Maistuuko miehen kulli paremmalta aamulla vai illalla?
Itse pidin aikaisemmin ns. puhtaasta pippelistä, mutta illalla kalussa on enemmän makua ja pillu jotenkin kostuu nopeammin. Mielestäni peniksen tulee tuoksua miehekkältä...
Kommentit (6)
riippuu varmaan millon mies käy suihkussa? Itsekin pidän ja kiihotun naisen perseen luonnollisesta tuoksusta enemmän kuin suihkunraikkaasta. Kiihottuisin myös juuri tuommoisesta ei niin suihkunraikkaan kalun suihinottamisesta..
Täällä olisi tarjolla imettäväksi eilen suihkuteltua kalua :) Vastineeksi voisin nuolla eilen suihkuteltua pyllyäsi :)
Vierailija kirjoitti:
riippuu varmaan millon mies käy suihkussa? Itsekin pidän ja kiihotun naisen perseen luonnollisesta tuoksusta enemmän kuin suihkunraikkaasta. Kiihottuisin myös juuri tuommoisesta ei niin suihkunraikkaan kalun suihinottamisesta..
Minäkin pidän aivan suunnattomasti naisen perseen hajusta! En kyllä ollenkaan tiedä miksi, mutta se vaan tuoksuu niin kiihottavalle. Olen tällä hetkellä sinkku, mutta itse rakastin nuolla eksän persereikää aamuisin, koska silloin se oli viimeksi pesty illalla, ja sillä tavalla hiukan hikinen. Yleensä perse ei enää haissut kun olin nuollut sen puhtaaksi :D
Oi, saisinpa taas tuota...
Maistuu ihan milloin vaan.