Myynnissä "kostea wc/paperi"---- Minkätakia??
Kommentit (71)
tykkään noista!käteviä ja nopeita käyttää ja otan usein mukaankin!myös menkkojen aikana tosi nopea lisä puhdistukseen :) jee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimeille. Nehän pesee takamuksensa kakkoshädän jälkeen.
Kyllä tuo liittyy vain hyvään hygieniaan. Vieläkö on paskaperseitä jotka eivät pese hanuriaan kakkosen jälkeen?
Onko sulla ruokavaliossa jotain vikaa, kun olet sellainen kuraperse, ettei tavallisella paperilla pyyhkiminen riitä vaan pitää vesipesu suorittaa joka kerta? Mulla ei ainakaan kakkaamisen jälkeen paperiin jää oikeastaan yhtään mitään.
Hyi miten ällöttävää! Jos pyyhkii kostealla vielä kerran siihen kyllä jää vielä. Ja kostea paperi myös hellii pyllyä niin että se on paremmassa kunnossa.
Muslimien erityispiirre takapuolen pesun lisäksi (eurooppalaisista vain osa pesee takapuolen) on myös peniksen pesu jokaisen virtsaamiskerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo liittyy vain hyvään hygieniaan. Vieläkö on paskaperseitä jotka eivät pese hanuriaan kakkosen jälkeen?
No minä en, täältä metsästä on huono lähteä kämpille persettä pesemään, tienastit kyllä jää vähiksi jos kyykkypaskan jälkeen ravaan kodin ja työpaikan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Wc/paperi? Millainen on kostea wc =)
Ihmetteleekö ap. mikä on WC-paperi? Itsestänikin on harja paljon kätevämpi. Se on aina pöntön vieressä ja se ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
No niin meilläkin pestään eikä olla muslimeita. Kuvottavaa jos housut ovat täynnä haisevia rantuja. Jos ei ole suihkua niin märkä wc-paperi on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olisi suomalaistenkin hyvä ottaa oppia. Pelkällä paperilla pyyhkimällä levittää ulosteet vain laajemmalle alueelle. Vaossa muhiva paska kuvottaa! Itse teen aina alapesun kakkosen jälkeen. Jos se ei ole mahdollista, niin sitten vessapaperia ja kosteuspyyhettä.
Melkonen paskaperse olet sitten. Kuka helvetti paskoo pitkin persereiän ympäristöä? Mulla menee suoraan pyttyyn ja pyyhittävää ei pahemmin synny. Pyyhin ihan normaalilla KUIVALLA paskapaperilla.
Hyvät sulle. Paskabakteereja peräreikääsi kuitenkin pakostikin jää, vaikka mitään ei näkyisi.
Mitenhän ne juuri siinä ovat ongelmallisia? Eikö niitä ole mahassa normaalisti melkein kilokaupalla. Muuttuvatko ne ulos tullessaan vaarallisiksi?
perse on perse, perseestä tulee paskaa, paska haisee ja on likasta, se on ihan normaalia. turha sitä persausta on hinkata puhtaaks ku kohta kuitenki tulee jo paska ja likaa sen uudestaan.
Juu ennen oli ennen ja silloin paskottiin minne vaan, mutta kuoltiinkin huomattavasti nuorempana kuin nykyään kaikkien epämääräisten tulehduksien ja sairauksien takia. Aikoinaan muuten lääkäritkin pitivät huuhaana käsihygieniaa, mutta kun lopulta lääkärit uskoivat, että kädet kannattaa pestä ennen leikkausta, niin kappas kun potilaat säilyivätkin helpommin hengissä leikkauksista.