Kenellekään suomalaiselle naiselle ei sovi musta millamagia-tukka!
Karmeita ilmestyksiä kalpeaihoiset, joilla värjätty pikimusta hampputukka otsiksella. Vai onko joku eri mieltä ja kuvia saa linkittää...
Kommentit (26)
Kaikkein järkyttävimpiä ovat nuorten naisten suosimat pinkit, vihreät tai siniset värjäykset, jotka ovat epätasaisia tai toispuoleisia.
Hiukset näyttävät samalta kuin pinttynyt (entinen) valkoinen t-paita, joka on pesty koneessa jonkun värillisen vaatteen kanssa. Ihan hirveän näköisiä.
Tekisi mieli linkata itsestäni kuva mustalla tukalla parin vuoden takaa, tiedän itsekin että sopi minulle täydellisesti. Nyt hiukset punaiseksi värjätyt ja tämäkin väri istuu minulle kuin hanska käteen. Ymmärrän kyllä ettei ihan kaikilla toimi, mutta mitä sitten?
Ihana aloitus: suomalaiset naiset, nuo elovenat joilla on katri-helenan hiuslaatu...ja louhen mielenlaatu...ja tuksun tyylitaju :-)
Kyllä joillekin sopii...mutta erittäin harvoille ja ylläpito on vaativaa...siis hiusten. ;)
No itsellä ei sellaista viivaotsatukkaa ole, mutta värjäilen kyllä hiuksiani mustiksi/mustanruskeiksi. Ei välttämättä ole paras ihonsävy tähän, mutta olen silti päätellyt (samoin kampaajani), että naamani on niin mitäänsanomaton peruna, joka tarvitsee kontrastia. Jollakin keskiruskealla/vaalealla värillä näyttäisin vain entistä enemmän kävelevältä perunalta. Ikävä kyllä.