Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäikö clomeja yli?

07.03.2006 |

Tiedän, ettei ole korrektia tämä, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Meillä alkaa seuraavasta kierrosta (eli noin kolmen viikon päästä) clomikuuri ja tuossa clomien hintoja katseltuani kyllä hirvittää. Resepti siis on jo mutta vielä en ole ostanut tabuja.

Olen täällä jo kuukausia lueskellut teidän juttuja ja aika monesti teillä jää täysin hyviä lääkkeitä yli kun tulee plussa tai hoitosuunnitelma muuttuu.

Jos siis sinulla on jäänyt clomeja yli oman tarpeen etkä halua niitä roskiin nakata niin otan ilolla vastaan.

Viesti minulle sallaska@netti.fi niin jutellaan lisää.

Kiittäen salla

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynyt niin, että tuo minun antamani sähköpostiosoite on vanhentunut. Eli siis mennyt pois käytöstä. Aloin tarkistaa postia ja huomasin, että se on poistunut käytöstä koska edellisestä käynnistä on niin pitkä aika.

Sorry. Jos siis joku ihana ja ystävällinen ihminen on vastannut minulle tähän clomipyyntööni meilitse, pyydän laittamaan tähän meiliosoitteen niin otan yhteyttä. Mun toisessa meilissä kun on nimi mukana niin en halua sitä tähän laittaa.

Toivon, että joku ottaa pyyntöni todesta ja auttaa minua!

Terkuin salla

Vierailija
2/2 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika toivotonta täältä mitään clomeja saada ostettua, vaikka monesti kyllä niitä myynti-ilmoituksia täällä näkyy. Itse kyselin samaa asiaa tossa about kk takaperin, ja sain vain vastauksia että tuskin kukaan myy kun se on laitonta.. hassua että täällä monesti ihmiset itse ilmoittelevat myyvänsä ylimääräiset lääkkeensä pois (vaikka se myyminen laitonta onkin) niin sitten kun joku laittaa ostoilmoituksen niin sille herjataan näiden lääkekauppojen laittomuudesta, vaikka eihän se hullu ole joka kysyy vaan se joka antaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän