Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myynnissä "kostea wc/paperi"---- Minkätakia??

Vierailija
08.10.2016 |

😳?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kyllä verraton! Jopa keskustelu vessapaperista saadaan käännettyä maahanmuuttajiin ennätysajassa.

"Miksi on tällästä WC-paperia?"

Koska muslimit!

"Miksi mun mies ei ole kotona vielä?"

Koska muslimit!

"Miksi en saa töitä?"

Mamut!!!

"Miksi Fazerin sininen maistuu erilaiselta?"

Matut! Rajat kiinni!

Vierailija
42/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimeille. Nehän pesee takamuksensa kakkoshädän jälkeen.

Kyllä tuo liittyy vain hyvään hygieniaan. Vieläkö on paskaperseitä jotka eivät pese hanuriaan kakkosen jälkeen?

Onko sulla ruokavaliossa jotain vikaa, kun olet sellainen kuraperse, ettei tavallisella paperilla pyyhkiminen riitä vaan pitää vesipesu suorittaa joka kerta? Mulla ei ainakaan kakkaamisen jälkeen paperiin jää oikeastaan yhtään mitään.

Ei mullakaan jää mitään paperiin kun olen pyyhkinyt kunnolla. Mutta kun siihen vielä lopuksi pyyhkii savett sensitive -pyyhkeellä, niin jo vain irtoaakin vielä ruskeaa. Siksi pyyhin aina lopuksi vielä savett-pyyhkeillä kunnes ei enää jää mitään. En ole tuon havainnon jälkeen enää luottanut pelkkään paperiin.

Hyvä, jos nämä uudet kosteat paperit voi huuhtoa pytystä. Savettit pitää heittää roskuin, mikä on hieman inhaa.

Tämä. Amen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ite tykkään aina vähä kostuttaa paperia ennen pyyhkimistä, varsinki jos tullu kunnon liisteriä. eli pitäydyn tässä hyväksi havaitsemassani konstissa, enkä tuhlaa todennäköisesti kalliimpaan jo valmiiksi märkään paperiin :)

Vierailija
44/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko se nyt taas niin hirveää, jos kunnon pyyhkimisen jälkeen jää vähä persreikään ruskeaa, kuten joku tuolla mainitsi. eikö ihminen nyt vielä satakunta vuotta sitten käynyt tunkion reunalla paskalla, siinä tuskin pyyhittiin yhtään millään. eikö se persreikä oo siellä pakaroiden välissä sen verran jemmassa, että sillä nyt paikkoja sotkee. illalla voi vaikka sitte pestä sen reikänsä ja vaihtaa puhtaat alkkarit. ei ihme, että nykyään allergiat ja atopiat on niin yleisiä, kun ollaan liian hygienisia!!

Vierailija
45/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Miettiikö kukaan, mikä rasite tällainen tuote on viemäriverkostolle? Kemikaalit+ huonompi hajoavuus on aivan turha rasite viemäriverkostolle ja ympäristölle :/

Vierailija
46/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli kostea huuskapaperi kirvoittanut mieliä😄 Ap

Vierailija
47/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Miettiikö kukaan, mikä rasite tällainen tuote on viemäriverkostolle? Kemikaalit+ huonompi hajoavuus on aivan turha rasite viemäriverkostolle ja ympäristölle :/

Minä! Samaa sarjaa näiden pytystä vedettävien wc-paperihylsyjen kanssa... Ihmiset innostuu heti kun on "niin kätevää!" :/ Viemäriin ei tosiaan kuuluisi vetää mitä tahansa, mutta kukaan ei välitä tai jaksa valistaa itseään. Roskat vaan pois silmistä, ympäristöstä viis.

Vierailija
48/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimeille. Nehän pesee takamuksensa kakkoshädän jälkeen.

Siistiä väkeä siis.

Miksi ne sitten haisee pashalta?

Vierailija
49/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairauksista kärsiville hellävaraisempi tuote kuin paperilla pyyhkiminen useita kertoja päivässä. Ja helppo kuljettaa mukana yleisiin vessoihin.

Vierailija
50/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon piilomuslimeita palstalla, selittynee muutama asia.

Itse ainakin olen protestina kaikille muslimeille lopettanut perseeni pyyhkmisen kokonaan!

Itse haluan rajat kiinni ja paskon housuihini.

Vierailija
51/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytko vasta ne ovat Suomeen rantautuneet? Olen jo vuosikaudet kayttanyt noita, niita on taalla muualla maailmassa ollut myynnissa jo ties kuinka kauan. On aikuisille erikseen ja eri merkkeja ja tuoksuja, itse kaytan vauvapyyhkeita, siis kosteita nekin. Olemme toki asennuttaneet kylppareihimme bideesuihkut, mutta koska vesi lampiaa kaasulla, se lampiaa hitaasti = varauduttava ainakin minuutin odotteluun.

Vauvapyyhkeet ovat todella katevia!

Vierailija
52/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Samaa sarjaa näiden pytystä vedettävien wc-paperihylsyjen kanssa... Ihmiset innostuu heti kun on "niin kätevää!" :/ Viemäriin ei tosiaan kuuluisi vetää mitä tahansa, mutta kukaan ei välitä tai jaksa valistaa itseään. Roskat vaan pois silmistä, ympäristöstä viis.

Vessasta vedettävä rulla hajoaa vedessä hiutaleiksi hetkessä. Hajoaa siis paljon parmmin kuin vessapaperi. Ei takuulla rasita viermäriä. Rullanhan ei tarvi kestää yhtään kusteutta, toisin kuin vessapaperin, jonka pitää pysyä kuosissa vähintäänkin pyyhkimisen ajan.

Vierailija
53/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille salaisuuden. Tavallista vessapaperia voi tarvittaessa kostuttaa ihan hanan alla ennen pyyhkimistä. Meillä on selloinen ylellisyys kuin vesihana vessassa!

Vierailija
54/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän AINA kakan jälkeen suihkua. Miksi muut eivät tee niin? Kostea paperi on täysi turhake ja takuulla siihenkin ympätty turhia kemikaaleja. Meidän yksivuotiaan pyllyä ei ole koskaan millään wipesillä läästitty. Aina on pylly pesty hanan alla ja hyvin on pärjätty.

Kaikissa vessoissa ei ole alasuihkua. Valitettavasti, sillä itse olen myös näitä tahmakakkaihmisiä joiden on pakko pestä perse paskalla käydessä. Jos tiedän että vessassa ei ole pesumahdollisuutta, niin varaan pullollisen vettä mukaan.

Vierailija
55/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron teille salaisuuden. Tavallista vessapaperia voi tarvittaessa kostuttaa ihan hanan alla ennen pyyhkimistä. Meillä on selloinen ylellisyys kuin vesihana vessassa!

Kerron sinulle toisen salaisuuden. Joka paikassa ei ole suihkua tai hanaa vessakopissa.

Vierailija
56/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka pyyhitte pelkällä kuivalla paperilla perseenne (pesun sijaan) kun olette käyneet paskalla... Koskekaapa siihen pyllynreikäänne (ihan ulkopuolelle vain) sormilla kun olette niin hyvin kerta pyyhkineet ja haistakaa, ehta paska siinä yhä tuoksahtaa... Teidän seksikumppaninnekin varmaan tykkää perseidenne hajusta suuresti, kyllä se nenään kantautuu vaikka ei persettä nuolisikaan.... 

Vierailija
57/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän AINA kakan jälkeen suihkua. Miksi muut eivät tee niin? Kostea paperi on täysi turhake ja takuulla siihenkin ympätty turhia kemikaaleja. Meidän yksivuotiaan pyllyä ei ole koskaan millään wipesillä läästitty. Aina on pylly pesty hanan alla ja hyvin on pärjätty.

Niin minäkin. Mutta mökillä meillä on kompostoiva puucee, eikä juoksevaa vettä. Siellä tarvitsee kosteuspyyhkeitä. Tuo kostea wcpaperi sopinee sinnekin.

Vierailija
58/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään "tahmakakkaihminen" ja paskon kyllä ihan siististi, haluan silti pitää kaikki paskanhajut visusti siellä reiän sisäpuolella ja siksi pesen... 

Vierailija
59/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidesuihku paskan jälkeen, jos kotona. Muuten pyyhin. Muuten ihan sama.

Vierailija
60/71 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onko se nyt taas niin hirveää, jos kunnon pyyhkimisen jälkeen jää vähä persreikään ruskeaa, kuten joku tuolla mainitsi. eikö ihminen nyt vielä satakunta vuotta sitten käynyt tunkion reunalla paskalla, siinä tuskin pyyhittiin yhtään millään. eikö se persreikä oo siellä pakaroiden välissä sen verran jemmassa, että sillä nyt paikkoja sotkee. illalla voi vaikka sitte pestä sen reikänsä ja vaihtaa puhtaat alkkarit. ei ihme, että nykyään allergiat ja atopiat on niin yleisiä, kun ollaan liian hygienisia!!

Metäsuomalaiset pyyhki metsään paskoessaan kostealla samaleella ja muinaiset roomalaiset vessoissaan märällä sienellä.

Kuivaperseillä on päässyt hyvät tavat unohtumaan, senkin uusavuttomat.

Itse pesen tai pyyhin kostealla. Ei se pelkällä paperilla oikeasti puhdistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän