Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellekään suomalaiselle naiselle ei sovi musta millamagia-tukka!

Vierailija
09.10.2016 |

Karmeita ilmestyksiä kalpeaihoiset, joilla värjätty pikimusta hampputukka otsiksella. Vai onko joku eri mieltä ja kuvia saa linkittää...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä ei sellaista viivaotsatukkaa ole, mutta värjäilen kyllä hiuksiani mustiksi/mustanruskeiksi. Ei välttämättä ole paras ihonsävy tähän, mutta olen silti päätellyt (samoin kampaajani), että naamani on niin mitäänsanomaton peruna, joka tarvitsee kontrastia. Jollakin keskiruskealla/vaalealla värillä näyttäisin vain entistä enemmän kävelevältä perunalta. Ikävä kyllä.

Vierailija
22/26 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein järkyttävimpiä ovat nuorten naisten suosimat pinkit, vihreät tai siniset värjäykset, jotka ovat epätasaisia tai toispuoleisia.

Hiukset näyttävät samalta kuin pinttynyt (entinen) valkoinen t-paita, joka on pesty koneessa jonkun värillisen vaatteen kanssa. Ihan hirveän näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli linkata itsestäni kuva mustalla tukalla parin vuoden takaa, tiedän itsekin että sopi minulle täydellisesti. Nyt hiukset punaiseksi värjätyt ja tämäkin väri istuu minulle kuin hanska käteen. Ymmärrän kyllä ettei ihan kaikilla toimi, mutta mitä sitten?

Vierailija
25/26 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus: suomalaiset naiset, nuo elovenat joilla on katri-helenan hiuslaatu...ja louhen mielenlaatu...ja tuksun tyylitaju :-)

Vierailija
26/26 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillekin sopii...mutta erittäin harvoille ja ylläpito on vaativaa...siis hiusten. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän