Mutta mikäs siinä, kokeile ihan vapaasti minun puolestani! Päästäisiin sitten sinustakin eroon. Ellet sitten ole teräsmies tai alumiinirobotti! :D

Alumiinin määrä olisi edelleen mitätön verrattuna ruoasta saataviin määriin.

Mikäli sarjarokottamisessa olisi joku ongelma, niin tokihan se esiintyisi myös harvakseltaan piikittämällä. Suurin ongelma siinä olisi jatkuvasti kipeä käsi ja varmaan olisivat lihakset aika reikäisiä vuosien jälkeen.

Vierailija
310/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava ihminen olet.

Missä kohtaa minä vähättelin kokemuksiasi? Kielsinkö minä kertomasta näkemyksiäsi? Ja sinulla on oikeus arvailla. Mutta kuten sanoin, tieteellinen tieto ei perustu anekdootteihin. Ja suhtautuminen rokotuksiin tai muuhun lääketieteeseen ei voi perustua mihinkään muuhun kuin tutkittuun tietoon. Jos tätä ketjua lukee joku joka miettiin rokotteen ottamista, ja päättää ratkaisunsa sinun kertomuksesi tai kenenkään muunkaan pohjalta, niin se on erittäin valitettavaa ja haitallista.

Hengailet ihan väärällä palstalla. Mene inisemään jonnekin tiedefoorumille. Me täällä haluaisimme kuulla muiden omia kokemuksia, eikä jonkun inttävän teoria-älypään jankutuksia, joka ei ole edes kyseistä rokotusta ja sen seurauksia kokeillut, koska on todennäköisesti itse mies.

Vierailija
311/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ei. Sikainfulenssarokotteen aiheuttamat narkolepsiatkin olisivat epätieteellisiä arvauksia ilman mediamyllytystä ja siitä seuranneita tutkimuksia.

Kyllä, ennen tutkimusta yhteys oli arveluita ja tutkimuksissa se vahvistui. Näinhän se tieteellinen prosessi toimii. Mutta vertaus ontuu siinä, että hpv rokotteesta on tutkimuksia jo kilokaupalla. Ja ne sanovat, että rokoteen haittavaikutukset ovat pieniä. Yksittäiset tarinat puoleen taikka toiseen, eivät ole tieteellisiä todisteita.

Vierailija
312/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
313/382 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava ihminen olet.

Hengailet ihan väärällä palstalla. Mene inisemään jonnekin tiedefoorumille. Me täällä haluaisimme kuulla muiden omia kokemuksia, eikä jonkun inttävän teoria-älypään jankutuksia, joka ei ole edes kyseistä rokotusta ja sen seurauksia kokeillut, koska on todennäköisesti itse mies.

Minun sukupuolellani tai rokotushistoriallani ei ole mitään merkitystä siihen aiheuttaako hpv rokotus hedelmättömyyttä. Kokemusten jakaminen on ihan hyvä asia ja usein hyödyllistäkin, mutta kokemusten nostaminen samalle tasolle tutkitun tiedon kanssa voi olla oikeasti vaarallista. HPV rokotuksen kohdalla siitä ei onneksi ole mahdollisesti haittaa muille kuin itselle tai omalle lapselle, mutta  esim. tuhkarokon tai hinkuyskän kohdalla muutkin ihmiset ovat vaarassa. Ei se ole mitään älypääteoriaa vaan todellisuutta. Siksi minä osallistun tälläkin forumilla keskusteluihin.

Vierailija
314/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvin vedetty yhteen asia http://www.globalresearch.ca/vaccinations-dilemma-unsafe-at-any-dose/55…; ... ja eiköhän läsivuosina epigeneettinen tutkimus tuo sitten selvyyttä siihen, millaista vahinkoakin rokotteet aiheuttavat - jos aiheuttavat.

Ai hyvin vedetty yhteen? Miten se on hyvin, kun heppu joutuu linkkailemaan hörhösivuille, kuten vactruth, vaccineimpact, whale.to ja läjä muita paskasaitteja?

Lisäksi koko teksti on pelkkää naurettavaa propagandaa. Esimerkiksi "autismi lisääntyy" on heitetty vaan tekstin sekaan, vaikka mitään perustelua ei anneta, miksi sen lisääntymisen pitäisi johtua rokotteista. Eihän autismi lisääntyisi vuodesta toiseen hiljalleen, jos se johtuisi rokotteista, koska rokottaminen ei lisäänny vuodesta toiseen hiljalleen, vaan rokotteita otetaan käyttöön sykleittäin ja kerralla isosti ja ne myös vaihtuvat vähän väliä.

Kyllähän te hörhöt saitte päättäjät painostamaan lääkeyhtiöitä poistamaan thiomersaalin rokotteista, koska olitte sitä mieltä, että se aiheuttaa autismia. No, katosiko se autismi tässä 15 vuoden aikana? No ei kadonnut ei, aivan kuten tiedeyhteisö osasi kertoa jo 90-luvulla.

Kirjoittajasi antaa pitkät sepustukset siitä, kuinka rokotteiden pitäisi olla turvallisia. No pitääkö niiden olla? No ei pidä. Miksikö? No siksi, että jos 100 % turvallista rokotetta ei saada aikaiseksi, niin se on toki valitettavaa, mutta se ei poista sitä faktaa, että ne tauditkaan eivät ole lähimainkaan 100 % turvallisia, ja pitää valita se pienempi paha. Harva tauti on vähemmän paha kuin rokotus.

Kirjoittaja vinkuu, kuinka rokotteissa on alumiinia. Kummasti hän ei ole haukkumassa ruoka-aineita ja isoa osaa arkitavaroista, koska kaikkialla on alumiinia.  Jos kirjoitatte tälle palstalle läppärillä tai puhelimella, niin on ihan hyvät mahdollisuudet, että laitteesi runko on osittain alumiinia, ja tutkimuksista tiedetään, että alumiini imeytyy ihon läpi ainakin jossain määrin. Se, että edes mainitaan alumiini, ilman että puhutaan mitään sen yleisimmistä lähteistä, kertoo 100 % varmuudella kirjoittajan olevan mulkvisti, jonka ainoa tarkoitus on tyhjän propagandan suoltaminen.

...

Vierailija
315/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoittajasi myös vinkuu siitä, että hänen mielestään on ollut viitteitä uusien viruskantojen ilmaantumisesta, joita vastaan vanhat rokotteet eivät tehoa tarpeeksi hyvin. Sehän vain tarkoittaa, että vaihdetaan tai lisätään uusia kantoja rokotteisiin jatkossa. Pahimmassa tapauksessa aletaan rokottamaan uusilla rokotteilla koko väestöä, kuten ennenkin on tehty. Problem solved. Ei tämä ole mikään argumentti rokotteita vastaan. Influenssarokotteiden kohdallahan tämä ongelma pätee jokaikinen vuosi. Siihen nähden on aika yhdentekevää, jos joku tuhkarokkorokote ei enää toimikaan 50 vuotta samalla rokotteella, vaan täytyykin välissä vaihtaa rokotteita.

Täydellisen naurettavaa sekoilua on patogeenien DNA:n yhtyminen ihmisen omaan DNA:han. Siihen tarvitaan oikeanlaiset biokemialliset mekanismit, kuten retroviruksilla on, eikä vain pelkkää DNA:ta. Jos satunnaiset DNA-pätkät noin vain pystyvät työntymään ihmisen soluun ja varaamaan itselleen paikan genomista, niin johan DNA:mme olisi aivan täynnä näitä ulkopuolisia DNA-jaksoja. Muinaisia retroviruksia ja transposoneita se on kyllä täynnä, mutta kun sulla on vaikkapa suolistossasi 10-kertainen määrä bakteeria kuin koko elimistössäsi on omia solujasi, niin kyllä sitä DNA:ta riittäisi jaeltavaksi joka rööristä niin maan perhanasti ilman ainuttakaan rokotetta. Sitä paitsi rokotteessa piikitetty määrä DNA:ta (jota ei aina edes ole) on jotain naurettavan pientä verrattuna siihen määrään, mitä taudin sairastamalla saisi.

Esimerkiksi HPV-rokotteissa ei ole ehjää viruksen DNA:ta, pelkkiä fragmentteja.

Kirjoittaja valittaa, että osa ihmisistä ei saa yhtä hyvää immuunivastetta rokotteille kuin osa muista rokotetuista. Onpa ihmeellistä. Nimenomaan tämän takia pitääkin rokottaa mahdollisimman kattavasti, jotta laumaimmuniteetti saadaan aikaiseksi.

Ja lässytystä riittää, kuinka sairaudet vain yleistyvät. Ja tietenkin se johtuu rokotteista, vaikka niitä on käytetty jo sata vuotta, ja vaikka tutkimukset e

Vierailija
316/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, katkesi:

Ja lässytystä riittää, kuinka sairaudet vain yleistyvät. Ja tietenkin se johtuu rokotteista, vaikka niitä on käytetty jo sata vuotta, ja vaikka tutkimukset eivät yhteyttä löydä. Siis onhan korrelaatio nyt aivan loistava työkalu tällaisen asian selvittämiseen? No ei ole.

Vierailija
317/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunkaulan syöpään kuolee muihin syöpiin verrattuna suhteellisen vähän ihmisiä vuosittain.

Tuberkuloosin kuolee vuosittain Suomessa melkein yhtä paljon ihmisiä.

Onhan syövän hoito kallista, mutta kyllä mä olisin keksinyt muitakin kohteita tälle rahalle. Rokotteen valmistaja on erikseen maininnut, että rokote ei korvaa papa seurantaa. Mutta ilmeisesti odotukset kuitenkin on sen mukaiset, että vähentyneestä seuranta tarpeesta tulisi säästöä.

Itse en ole rokotuskriittinen henkeen ja vereen, kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet on meillä otettu. Mutta tämä jää tyttäreltä ehkä väliin, tai ainakin sitä lykätään kuukautisten alkamisen jälkeiseen aikaan.

Mitenkä tämä asia, että valmiiksi hpv positiiviset voivat saada rokotteesta johtuen isomman riskin sairastua syöpään. Hpv:n pystyy pystyy testaamaan, ja monella lapsella se on tarttunut jo äidistä.

Vierailija
318/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote auttaa VAIN HPV infektiota SAIRASTAMATTOMIA nuoria naisia yli 90 prosentin teholla infektiota ja sen aiheuttamia kohdunkaulansyövän esiasteita vastaan.

Vierailija
319/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten krooniset sairaudet ovat lisääntyneet samaa vauhtia uusien rokoteohjelmien kanssa.

Suomessa lapset saavat 16 rokotetta ennen kouluunmenoa.

Rokotteiden ja autoimmuunisairauksien yhteydestä on tehty lukuisia tutkimuksia, eikä mahdollisuutta rokotteiden aiheuttamista sairastumisista ole pystytty sulkemaan pois. Reuma, diabetes, allergiat, astma ja monet erilaiset taudit ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti rokotteiden yleistyessä.

Kroonisesti sairaiden lasten määrä on nelinkertaistunut Amerikassa. Kolmen viime vuosikymmenen aikana lasten ylipainoisuus on kolminkertaistunut, astma tuplaantunut 1980-luvulta ja ADD (Attention-Deficit Disorder) on sekin lisääntynyt, kertoo Harvardin yliopiston raportti, joka julkaistiin Journal of the American Medical Association -lehdessä.

Amerikkalaisen Suttonin ryhmän tutkimuksessa seurattiin sadantuhannen tytön ryhmää rokotusten jälkeen. Tutkimuksessa seurattiin eri sairauksien puhkeamista välittömästi rokotusten jälkeen. Yleisimpiä sairauksia olivat tyypin 1 diabetes, lasten reuma, Crohnin tauti, Henoch-Schonleinin sairaus ja haavainen paksusuolen tulehdus.

Rokottamattomat lapset ovat terveempiä, osoittaa Journal of Allergy and Clinical Immunology-lehdessä huhtikuussa 2005 julkaistu tutkimus. Tutkimus The Relationship between Vaccine Refusal and Self-Report of Atopic Disease in Children selvitti atopian ja rokotteiden yhteyttä. Tutkimus havainnoi, että rokottamattomat lapset sairastuivat astmaan 11 kertaa harvemmin ja heinänuhaan 10 kertaa harvemmin kuin rokotetut. IRB:n asiantuntijat ovat vertaisarvioineet tutkimuksen.

Nämä tutkimukset vahvistavat kolmen vuosina 1991 ja 1994 Yhdysvaltain kongressin vaatimuksesta tehdyn ja julkaistun raportin löydöksiä. Raportit julkaisi IOM, Institute of Medicine, National Academy of Sciences, joka katsasti tieteelliset julkaisut ja vahvisti, että rokotteet voivat aiheuttaa aivovaurioita, immuunisysteemin toimintahäiriöitä ja jopa kuoleman.

Tohtori Bart Classenin The Open Endocrinology Journal-lehdessä julkaisema data antaa lisätodisteita sille, että laajentuneet rokoteohjelmat lisäävät lapsuusajan lihavuutta, tyypin 2 diabetesta ja metabolista oireyhtymää. Metabolisen oireyhtymän määritelmä sisältää lihavuuden, muuttuneen veren kolesterolipitoisuuden, korkean verenpaineen ja veren kohonneet glukoositasot. Classen on jo aiemmin todennut, että rokotteet ovat vastuussa tyypin 1 diabeteksen lisääntymisestä. Classenin tutkimustulokset ovat laajalti hyväksytty.

Amerikkalainen immunologi Bart Classen painottaa, että toistuva lasten immuunijärjestelmän manipulointi rokotuksilla kaipaa vankkaa lisätutkimusta.

Lähteet:

- Sutton I, Lahoria R, Tan I, Clouston P, Barnett M. CNS demyelination and quadrivalent HPV vaccination. Mult Scler 15:116-9, 2009.

Vierailija
320/382 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunkaulan syöpään kuolee muihin syöpiin verrattuna suhteellisen vähän ihmisiä vuosittain.

Tuberkuloosin kuolee vuosittain Suomessa melkein yhtä paljon ihmisiä.

Onhan syövän hoito kallista, mutta kyllä mä olisin keksinyt muitakin kohteita tälle rahalle. Rokotteen valmistaja on erikseen maininnut, että rokote ei korvaa papa seurantaa. Mutta ilmeisesti odotukset kuitenkin on sen mukaiset, että vähentyneestä seuranta tarpeesta tulisi säästöä.

Itse en ole rokotuskriittinen henkeen ja vereen, kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet on meillä otettu. Mutta tämä jää tyttäreltä ehkä väliin, tai ainakin sitä lykätään kuukautisten alkamisen jälkeiseen aikaan.

Mitenkä tämä asia, että valmiiksi hpv positiiviset voivat saada rokotteesta johtuen isomman riskin sairastua syöpään. Hpv:n pystyy pystyy testaamaan, ja monella lapsella se on tarttunut jo äidistä.

Mikä kohde sun mielestäsi on paremmin tuottava kuin tämä rokote? Johan se tässäkin ketjussa käytiin läpi, että säästöjä on saatavissa useita miljoonia, noin reilulla puolen miljoonan investoinnilla. Minä en kovinkaan usein kuule investoinneista, joissa rahat saadaan takaisin jopa kymmen- tai kaksikymmenkertaisina.

Seurantatarpeesta tuskin tulee säästöä, koska se on niin halpaa jo nyt, eikä tuplavarmistus ole huono asia. Syöpähoidosta sitä säästöä tulee, ja kuolemien/sairastelun välttämisestä.

Isompi syöpäriski valmiiksi positiivisilla kuulostaa aivan idioottimaiselta. Liekö tuollaiselle edes kuviteltavissa mitään järjellistä mekanisimia. Tässä nyt kuitenkin tutkimus siitä, että päinvastainen pitää paikkansa: http://www.bmj.com/content/344/bmj.e1401

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän