Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myynnissä "kostea wc/paperi"---- Minkätakia??

Vierailija
08.10.2016 |

😳?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aivan loistavaa! Täytyykin seuraavan kerran kaupassa tähystellä tuota. Meidän teini on laiskuuksissaan loputtanut takapuolen suihkuttelun ja minua tämä ahdistaa suuresti. Tuo kostea wc-paperi voisi hänelle kelvatakin.

Vierailija
22/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yrityksen kannattavuus, pitää keksiä uusia tuotteita luomalla uusia tarpeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimeille. Nehän pesee takamuksensa kakkoshädän jälkeen.

Kyllä tuo liittyy vain hyvään hygieniaan. Vieläkö on paskaperseitä jotka eivät pese hanuriaan kakkosen jälkeen?

Onko sulla ruokavaliossa jotain vikaa, kun olet sellainen kuraperse, ettei tavallisella paperilla pyyhkiminen riitä vaan pitää vesipesu suorittaa joka kerta? Mulla ei ainakaan kakkaamisen jälkeen paperiin jää oikeastaan yhtään mitään.

Vierailija
24/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mulla IBS eli kakka aika räjähtävää lähes aina, todellakin käsisuihkulla pesen kotona kakatessani!

Sama!

Vierailija
25/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳?

Emojisi ei toimi tietokoneella. Minkä kuvan yritit laittaa?

Toimiihan. 😳

Ei toimi ainakaan wintoosa seiskalla.

Vierailija
26/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olisi suomalaistenkin hyvä ottaa oppia. Pelkällä paperilla pyyhkimällä levittää ulosteet vain laajemmalle alueelle. Vaossa muhiva paska kuvottaa! Itse teen aina alapesun kakkosen jälkeen. Jos se ei ole mahdollista, niin sitten vessapaperia ja kosteuspyyhettä.

Melkonen paskaperse olet sitten. Kuka helvetti paskoo pitkin persereiän ympäristöä? Mulla menee suoraan pyttyyn ja pyyhittävää ei pahemmin synny. Pyyhin ihan normaalilla KUIVALLA paskapaperilla.

Aika todeeeella monella on suolisto-ongelmia, oliko nyt pakko noin ylimielisesti kommentoida?

T. Räjähtävä IBS-ripuli 3-7 kertaa päivässä.495

Vierailija
27/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olisi suomalaistenkin hyvä ottaa oppia. Pelkällä paperilla pyyhkimällä levittää ulosteet vain laajemmalle alueelle. Vaossa muhiva paska kuvottaa! Itse teen aina alapesun kakkosen jälkeen. Jos se ei ole mahdollista, niin sitten vessapaperia ja kosteuspyyhettä.

Melkonen paskaperse olet sitten. Kuka helvetti paskoo pitkin persereiän ympäristöä? Mulla menee suoraan pyttyyn ja pyyhittävää ei pahemmin synny. Pyyhin ihan normaalilla KUIVALLA paskapaperilla.

Hyvät sulle. Paskabakteereja peräreikääsi kuitenkin pakostikin jää, vaikka mitään ei näkyisi.

Vierailija
28/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo liittyy vain hyvään hygieniaan. Vieläkö on paskaperseitä jotka eivät pese hanuriaan kakkosen jälkeen?

Onko sulla ruokavaliossa jotain vikaa, kun olet sellainen kuraperse, ettei tavallisella paperilla pyyhkiminen riitä vaan pitää vesipesu suorittaa joka kerta? Mulla ei ainakaan kakkaamisen jälkeen paperiin jää oikeastaan yhtään mitään.

Eiks se nyt silti ole hyvä pestä vaikka paperissa ei näy?

Vierailija
29/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakka jää jumiin pukamiin, pakko käyttää bideesuihkua.

Vierailija
30/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin minäkin ja olen kantasuomalainen ateisti.

Tuon kyseisen tuotteen mainos on muuten aivan helvetin ärsyttävä. En ikinä löisi lasta, mutta sitä lässyttäjää voisin läppästä.

Vierailija
31/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon piilomuslimeita palstalla, selittynee muutama asia.

Itse ainakin olen protestina kaikille muslimeille lopettanut perseeni pyyhkmisen kokonaan!

Jaa, se selittääkin Marco de Witin lempinimen.

Vierailija
32/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaadut naamallasi paskaan..siis teoreettisesti... pyyhitkö mieluummin paperilla vai peset vedellä?

Vierailija
33/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän AINA kakan jälkeen suihkua. Miksi muut eivät tee niin? Kostea paperi on täysi turhake ja takuulla siihenkin ympätty turhia kemikaaleja. Meidän yksivuotiaan pyllyä ei ole koskaan millään wipesillä läästitty. Aina on pylly pesty hanan alla ja hyvin on pärjätty.

Vierailija
35/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole IBS ää tai muitakaan kirjainyhdistelmiä riesanaan. Normaalille ihmiselle riittää ihan tavallisella paperilla pyyhkiminen ja normaali suihkussa peseytyminen iltaisin. Ruokavaliossa on todellakin jotain pielessä jos perä on kuin ulkohuusin saavi kakkaamisen jälkeen, eli yltäpäältä kurassa, eikä sitä saa kaavittua puhtaaksi muutamalla suikaleella kuivaa paperia.

Vierailija
36/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä verraton! Jopa keskustelu vessapaperista saadaan käännettyä maahanmuuttajiin ennätysajassa.

Vierailija
37/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin. Ensinnäkin noi voi vetää pöntöstä alas, hyvä ominaisuus. Toimi lapsen kanssa hyvin kun hänen pyllyä saisi pyyhkiä hamaan loppuun asti eikä tykkää yhtään jos käytän bideetä, niin nää oli kätsyjä siihen. Ja joo, mällipyyhkeen joku mainitsi, mies heittää mällit mun päälle niin näillä on hyvä pyyhkiä+heittää pönttöön ettei jää löyhkään roskikseen.

Vierailija
38/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan jää mitään paperiin kun olen pyyhkinyt kunnolla. Mutta kun siihen vielä lopuksi pyyhkii savett sensitive -pyyhkeellä, niin jo vain irtoaakin vielä ruskeaa. Siksi pyyhin aina lopuksi vielä savett-pyyhkeillä kunnes ei enää jää mitään. En ole tuon havainnon jälkeen enää luottanut pelkkään paperiin.

Hyvä, jos nämä uudet kosteat paperit voi huuhtoa pytystä. Savettit pitää heittää roskuin, mikä on hieman inhaa.

Vierailija
39/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole IBS ää tai muitakaan kirjainyhdistelmiä riesanaan. Normaalille ihmiselle riittää ihan tavallisella paperilla pyyhkiminen ja normaali suihkussa peseytyminen iltaisin. Ruokavaliossa on todellakin jotain pielessä jos perä on kuin ulkohuusin saavi kakkaamisen jälkeen, eli yltäpäältä kurassa, eikä sitä saa kaavittua puhtaaksi muutamalla suikaleella kuivaa paperia.

Pukamat?

Vierailija
40/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai muistat myös vaihtaa alushoususi joka ilta pesun jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme