Tyttö- tai poikaystävä sanojen käyttö
Ai että ärsyttää, kun aikuiset puhuu kumppaneistaan otsikon sanoilla! 🤬 Mielestäni sopii jollekin parikymppiselle korkeintaan, siitä eteenpäin aikuisella(!) on joko mies- tai naisystävä. Joku kuuskymppinen eronnut/karannut/leski puhuu ihan virallisesti tyttöystävästä, kun kyseessä kuuskymppinen muori... 🤦
Muita? 😁
Kommentit (24)
Vielä hullumpi on puoliso, jota nykyisin käytetään aivan väärin, vaikka ei olla naimisissa.
Juu. Itse olen 41v ja asun yhdessä... niin minkä, avopuolisoni kanssa. Hirveän kökkö nimitys tuokin. Useimmiten puhun eukosta, mutta ei sekään kaikissa yhteyksissä oikein sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä hullumpi on puoliso, jota nykyisin käytetään aivan väärin, vaikka ei olla naimisissa.
Naimisiin meno on moderni hömpötys.
Puolisoja on ihmisillä ollut 100000 vuotta, mutta vihkimisiä vasta muutama vuosisata.
Se voi olla myös ikään liittyvää huumoria. Vaikea ymmärtää, jos on vielä nuori ja elämänkokemus riittää vain ennakkoluuloisuuteen muita ihmisiä kohtaan.
Hyviin tapoihin kuuluisi puhua vain kumppanista,/seurustelusta/ fwb;stä/ mutta ei nimetä ketään sukupuolensa mukaan. Siinä ahdistuvat sitten moni muu eri seksuaali-identiteetillä varustettu ja ahdistus voi olla pahempi kuin ap:lla.
Ei mua ärsytä.
Mutta toki joidenkin aikuisten sanasto on kuin päiväkoti-ikäisten. Tulee vaikutelma niukasta älystä.
Yhtä lailla seksistä puhuessa pimppa/ etupylly/ pippeli/ nusasu jne on kiusallisen epäkypsiä sanoja.
Jos joku mies puhuu noin, mun emätin kuivuu sekunnissa umpeen.
Kyllä on melko sisällötön elämä, jos moiset joutavuudet haittaa.
Menee samaan kategoriaan, kun vanhat naiset tytöttelevät itsejään tyyliin: "Töissä tyttöjen kans puhuttiin", kun kaikki akat reilusti yli 50-vuotiaita, argh!
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee ap:n kielioppivirheet
Missähän ne on?
Olisi kyllä mukava olla mun poikaystävän kanssa muiden seurassa ja kertoo muille ylpeänä, että olen hänen tyttöystävänsä. Tulisin ikionnelliseksi tästä.
Mummo 67-vee tai tyttöystävä oikeasti
Me ollaan vaimon kanssa akka ja ukko. Hyvin on pärjätty.
Minusta nuo ovat juuri ainoita järkeviä sanoja seurustelukumppanille silloin, kun ei asuta yhdessä. Mies- tai naisystävä kuulostaa vaan eri sukupuolen kaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Aika tasokas palstalaiseksi
Vierailija kirjoitti:
YHDYS VıITUN SANAT.
Tässä on palstan perustasoa 🤭
Mulla on 35wee töttö-öttö. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla myös ikään liittyvää huumoria. Vaikea ymmärtää, jos on vielä nuori ja elämänkokemus riittää vain ennakkoluuloisuuteen muita ihmisiä kohtaan.
Hyviin tapoihin kuuluisi puhua vain kumppanista,/seurustelusta/ fwb;stä/ mutta ei nimetä ketään sukupuolensa mukaan. Siinä ahdistuvat sitten moni muu eri seksuaali-identiteetillä varustettu ja ahdistus voi olla pahempi kuin ap:lla.
Omaan kumppaniin saa kyllä viitata sukupuolitetusti, on se sitten vastakkaista tai samaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ärsytä.
Mutta toki joidenkin aikuisten sanasto on kuin päiväkoti-ikäisten. Tulee vaikutelma niukasta älystä.
Yhtä lailla seksistä puhuessa pimppa/ etupylly/ pippeli/ nusasu jne on kiusallisen epäkypsiä sanoja.
Jos joku mies puhuu noin, mun emätin kuivuu sekunnissa umpeen.
Luulen että kuivuu jo vähemmästäkin..
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulta puuttuu piste lauseen lopusta, että eipä mennyt nappiin itselläsikään. 😁
Ei ärsytä.